Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/23/2018 in Posts

  1. 3 points
    In acest tutorial vom crea inceputul grenazi. Majoritatea tutorialelor cu modele complexe (gauri in mesh) abordeaza calea ieftina si usoara. Folosesc boole-tool. Care efectiv foloseste un obiect din exterior sa creeze formele dorite. Acuma, problema este ca topologie devine aproape distruse. Odata folosit, foarte greu readuci topologia la normal iar daca ai nevoie de modificari pe parcurs, trebuie sa refaci tot modelul. Pentru inceput, va rog sa descarcati scriptul points to circle (life saver ) https://files.fm/f/m9ag6ymh Aici este poza de referinta Ne vom concentra pe partea cea mai dificila. "garda din metal gaurit". De cele mai multe ori cand vrem sa adaugam forme/detalii intr-o suprafata gaurita cel mai usor mod este sa pornim de la o suprafata plata si dupa ce am adaugat toate detaliile, o indoim. In cazul nostru, introducem imaginea de referinta, o setam in asa fel cat sa fie centrata si grenada sa stea in picioare Dupa acea adaugam un plan si ii schimbam nr de segmente de la 20 la 5 Apoi, incercam sa-l pozitionam deasupra unei gauri din garda grenazi. Bun, facem panoul editabil (C) si apoi selectam penultimul rand de puncte Folosim combinatia shift+c cautam points to circle si facem click pe el Rezultatul ar trebui sa fie Apoi cat timp avem punctele selectate le dam scale cat sa fie cat gaura din garda (t), mergem in "display" din viewport-ul top si selectam "lines" Apoi icnercam sa pozitionam mesh-ul cat mai aproape de imaginea de referinta Selectam G shanding (lines) din view pentru a putea vedea ami bine cum se imbina poligoanele. Acuma urmeaza sa selectam mesh-ul nostru din cloner si sa selectam poligoanele care sunt in forma de cerc. Le dam extrude de 2 ori (D) Primul extrude sa fie mai mic si al doilea mai mare si deja avem o coloana pregatita pentru armura. Adaugam un cloner si ii spunem sa cloneze mesh-ul in jos. Folosim setarile din imagine. Acuma vom adauga inca un cloner la clonerul deja folosit. Dar in loc sa-i spunem sa cloneze in jos, ii vom spune sa cloneze la dreapta. Din poza se poate vedea ca sunt 6 coloane de gauri asa ca-i vom spune clonerului sa ne faca 6 clone la distanta din imagine Cu asta am terminat primul pas. In urmatorul tutorial vom creata restul garzi folosind modificatorul Bend (care este mai simplu) si interiorul exploziv al grenazi.
  2. 3 points
    In acest tutorial vom afla ce este un model 3D in spatiu. Din ce este construit, cum functioneaza si care este diferenta dintre un obiect 3D si un Mesh 3D(obiect editabil la nivel sub-d) Din ce este creat un mesh/obiect 3D ? Obiectele /mesh-urile 3D sunt create din poligoane, care la randul lor sunt create din linii care linie are la fiecare capat cate un punct Poligon Linie Punct Orice lucru vedeti in 3d, chiar daca este editabil sau nu, oricat de fluent se misca sau cat rotund arata. Sa stiti ca este creat din poligoane. Obiect 3D Un obiect 3D este de cele mai multe ori creat si sustinut de un algoritm. Deseori vine cu anumiti parametri care se pierd odata ce devine mesh 3D. Un obiect 3D este de cele mai multe ori folosit pentru a incepe un proiect. Dintr-un cub putem incepe modela un zar, o sfera poate fi inceputul unui pahar de sampanie, etc. Programele 3D au tendinta de a lucra mai bine cu Obiecte 3D care au multe poligoane decat Mesh-uri 3D cu acelasi numar de poligoane. Deoarece poligoanele sunt create de un cod, care