Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 11/14/2017 in all areas

  1. 5 points
    V-as da ban permanent la amandoi la cat de imaturi sunteti, in loc sa faceti ceva folositor pentru ca amandoi aveti o "functie", va tachinati unul pe altul. Propun sa va dati intalnire la un restaurant de sfantu valentin si sa va rezolvati problemele cu ajutorul unui pahar de vin si o lumanare.
  2. 5 points
    In primul rand consider ca nimeni (legat de acest subiect) nu ar trebui primeasca o avertizare (cel putin din partea mea). Mi se pare destul de penibil sa va certati pe chestia cu care a fost primu, nu conteaza, nu are nici o relevanta cine a fost primul. Chiar daca nu sunt de acord cu ce faceti, eu va inteleg, este singura voastra "arma" pe acest forum. S-a mai disctutat despre subiectul asta si in alte ocazii, dar (din cate imi aduc eu aminte), nu s-a ajuns la o concluzie. Asta inseamna practic ca noi din staff ne uitam la comportamentul vostru iar in unele cazuri (asta e printre ele) radem de voi. Pana nu se ajunge la un limbaj neadecvat impotriva unui alt membru de pe acest forum, nu cred ca trebuie sa avertizam pe cineva, cel putin asta e parerea mea. @snd Din cate vad, ai cerut pareri la acel topic. Ei bine, atunci cand ceri pareri, trebuie sa te astepti ca unele din ele sa fie si negative, asta pentru ca fiecare are gusturi diferite. Nu ai cum sa ceri o parere sincera despre un ceva cu speranta ca toata lumea iti va raspunde in mod pozitiv, in cazul asta, ar fi ironic. Daca tie (ma refer in general) iti place un lucru, nu ai dreptul de a obliga pe cineva sa spuna ca si lui ii place, chiar daca nu e adevarat. In cazul asta, vad ca ti-a raspuns in mod "soft negative", dar nu cred ca a facut-o cu tenta de hate in nici un caz, pur si simplu, si-a expus parerea sa sincera despre site-ul pe care tu l-ai prezentat (cred, sper)... Atunci cand prezinti un site sau orice altceva si vrei doar parerei pozitive care te fac sa te simti bine, incearca sa scrii in topic "PLZ SPUNETI-MI CA-I FRUMOS". Si sunt foarte, foarte sigur ca o sa te ajute Asta va fi ultimul meu reply pe acest subiect, nu va mai tachinati aiurea, n-are rost, nu o sa ajungeti nici o data la o concluzie, mai bine intalniti-va si luati-va la bataie. Sau, gasiti pe cineva care sa "scoata" energia negativa din voi .
  3. 4 points
  4. 4 points
    Salutare baieti, acum 3 zile am inceput sa lucrez la un template ( index ) de gaming si am reusit sa il aduc intr-o forma destul de ok zic eu.Dar inainte de a face al 2-lea pas si anume punerea la vanzare a acestuia, vreau sa imi dati si mie sfaturi despre ce as putea adauga / modifica / scoate. Aici puteti vedea un preview static cu acesta ( este blurat de la site-ul unde este uploadat ) : Aici puteti vedea un prewiew video ( calitate proasta, laptop foarte prost ) In primul rand vreau sa spun ca nu este o reclama, am ales fictiv acel server de ts + domeniul nu exista. Despre index: Contine script pentru back to top. Contine un tabel manual pentru servere ( ceva simplu si frumos ) Contine un wrapper cu our team ( cu o tranzitie fina ) Contine o tranzitie de tip glitch text pe primul wrapper. Template-ul este responsive cap - coada Astept pareri si sugestii!
