Jump to content

About This Club

Acest club este inchis sau liber pentru a posta orice!

  1. What's new in this club
  2. În cadrul unui eveniment de preview, Bethesda a prezentat către presă două misiuni jucabile din viitorul Wolfenstein II: The New Colossus. Le puteţi admira în clipul video de mai jos, acestea însumând aproape 50 de minute de gameplay nou din jocul celor de la Machine Games. De asemenea, în galeria de mai jos puteţi admira câteva imagini noi din Wolfenstein II: The New Colossus. În Wolfenstein II: The New Colossus, îl vom regăsi din nou pe B.J. Blazkowicz, povestea jocului fiind o continuare directă a evenimentelor din The New Order. De această dată însă, Blazkowicz şi grupul său de rezistenţă va lupta împotriva naziştilor în America de Nord, Statele Unite aflându-se acum sub control german. Wolfenstein II: The New Colossus foloseşte motorul grafic id Tech 6 (DOOM) şi va fi lansat pe 27 octombrie 2017, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC.
  3. În data de 12 Septembrie 2017 jocul „Pro Evolution Soccer 2018” va fi lansat în versiuni pentru : PlayStation 4, Xbox One, PC, PlayStation 3, Xbox 360 şi Nintendo Switch. Cât de pretențioase sunt cerințele jocului ? Vă las pe voi să aflați din informațiile oferite de către creatorii acestuia, în funcție de părerile voastre aș dori comentarii legate de opinia voastră despre cerințele jocului
  4. Ce gen de muzică/artist asculți?

    Majoritatea îmi plac, singurele genuri care le urăsc sunt : populară, manele, indiana.
  5. Lumea moare și ăștia creează biserici; foarte folositoare mai sunt bisericile astea.
  6. Al doilea proiect de buget de stat pe 2017 acordă în plus, față de prima variantă, suma totală de circa 23,5 milioane lei pentru finanțarea unităților de cult și pentru salarizarea personalului clerical. Astfel, alocarea pe anul acesta pentru sprijinirea construirii și întreținerii de biserici a fost majorată cu 50%, de la 20 la 30 milioane lei, iar contribuția statului la salariile preoților, cu 3,76% (13,5 milioane lei), de la 359,19 la 372,69 milioane lei. În acest fel, bugetul destinat finanțării unităților de cult este programat să scadă în 2017 cu 75% față de execuția preliminată pe 2016 (120 milioane lei), nu cu 83%, așa cum era cazul în prima variantă de proiect de buget de stat pe anul acesta. Alocarea ar putea crește însă pe parcursul anului, la rectificări. Guvernul a amânat, pentru săptămâna viitoare, adoptarea bugetului de stat pentru anul curent în lipsa primirii avizului Consiliului Suprem de Apărare a Țării (CSAT) pentru alocările bugetare destinate Ministeruluiu Apărării și serviciilor de informații.
  7. Mersi. Eu chiar n-am stiut. Tot cautam prin help dar n-am gasit nimic.
  8. Ce gen de muzică/artist asculți?

    delia zice tot
  9. Ce gen de muzică/artist asculți?