de cele mai multe ori este implementat in program si calculat de acolo. Mesh-urile au poligoane create de utilizator "haihui" cea inseamna ca programul 3d nu poate prezice la fel de bine pozitia acestora si trebuie sa faca mai multe calcule pentru a fi sigur ca ofera imaginea potrivita. Mai jos avem un Obiect 3D Putem observa ca are niste optiuni destul de interesante. Marime x y si z dar si segmente pentru x y si z. Adica noi avem optiunea de a alege cate segmente sa aiba pe lungime latime sau inaltime doar apasand niste sageti. Functia de fillet adauga o tesitura pe margini (bevel) si putem observa ca vine cu mai multe optiuni care ne lasa sa alegem marimea dar si calitatea prin numar de poligoane. Mesh 3D Un mesh 3d este de cele mai multe ori creat de utilizator. Este un obiect editabil la nivel de poligon/edge/punct. De cele mai multe ori nu putem creea un produs finit doar cu un Obiect 3D. Desi mesh-urile 3D sunt mai costisitoare pe poligon decat un obiect, puterea a de muta fiecare poligon individual este de nepretuit. Acela este modelarea subdizionala. Cand mutam fiecare poligon sau cream alte poligoane in asa fel incat sa obtinem forma dorita. Un mesh 3d isi pierde setarile "din fabrica" si ramane cu niste setari de baza pentru vizibilitate, pozitia sa in lume si marimea sa in lume. Atentie, marimea unui obiect 3D poate fi aleasa prin unitati (cm,m,km) dar a unui mesh 3D este relativa la marimea sa actuala (1.2, 0.5, 2.6) Phong tag /smooth groups/ smooth Etc. Phong tag este o "minciuna" treaba lui este sa ofere "finete" unui Mesh/obiect 3d. Din moment ce obiectele 3d sunt facute din poligoane (din cele mai multe ori patrate) normal ca ai avea nevoie de un numar exagerat de poligoane pentru a parea ca ai o forma rotunda. Phong tag este o setare de vizualizare a unui obiect care spune lumini sa nu fie afectata de marginea poligoanelor, ci sa actioneze ca si cum ar fi o suprafata fina. Phong tag este foarte important, in subtitlu apare smooth groups/smooth si etc deoarece fiecare program are alta denumire pentru phong tag, dar orice denumire are, face acelasi lucru. Ne ofere finetea unei suprafete fara a "ucide" procesorul prin 2mld de poligoane. Putem observa ca acelasi obiect cu acelasi numar de poligoane arata complet diferit dupa schimbarea unei singure setari. Orientarea unui poligon (fata / spate) Poligoanele au 2 fete. 1 fata numita pozitiv care apare in cinema 4d colorata galben . Si a doua fata numita negativ care apare in cinema 4d colorata albastru. Aceste fete deseori creaza probleme incepatorilor. Deoarece influenteaza phong tag-ul si pot creare arhifacte in model chiar si cand topologia arata foarte bine. Aceste erori sunt numite aliniere gresita a poligonului. De aceea este bine de verificat tot timpul alinierea poligoanelor. In mod normal toate poligoanele sunt aliniate cu fata 1 (pozitiva) spre exterior, catre spectatori. Aceste probleme pot fi rezolvate usor prin comanda de inversare a fetei poligoanelor (scurtatura U~R dupa selectia poligoanelor) Daca modelam o masina, orientarea poligoanelor in exterior va fi pozitiva iar in interior negativa. Mai ales ca in jocuri (unreal engine/unity/cry engine/half life engine/ aproape toate) fata negativa (albastra) apare ca fiind invizibila. Deoarece de cele mai multe ori fata negativa este orientate catre interiorul unui obiect si programul incearca sa reduca din resurse nealocand culoare si detalii acelei parti ale poligonului.