  5. 4 points
    Nu poti sa-l scoti ? Nasol, hai ca incerc eu poftim Edit: @gaby Am vazut ca ai incercat si tu mai sus. Te etichetez sa vezi cum se face
  6. 4 points
    Ati terminat? Dupa cum a spus gromp, el nu il cunoaste pe halogek dar isi da pur si simplu cu parerea si eu il sustin. Eu, pe de alta parte, il cunosc de foarte mult timp pe halogek asa ca stiu ce poate. Needless, tu poate ai inteles gresit pentru ca mintea te duce numai la rau. Nu a vrut sa spuna ca toate temele lui halogek sunt identice, ci pur si simplu ca are stilul sau de a crea, unora le place, altora nu. Da, poate forumul e mort dar noi nu am redeschis acest proiect cu gandul de a ajunge repede in top si sa ne facem cunoscuti. Stim foarte bine ca e greu sa duci la bun sfarsit un proiect asemanator. Pe mine cel putin ma intereseaza mai mult prietenia noastra si petrecerea timpului impreuna. Poate pentru altii asta nu are o valoare, pentru noi are. Cum am spus cu cateva reply-uri in urma, avem cateva proiecte pentru viitor care speram sa mearga asa cum ne dorim. Problema la momentul actual este timpul, fiecare din noi este ocupat in viata reala cu cate ceva, fie munca (in cazul meu) fie scoala, asa ca ne ramane foarte putin timp pentru comunitate. Oricine este binevenit pe comunitatea noastra atata timp cat respecta ceea ce facem. Sanatate !
  7. 3 points
    Fall Creators Update este numele celui mai proaspat update pentru Windows 10 ce a inceput a fi disponibil din 17 octombrie 2017, gradual. L-am primit si eu natural (fara a grabi instalarea) pe PC-ul principal, in data de 4 decembrie 2017. Descarcat, instalat, aparent totul bine si frumos, dar de fapt nu. Contrastul/luminozitatea ecranului au fost schimbate, desi absolut toate setarile in acest sens au ramas nemodificate, totul (wallpaper-ul, iconitele, scrisul, etc.) fiind acum mult mai inchis. Am reinstalat driver-ul placii video, am calibrat culorile din Windows, aceeasi poveste, pana cand am descoperit ca daca modific din Nvidia Control Panel setarea "Choose how color is set." din "Other applications control color settings" in "Use Nvidia Settings", contrastul revenea la normal, asa cum era inainte de update. Totusi, dupa un restart sau dupa inchiderea si redeschiderea PC-ului, culorile erau afisate din nou inchise, desi setarea "Use Nvidia Settings" ramanea bifara, insa trebuia sa bifez "Other applications control color settings" apoi "Use Nvidia Settings" pentru a reveni contrastul la normal. M-am pus pe sapat pe Internet dupa problema, si din cate am citit, problema apare exclusiv pentru detinatorii de placi video de la Nvidia. Parea sa fie ceva problema cu driver-ul care nu se intelegea prea bine cu noul update. Ar trebui ca problema sa se rezolve intr-un viitor update al driver-ului sau al Windows-ului, dar pana atunci, puteti sa rezolvati problema folosind urmatoarea metoda: Start -> tastati Task Scheduler; Navigati catre \Microsoft\Windows\WindowsColorSystem; Dati click dreapta pe Calibration Loader si selectati Properties; Accesati tab-ul Triggers si ar trebui sa vedeti: "At Log on" si "On connection to user session"; Dezactivati-le pe amandoua, dand click pe fiecare in parte, apasand butonul Edit din partea stanga jos si apoi debifand casuta "Enabled" din partea de jos a ferestrei proaspat deschise. P.S: In NVIDIA Control Panel, lasati setarile pe default sau asa cum erau setate inainte, nu este nevoie sa setati "Use Nvidia Settings". Problema rezolvata!