    manele, ma simt relaxat
  10. Ce gen de muzică/artist asculți? Eu personal ascult muzică populară și de petrecere.. iar să fiu mai exact ascult Coco de la slatina, Sorinel de la plopeni.. iar pentru că sunt de la moldova, muzică de nuntă, bătute, hore și sârbe.
  11. În acestă postare o să va explic cum puteți să setați Minecraft-ul că atunci când muriți, itemele din inventarul vostru să rămână salvate, chiar dacă muriți și da-ți "Respawn". Știu că este greu că atunci când ați strâns câteva iteme importante și să vina un creeper pe la spate și să bubuie.. ți-ai pierdut timp aiurea!. Pentru a funcționa setarea respectivă trebuie că cheats-urile să fie activate. Tot ce trebuie să faceți este să creați o hartă cu cheats-urile activate, iar după ce ați creat hartă, apăsați tastă T și în chat tastați "/gamerule keepInventory true" iar apoi apăsați tastă "Enter". Bafta la minerit!
  12. „De ce sunt cei de la EA atât de răi, de nu vor să traducă jocul?”, v-ați întreba. Chiar dacă sunt printre primii care să se prezinte cu ciomagul la un „EA bashing party”, aici nu este Electronic Arts de vină. Țin să menționez că n-am mai avut tangență cu seria FIFA de prin 2000, argumentele mele legându-se de alți factori din industrie. Vina este în totalitate a noastră și am să vă explic de ce. Dar o voi face într-un mod mai atipic, prin premoniții. Vă rog să scrieți în comentarii câți dintre voi ați jucat Might and Magic X în limba română. Eu am fost foarte plăcut surprins să văd această opțiune în joc. Deși erau mici scăpări pe ici și colo, am tot respectul pentru Ubisoft România, în special pentru că cea mai mare parte din muncă a fost făcută de un singur om. Poate că întrebarea a fost mai dificilă, fiind vorba de un joc destul de obscur. Așa că hai că schimb foaia. Câți dintre voi ați jucat Team Fortress 2 în limba română? În cazul în care abia acum aflați că jocul are ca opțiune limba română, mă dezamăgiți puțin, fiindcă se întâmplă să fiu unul din cei care au contribuit la marele efort de traducere, cu aproape 7 ani în urmă. Eu m-am ocupat de traducerea trofeelor pentru Spy și Sniper. Așa că dacă vă întrebați de ce „Socket to him”, trofeul primit când dai un headshot unui demoman cu Sniper, se numește „Fofârlica-n scăfârlie”, puteți da vina pe mine. Mi s-a părut o adaptare amuzantă. Previziunea mea este că mulți dintre voi veți spune că nu ați jucat aceste jocuri în limba română. Fie nu știați de ele, fie nu v-a interesat, fie nu vi se pare natural să jucați ceva în limba română. E ceva acolo, un sentiment de înstrăinare, un element nu este la locul lui. E normal să simțiți asta, pentru că jocurile în general nu au fost făcute în limba română. Erau în engleză, franceză, spaniolă, germană, ocazional rusă și poloneză, așa că ne-am adaptat. Și pentru că ne-am adaptat, n-am cerut traduceri și nici n-a prea fost cazul să primim. Nu vreau să par de parcă bat un cal mort la partea asta, dar câți dintre voi chiar cumpără jocuri? Nici nu este nevoie să îmi răspundeți, pentru că știu. Cel mai popular joc de pe Steam din România, plătit, este Counter-Strike Global Offensive. Anul trecut era la un pas de 400 de mii de exemplare vândute. În doi ani de existență, cel mai popular FPS din lume a vândut doar 400 de mii de exemplare. Bine, practic, cel mai popular FPS din existență, CS 1.6, nu atinseseră nici el 400 de mii de exemplare pe Steam în 2015. Fără supărare, dar cu astfel de numere nu te poți aștepta la atenție din partea unei companii mari. Dacă era vorba de o companie de talie medie, cu așa vânzări cred că făceau și un DLC gratuit cu Ștefan cel Mare și Mircea cel Bătrân. Dar când vorbim de proprietăți precum FIFA, care are cifre de vânzări de peste 15 milioane de exemplare pe an, 400 de mii de unități vândute în 2 ani ar fi ridicol, ar fi jalnic. Folosesc cifra de vânzare a lui CS pentru că este singurul alt joc non-gratuit care să fie la fel de bine integrat în cultura locală. Avem Cantăr și Fifa. Asta este baza, cum ar veni. Argumentul meu ar fi ajutat dacă aș avea cifre exacte de vânzări pentru seria FIFA în România, dar regretabil nu am, așa că asta necesită ceva extrapolare speculativă din partea mea. Pentru cei care nu știu, „extrapolare speculativă” este un mod aburit de-a zice „vrăjeli educate”. Adică habar nu am ce spun, dar încerc să compensez pentru asta. Simplu spus, nu suntem o piață de desfacere suficient de mare pentru jocuri anuale ca FIFA. Dacă s-ar vinde pe aici măcar un milion, atunci da, cu siguranță EA ar considera o investiție bună traducerea jocului. Altfel, altfel ce avem? Traducerea unui joc nu este o chestie simplă. Trebuie făcută din timp și trebuie făcută bine, altfel obții ceva similar cu un articol de-al meu, cu ocazionale idei bune, dar prea lung și parcă scris cu o doză de dispreț pentru gramatică sau tastatură. EA ar trebui să construiască infrastructura necesară pentru traducerea acelui joc, iar o astfel de infrastructură costă. Nu o clădești doar pentru un titlu, o pui la loc pentru că vrei să te folosești de ea iar și iar, pentru tot ce ai. Altfel nu o poți justifica. Poate vom ajunge la acel punct, cândva, în viitor, când un salariu de 900 de lei nu va mai părea mană cerească pentru un om cu 30 de ani de