  3. 3 points
    uite in PM pe forumul tau
  4. 3 points
    Salutare PCT. De curând am terminat o temă începută acum ceva timp în stilul army ( generală ) pentru jocurile de tip "shooter", dar evident poate fi folosită pentru orice tip de comunitate de gaming. Poze: .1 https://image.ibb.co/iywZaS/Index.png - INDEX 2. https://image.ibb.co/d1orN7/Categorie.png - CATEGORIE / SUBFORUMURI .3 https://image.ibb.co/kCC7vS/Topic.png - TOPIC 4. https://image.ibb.co/nM4bpn/Profil_personal.png - PROFIL .5 https://image.ibb.co/mxxJ27/Profil.png - PROFIL 2 6. https://image.ibb.co/bwZ99n/hover_meniu.png - HOVER MENIU .7 https://image.ibb.co/mWqhUn/Hover_profil.png - HOVER PROFIL TOPIC 8. https://image.ibb.co/nq77vS/hover_footer.png - HOVER FOOTER .9 https://image.ibb.co/emf2vS/screencapture_localhost_2018_04_11_12_38_52.png - GUEST Info: - Tema are un meniu personalizat, nu este cel de la IPB. - Iconitele de la categorii / forumuri sunt perfect functionale, va puteti adauga font-awesome ( ofer support daca nu va descurcati ) - Ofer support pentru logo ( inclus in pretul temei ) - Ofer support pentru adaugarea altor imagini in sidebar / footer / header s.a.m.d - In arhiva temei aveti psd-urile tuturor imaginilor ( in caz ca vreti sa le editati ) Metode de contact: - PM PE FORUM - TEAMSPEAK ( TS IN PRIVAT ) - DISCORD ( dOc #4686 ) - FACEBOOK ( Florin.Dct ) Metode de plata: Paypal / Paysafe / Transfer Bancar. INFO 2: ~Acest topic este un topic pentru vanzare nu pentru a cere pareri si sugestii.Comentariile pe langa subiect vor fi trimise cu un report catre moderatori. ~Daca aveti intrebari suplimentare le astept intr-un reply aici sau ma puteti conctacta prin metodele de mai sus. ~Am folosit localhost pentru a nu face reclama la diferite site-uri / domenii s.a.m.d. ~TEMA O PUTETI CAUTA SI PE BEHANCE ( https://www.behance.net/gallery/63567453/ARMY-CAMO-IPB-THEME-BY-dOc ) PRETUL TEMEI ESTE DE 65E ( NU SE ACCEPTA OFERTE )
  5. 3 points
    Ai un buton prin care poti raporta un mesaj privat. Nu e nevoie de circ pe forum.
  6. 2 points
    Bai baiatule, mai am 1 ora si-mi vin invitati. Stii cat dureaza sa deschizi o sticla de vin care face figuri ? Crezi ca am timp de vrajeli ? Soareci i-am vandut deja ca animale de companie
  7. 2 points
  8. 2 points
    Salutare PCT. Am revenit cu o temă începută acum ceva timp în stilul neon, transparentă pentru jocurile de tip "shooter" "rpg" , dar poate fi folosită pentru orice tip de comunitate de gaming. Poze: .1 https://i.imgur.com/xL44Soy.png 2. https://i.imgur.com/xzZB83B.png .3 https://i.imgur.com/JaEyX7b.png 4. https://i.imgur.com/XEVOuor.png .5 https://i.imgur.com/cHG3l9y.png 6. https://i.imgur.com/SwoLDQ1.png .7 https://i.imgur.com/eGtcSMZ.png 8. https://i.imgur.com/KZTrkPf.png .9 https://i.imgur.com/LpcBCM3.png Info: - Tema are un meniu personalizat, nu este cel de la IPB + este afisat in functie de rezolutie.Am o rezolutie mica deci arata cam asa. - Tema contine mai multe efecte de hover dar nu le pot prezenta prin poze. - Iconitele de la categorii / forumuri sunt perfect functionale, va puteti adauga font-awesome ( ofer support daca nu va descurcati ) - Ofer support pentru logo ( inclus in pretul temei ) - Ofer support pentru adaugarea altor imagini in sidebar / footer / header s.a.m.d Metode de contact: - PM PE FORUM - TEAMSPEAK ( TS IN PRIVAT ) - DISCORD ( dOc #4686 ) - FACEBOOK ( Florin.Dct ) - SITE-UL DIN SEMNATURA MEA ( pm dOc ) Metode de plata: Paypal / Paysafe / Transfer Bancar. INFO 2: ~Acest topic este un topic pentru vanzare nu pentru a cere pareri si sugestii.Comentariile pe langa subiect vor fi trimise cu un report catre moderatori. ~Daca aveti intrebari suplimentare le astept intr-un pm aici sau ma puteti conctacta prin unda dintre metodele de mai sus. ~Pentru mai multe lucrări: https://www.behance.net/docdesignro PRETUL TEMEI 25 E ( VANZARE MULTIPLA ) / 40 E ( VANZARE UNICA )
  9. 2 points
    Merge, totul e bine, si frumos aranjat... P.S. Parerea mea este sa adaugati iconuri la UserInfoPane (posts/member id s.a.), ar arata mai bine, asa parca arata cam sarac..
  10. 2 points
    Lucru foarte fain, Succes!
  11. 2 points
    Fara de acestea...(haideti cu un cont!)
  12. 2 points
    Cum sa spus si mai sus, totul este de la platforma si versiunea temei... Creaza skin pentru versiunea actuala a platformei..
  13. 2 points
    Raspunsul este, atunci cind dai edit, si postezi API key , mai jos unde este sa pui ID grupei sai numele, acolo nu trebuie sa pui linkul intreg al grupei, da doar denumirea grupei sau idul, fara steamcomunity.com/...
  14. 2 points
    .author_info { width: 175px !important; }
  15. 2 points
    <span class='Status_Users'>{{if $comment->author()->isOnline()}}<i class="on_positive">ONLINE</i>{{endif}}{{if !$comment->author()->isOnline()}}<i class="off_neutral">OFFLINE</i>{{endif}}</span>
  16. 2 points
    Culori flat. Incercați să faceți in așa mod incât acel alb să iasă in evidență. Font-ul fiind prea subțire și trebuie să belești ochii până iți dai seama de ce este scris. Pentru mine, imi place că ați vrut să incercați design-ul flat. Următoarea temă incercați să o faceți după Google Material Design --- o să iasă o bombă, mai ceva ca Hiroshima. *ironic*
  17. 2 points
    AdminCP- System- System Settings - tab-ul Members - User Profiles -> Allow animated GIFs in photo thumbs? Setezi pe Yes. Daca nu merge dupa aceasta, dezactiveaza Gravatars pe Off
  18. 2 points
    Contra e la fel ca la arme in america Sunt 10 nebuni pentru care restrictionam accesul la 100000
  19. 2 points
    .ipsType_normal.ipsType_richText.ipsContained>p { line-height: 8px; }
  20. 2 points
    .cke_wysiwyg_div.cke_reset.cke_enable_context_menu.cke_editable.cke_editable_themed.cke_contents_ltr>p { margin-bottom: -15px; }
  21. 2 points
    In cazul ca poza o arata mica intra la System - System setting - Members -User profiles si la Show users full photo in topic view; maximum width pune : 150x250 sau cat vrei
  22. 2 points
    am gasit, o sa iau dgrs.ro ( darkgamers ) Zi buna si multumesc pentru timpul acordat.
  23. 2 points
    Please, put a english sentence/question during registration page. It was hard to me to create a account because I don't understand your language.
  24. 1 point
    Aici gasiti modelul finalizat de la tutorialul trecut. Pentru cei ce vor sa treaca direct la sub-d modeling https://ufile.io/z7vjb Bun, acuma intram in paine. In ce inseamna modelare subdivizionala. Cum sa cream un model 3d detaliat intr-un timp relativ scurt. Am facut baza cutitului, acuma vine "joaca" Subdivision surface, este practic un latex care se strange. Imaginati-va punctele din model ca niste magneti orientati cu plus unul catre altul si cu - catre exterior iar ei sunt inconjurati de o carcasa care la randul ei emite magnetism -.Ei nu se pot apropia dar nici departa din cauza campului magnetic. Daca ar fi sa-i imbracam in latex acesta i-ar forta sa se apropie. Dar cum putem sa-i facem sa se departeze ? Pai, daca avem mai multi "magneti" atunci acestia ofera rezistenta mai mare latexului, asa ca isi mai pastreaza din forma Vedeti? cum adaugam mai multe puncte, asa ele reusesc sa-si mentina forma mai bine. Cand modelezi 3d, tu incerci sa nivelezi zonele care n-au forme si sa accentuezi cu mai multe poligoane/linii/puncte zonele care au forme. Cum vedem si la cub, el este practic sfera pana cand incepem sa adaugam poligoane/linii/puncte si acesta incepe sa devina cub din nou Acuma, hai sa revenim la cutitul nostru. Daca-i aplicam si lui subdivision surface, ce observam? Devine tot moale. Parca-i din lut Cream un subdivision surface din meniul de sus si tragem cutitul sub subdivision surface Ce vrem noi sa facem? Sa intarim marginile de la maner, de la lama. Asa ca hai sa incepem apasand k+L loop cut tool si sa adaugam taieturi la margini pentru a le intari. Observam ca daca adaugam taieturi mai aproape de margine, marginea devine mai ascutita. Daca adaugam mai departe, marginea devine mai moale. Putem adauga mai multe taieturi, cate vrem noi pentru a obtine rezultatul dorit Dar, exista mai multe forme de a adauga detalii pentru a mentine forma. Haideti sa incercam cu extrude inner (i). Haideti sa vedem la cutit. O lama de metal ar trebui sa aiba mariginile mai ascutite, asa ca vom selecta fiecare parte a lami (fara partea din mijlo) si vom aplica extrude inner Acuma daca apasam q cat timp avem modelul 3d selectat. Putem activa/dezactiva modificatorul de care modelul 3d face parte. In cazul nostru subdivision surface. Si putem vedeam ca lama a inceput sa-si mentina forma Acuma, incepem usor usor si adagam taieturi la marginea lamei s-o intarim. Si la capete Asa, acuma eu vreau sa intaresc si mai mult taisul lamei. Ce vom face? Vrea sau adaug niste taieturi pe lungimea lamei dar din cauza topolgiei, vedem ca taieturile incep sa se plimbe bramburea prin cutit. Vom folosi o optiune a cutitului loop si anume restrict to selection. Cutitul va aplica taieturi numai poligoanelor care au fost selectate inainte. Vom selecta poligoanele dorite (ca in imagine) iar apoi punem setarile la loop cut pentru a taia doar ce este selectat aplicam 2 taieturi, una la fiecare margine a lamei. Si apoi suntem gata, urmeaza doar texturarea obiectului si randarea acestuia.