experiență în câmpul muncii. Și înainte să îmi spuneți că salariul minim e de 1100 lei, vă asigur că este exact cât spune șeful. Din așa bani nu poți justifica vreodată achiziția unui joc pentru ăla mic, sau pentru tine. Aș fi făcut o comparație cu salariul mediu pe economie, dar numărul de oameni care chiar iau așa ceva și sunt interesați de jocuri este neglijabil în comparație cu cifrele de vânzări ale unei serii ca FIFA. Cu jocurile gratuite stă altfel treaba. Micro-tranzacțiile pot genera, cu timpul, profit mult mai mare de la oameni cu venituri modeste. Cel mai bun exemplu este League of Legends. Un joc foarte popular în România, atât de popular încât a avut parte de o localizare completă, cu tot cu voci, de o calitate pur și simplu excelentă. Adaptarea lui League of Legends este un standard de aur pe care nu prea îl veți vedea la alte jocuri, din simplul motiv că nu mai generează altul venitul lui League of Legends în România. Și vă pot asigura că scoate bani frumoși jocul de aici, altfel Riot nu ar fi făcut o astfel de investiție. Soluția ar mai putea veni de la comunitate, pentru unele jocuri, probabil nu FIFA. Așa s-a întâmplat cu Team Fortress 2, a fost un efort din partea unui număr mare de oameni. La un moment, pe vremea când încă mai aveam speranțe pentru viitor și intenția de-a susțin publicul local, am încercat să intru în tratative cu Paradox Interactive pentru adaptarea câtorva jocuri de-ale lor. Primul trebuia să fie The Showdown Effect, fiind un titlu de acțiune care nu ar necesita prea multă muncă. Însă Paradox dorea să facă ceva amuzant cu acest joc. Prin toamna lui 2012 am fost informat că se încerca realizarea de traduceri complet pe lângă, prin Google Translate, care să fie în ton cu tematica jocului de film de acțiune din anii ’80 de pe casetă video, tradus aiurea din chineză. Planul acesta n-a fost dus până la capăt, dar până să apuc să mă mai implic în traducere, lucram deja la o serie de proiecte de la care aveam mari speranțe și care au explodat în flăcări mai ceva ca un Note 7 și speranța că mai are rost să vorbești serios despre gaming în România. Mai era apoi și problema că eu acceptam să fac gratuit acele traduceri, din moment ce nu puteam să am pretenția de la companie să mă plătească pentru o traducere care probabil nu va genera vânzări adiționale. De atunci n-am prea mai avut intenția de-a traduce vreun joc, din simplul fapt că nu merită. Nu are rost. Știm engleză, știm franceză, știm atât de multe limbi încât nu cred că veți găsi pe acest site vreun articol care să folosească limba română întreagă, fără să fie inserate englezisme fără rost, doar pentru că sună mai bine așa, deși avem cuvinte în limba română perfect funcționale. N-am nici o intenție de-a traduce nici măcar propria mea serie de cărți în română, din moment ce nu cred că vor avea cine știe ce vânzări, iar cea mai mare parte din conținutul pe care îl produc în general este tot în engleză, din simplul fapt că ating un public de sute de ori mai mare decât cel pe care îl acaparam în română. Așa că dacă nu se schimbă ceva, radical, pe piață și în economie, nu prea ar trebui să vă așteptați ca jocurile să fie traduse prea des în Română. Marile companii nu ne datorează tratament preferențial, cât timp magazinul principal de unde luăm jocuri este FileList.
  13. La momentul actual, Youtube este unul dintre cele mai populare si mai accesate site-uri care servesc continut video, insa, situatia nu este asa roz precum pare.Aici ne referim la spam-ul care este primit deseori in comentarii, spam care nu poate fi filtrat si care are scopuri rau intentionate. Luati un videoclip random, vizualizati comentariile si veti putea vedea ca nu va puteti bucura de cea mai placuta experienta. In principal este vorba despre comentariile care includ link-uri, cele mai multe dintre acestea facand trimitere la pagini de tip pishing, cu malware sau orice alt tip de software daunator. Totusi, Google a luat de mult timp in vizor aceste tipuri de comentarii si in sfarsit vine cu o solutie cat de cat decenta. Acestia au adaugat de curand o noua functie creatorilor de continut de pe Youtube, care le permite sa filtreze comentariile ce contin link-uri sau hashtag-uri si sa le trimita catre aprobare. O functie destul de simpla, insa foarte folositoare daca este sa ne gandim la rezultate. Totusi, aici depinde si de Youtuber, daca doreste sau nu sa o foloseasca. Unde gasiti setarea impotriva spam-ului de pe Youtube? Ei bine, nu este deloc complicat sa configurezi aceasta noua functie. Tot ce trebuie sa faci este sa mergi la Community, dupa care mergeti la portalul Creator Studio si in final click pe Community Settings. Este important sa retineti ca activarea optiunii respective nu blocheaza si comentariile mai vechi, deci, va trebui sa le stergeti manual. Intre timp, cei de la Google mai anunta faptul ca vor retrage editorul video incorporat din Youtube si de asemenea, toate isntrumentele de tip „slideshow” ale fotografiilor. Toate acestea, in scopul de a eficientiza serviciul. Totusi, instrumentele vor ramane disponibile pana la data de 20 septembrie 2017. Pana atunci, mai este putin timp, insa este bine de stiut ca Google isi da silinta din ce in ce mai mult.
  14.  
×