  25. 1 point
    Hristos a inviant ! Bun, cumva cumva am ajuns la sfarsit. Inainte sa incepem, vom discuta putin despre "specular". Specularul este reflectia alba a lumini dintr-un obiect. Oriceobiect aveti, daca pica lumina pe el, va fi "albit" pe zona lovita de lumina. Ala e specularul. Daca ne uitam la o teava de metal si mana noastra, vedem ca lumina nu se distribuie la fel. Pe mana lumina pare mai moale iar pe teava punctul de lumina este mai concentrat. la fel, din setarile de specular putem seta intensitatea specularului, marimea dar si punctul de pierdere in spatiu. Sa trecem la cutit. Avem cutitul, sub el este un meniu gol. Vom face dublu click in el si va avea o textura noua. Acuma facem dublu click pe textura si o deschidem. Apoi aplicam aceste setari. Din meniul de reflection, vom adauga un strat de reflection. Acuma, acest material este metalul din lama. Vrem sa fie aplicat pe lama si pe capul de langa maner. Selectam poligoanele de pe lama cutitului si spatele manerului. Apoi tragem materialul pe poligoanele selectate Apoi, selectam manerul. Facem din nou dublu click in meniul de textura pentru a crea inca un material (plastic pentru maner) si urmati setarile din poze Gata, putem spune ca am terminat. Sa incepem cu fundalul pentru randare. Aducem un cub, stergem 4 poligoane din cele 6 in asa fel cat sa ne ramana o podea si peretele din spate. Dupa acea, marim cubul cat sa acopere destul spatiu in spatele cutitului cat sa nu vedem in "abis" Apoi, facem din nou dublu click pe meniul de materiale. Cream un material nou si-l aplicam cubului(fundalului) Bun, sa adaugam luminile. Adugam 2 spot light si le indreptam catre cutit. 1 din ele il mutam in dreapta iar celalalt in stanga. Cel din dreapta va avea culoarea "teal" deschis ca in imagine. Iar pe cealalta lumina puneti o culoare diferita. Mergem in setarile "shadow" din lumini si selectam area shadow si o punem la opacitate 5%. Bun, acuma ne ducem in meniul "floor" de langa meniul pentru camere de vedere de sus. Si adaugam un physical sky. Dupa aceasta rotim cutitul cat sa fie cu latura catre noi si sa arate bine Acuma, apasam buton de render si avem imaginea finala a cutitului nostru
  26. 1 point
    Un mic sfat la noul update, F-ul de la logo sa fie de culoarea temei, nu rosu in rest totul frumos. keep it up
  27. 1 point
    asta a fost parerea mea..
  28. 1 point
  29. 1 point
    Dupa cum spune si titlul, caut un scripter priceput care sa-mi faca un server de CS 1.6 De la 0. El va plati hostul lunar, daca vrea si boost, daca nu, reclama pe facebook/alte retele de socializare. Reguli: -Nu conteaza varsta cat timp gandeste ca un admin responsabil. -Sa stie sa isi aleaga un Staff bun -Pe server vor fii: 2 Fondatori (Eu si el), 2 Owneri (Pe care ii va alege el) Si multi helperi care vor putea primii rankup pe activitate. Model: ▪Varsta: ▪Prenume: ▪Primele 6 cifre din CNP: ▪Experienta scripting (ani): ▪Experienta adminat: ▪Poti baga boosturi sau reclama pe Facebook/Alta retea de socializare?: ▪Date de contact (Facebook/Skype):
  30. 1 point
  31. 1 point
    Se poate dezactiva din setari. Facebook Settings -> Videos -> Auto-play Videos -> OFF
  32. 1 point
    Modelarea si animatia 3D este o forma de desen digital care a devenit foarte popular in ultimi 20 de ani. Atat in domeniul jocurilor, cat si al filmelor, domeniul medical, marketing si coaching. Pana acuma dintre toate interviurile in care am fost, simplu fapt ca aparea "modelator 3d/desenator tehnic" in CV, ma ajuta sa sar in evidenta. Toate interviurile incepeau cu "Aaa, dumneavoastra sunteti cel cu desenele 3d" Din acest caz, si daca n-as fi facut nimic cu modelarea 3d, tot si-ar fi meritat timpul din punctul meu de vedere. Scopul meu este sa creez o serie de tutorialuri care va putea fi urmat de oricine, si care va permite fiecaruia sa devina modelator 3d. Programul va incepe cu tutorialuri pentru incepatori si va avansa incet si sigur catre avansati. Aceste tutoriale sunt bune si pentru avansati care doresc sa dobandeasca cunostinte noi. Din sectia de la intermediar - avansat voi arata metode si tehnici care scurteaza foarte mult timpul de lucru. Si oricum, nimenui nu-i strica un pic de recapitulare Programul 3d este optional pentru intermediari. Modelarea 3d este la fel ca aplicarea gresiei in baie. Nu conteaza de la ce firma ai spaclu, important e sa sti sa-l folosesti. Dar din nou, recomand cunoasterea UI-ului a programului dorit. Pentru incepatori este necesar folosiri aceluiasi program din tutorial, oricand se poate trece la alt program de modelat daca ajungeti la concluzia ca este mai potrivit. Tutorialurile vor fi legate intre ele, fiecare tutorial va avea suport de curs (fisier 3d cu modelul/scena create in tutorial) si imagini pentru ghidare. Scopul tutorialurilor este sa fie scurte si la obiect. Maxim de informatie in minim de cuvinte scrise si maxim de imagini. In aceasta gama de tutoriale veti dobandi urmatoarele constinte: etarea unei scene 3d cu lumina, fundal si setari pentru randare si exportare in alt program; modelarea 3d de baza (text, obiecte simple); modelarea 3d avansate (Obiecte detaliate create din mai multe piese); topologie si retopologie (Crearea unui produs finit ce poate fi usor editat, remodelat si transformat. Recrearea unui obiect 3d scanat, deteriorat si optimizarea sa prin procesul de retopologie); creare de materiale si texturi dar si aplicarea texturilor din surse externe; animatia simpla (Timeline); animatia avansata (schelet); sculptare 3D; textura 3d prin programe din exterior (substance painter); pregatirea modelului 3d creat pentru introducerea sa intr-un joc. (unreal engine, Unity5). Pe scurt, scopul meu este sa ajungi de la 0 la modelator 3d capabil sa produci un produs de calitate valoros. Cu toate astea fiind zise, sa trecem la treaba
  33. 1 point
    Admin CP » Members » Staff » Moderators » + Add Moderator. Type of restriction to add » Member. Member » Numele membrului Tab-ul "Content" dai pe "Uncheck All" , apoi te duci la tab-ul "Forums" si alegi categoria dorita. ¡ TREBUIE MODIFICATE TOATE PERMISIILE, VEZI TU CE ACCESE VREI SA-I DAI !
  34. 1 point
    Totul este ca si pe alte comunitati.. Iconitele de la fiecare categorie aranjatele mai bine, trebuie sa va jucati cu line-height: Bradingul este foarte simplu, deschis, parerea mea.. Logo tot asa prea simplu..
  35. 1 point
    Salut, poți apela la SECONDARY GROUP ICONS
  36. 1 point
    Spec Ops: The Line poate fi obtinut gratuit in urmatoarele 8 ore pe Steam prin intermediul Humble Bundle. Actiunea jocului se petrece in Dubai, intr-o misiune de recuperare a colonelului John Konrad care incalcase ordinele pentru a duce un intreg batalion in oras cu speranta ca-i va evacua pe cei ce erau gasiti in viata dupa o serie de furtuni de nisip apocaliptice. Exista si un mod multiplayer care insa nu este popular. Pentru a putea intra in posesia jocului aveti nevoie de un cont gratuit de Steam, si un cont pe Humble Bundle: https://www.humblebundle.com/store/spec-ops-the-line
  37. 1 point
    Pentru un incepator este cat de cat bine facuta, dar trebuie ceva mai "profesional" daca intelegi ce vreau sa spun Sunt mai multi webdesigneri inafara de HaLoGeK , poti cauta mai multi. La fel ca si pentru logo, poti plati pe cineva sa-ti faca unul 3d frumos.
  38. 1 point
  39. 1 point
    Problema cea mai mare este că sunteţi obişnuiţi cu culori dark.Albul de pe acest forum şi pe mine mă orbeşte dar am învăţat să mă adaptez.Cum am spus culorile sunt flat, asta se poartă mai ales pe un forum de resurse - prestare servicii web.Nu obligăm pe nimeni să ne vizioneze forumul, dar apreciem fiecare idee în parte.
  40. 1 point
    Warning: Illegal string offset members_seo_name' Deschizi fisierul : sos33_gchovercard_forumIndexTopics.php (fisierul de la Group Color on User Link) Inlocuieste $data['last_poster'] = IPSMember::makeProfileLink($lastposter, $data['last_poster_id'], $lastposter['members_seo_name']); cu $data['last_poster'] = IPSMember::makeProfileLink($lastposter, $data['last_poster_id'], $lastp['members_seo_name']); Cel mai simplu , stergi hook-ul din acp , il downloadezi din nou , modifici ce ti-am zis si dupa il urci din nou , tot din acp !
  41. 1 point
    Cred ca are de aface cu permisiunile FTP > dai click dreapta pe un folder > proprietati > ai o casuta si scrii in ea "777" Message: Description: 500 Internal Server Error A generic error message, given when no more specific message is suitable Seteaza php-ul la versiunea 5.4
  42. 1 point
    Ceri banarea ? Ce treaba ai tu sa tot dai downvote la fiecare reply al meu ? Se vede ca esti un frustrat, normal ca injur daca dai "downvote" la fiecare reply al meu, normal ca ma enervez ! @gaby linisteste-l te rog! https://imgur.com/XoQO8qw
  43. 1 point
  44. 1 point
    Cand editezi mai jos ai Reason for edit si acolo pui un motiv si selecteaza Show that the message has been edited
  45. 1 point
    Eu il vad normal... cu orice rezolutie.
  46. 1 point
    Modifici margin-top pana gasesti pozitia placuta.
  47. 1 point
    #primary_nav { font-size: 12px; font-family: "Trebuchet MS",Arial,Helvetica,sans-serif; text-transform: uppercase; font-weight: bold; float: right; margin-top: 36px; } Cauta ala si float:right cu float: left; Iar la sfarsit adaugi: margin-right: 20px; COD FINAL: #primary_nav { font-size: 12px; font-family: "Trebuchet MS",Arial,Helvetica,sans-serif; text-transform: uppercase; font-weight: bold; float: left; margin-top: 36px; margin-left: 20px; }
  48. 1 point
    Eu am primit server. Va astept la un cs 5.154.174.171:27015 Poate ne facem echipa de cs 1.6
  49. 1 point
    Mi se pare interesant faptul ca pe domeniu princial ai ceva cat de cat stiri IT. Bafta cu comunitatea.
  50. 1 point
    Salut. Sunt clasa a XII -a profil stiinte ale naturii si as vrea sa urmez informatica si as avea cateva intrebari: 1. E greu de recuperat materia din liceu de la profilul de mate-info? 2.As face fata daca as intra in Brasov / Cluj la o facultate de informatica ? ( La Cluj am vazut ca se da admitere din matematica si mi-ar fi mai usor, iar la Brasov cred ca intru sigur deoarece conteaza media de la bac si de la matematica ) Ps: M-am apucat sa lucrez si am decis sa dau bacul la informatica ( mi se pare mult mai usor decat la celelalte si as putea sa iau 9 - 10, dar materia nu e la fel.. Materia de SN se opreste pe la vectori/matrice.. ) Ce sfaturi ati putea sa imi dati? // Edit : Aici este programa de bac Informatica 2018 daca vreti sa comparati cele 2 profile in raport cu ce se da la bac : click
×