  8. 3 points
    Salut Am decis sa redeschid comunitatea darkmind, aceasta comunitate a mai fost detinuta de mine acum cativa ani dar din anumite motive am decis sa o vand. De data aceasta nu mai am planuri sa o inchid. Comunitatea nu se bazeaza pe servere cs 1.6 sau csgo cum se bazeaza majoritatea comunitatilor, ne-am decis sa ne bazam pe absolut orice tip de joc indiferent de popularitatea lui, avem deja deschise 2 servere de left 4 dead 2 si urmeaza sa deschidem mai multe servere de diferite tipuri cum ar fi minecraft,7daystodie,garry mod,team fortress 2 si altele. Am facut parteneriat cu un vechi amic de-al meu, el ne va ajuta pe viitor cu urmatoarele servere pe care le vom deschide https://www.twitch.tv/fartoobaked Nu am facut acest topic pentru a face reclama, nu consider ca este important daca ai 10 sau 1000 membri pe forum, tot ce conteaza este sa te distrezi. Forumul nu este inca gata in totalitate , mai este de lucru la interfata dar asteptam parerile sau sugestiile voastre. Link:https://darkmind.ro/forum/
  9. 3 points
    s-a dat ca are canal de yt cu 7k abonati eu ca prostul l-am crezut si i-am dat 17 euro pentru promovare....mai bine cautam mai intii subiecte pe net
  10. 3 points
    In acest tutorial vom crea inceputul grenazi. Majoritatea tutorialelor cu modele complexe (gauri in mesh) abordeaza calea ieftina si usoara. Folosesc boole-tool. Care efectiv foloseste un obiect din exterior sa creeze formele dorite. Acuma, problema este ca topologie devine aproape distruse. Odata folosit, foarte greu readuci topologia la normal iar daca ai nevoie de modificari pe parcurs, trebuie sa refaci tot modelul. Pentru inceput, va rog sa descarcati scriptul points to circle (life saver ) https://files.fm/f/m9ag6ymh Aici este poza de referinta Ne vom concentra pe partea cea mai dificila. "garda din metal gaurit". De cele mai multe ori cand vrem sa adaugam forme/detalii intr-o suprafata gaurita cel mai usor mod este sa pornim de la o suprafata plata si dupa ce am adaugat toate detaliile, o indoim. In cazul nostru, introducem imaginea de referinta, o setam in asa fel cat sa fie centrata si grenada sa stea in picioare Dupa acea adaugam un plan si ii schimbam nr de segmente de la 20 la 5 Apoi, incercam sa-l pozitionam deasupra unei gauri din garda grenazi. Bun, facem panoul editabil (C) si apoi selectam penultimul rand de puncte Folosim combinatia shift+c cautam points to circle si facem click pe el Rezultatul ar trebui sa fie Apoi cat timp avem punctele selectate le dam scale cat sa fie cat gaura din garda (t), mergem in "display" din viewport-ul top si selectam "lines" Apoi icnercam sa pozitionam mesh-ul cat mai aproape de imaginea de referinta Selectam G shanding (lines) din view pentru a putea vedea ami bine cum se imbina poligoanele. Acuma urmeaza sa selectam mesh-ul nostru din cloner si sa selectam poligoanele care sunt in forma de cerc. Le dam extrude de 2 ori (D) Primul extrude sa fie mai mic si al doilea mai mare si deja avem o coloana pregatita pentru armura. Adaugam un cloner si ii spunem sa cloneze mesh-ul in jos. Folosim setarile din imagine. Acuma vom adauga inca un cloner la clonerul deja folosit. Dar in loc sa-i spunem sa cloneze in jos, ii vom spune sa cloneze la dreapta. Din poza se poate vedea ca sunt 6 coloane de gauri asa ca-i vom spune clonerului sa ne faca 6 clone la distanta din imagine Cu asta am terminat primul pas. In urmatorul tutorial vom creata restul garzi folosind modificatorul Bend (care este mai simplu) si interiorul exploziv al grenazi.
  11. 3 points
    Samsung va prezenta noul varf de gama, Galaxy S9 respectiv Galaxy S9 Plus pe 25 februarie 2018 la Mobile World Congress, in Barcelona. Prin ce se va diferentia de Galaxy S8? Design: Nu au fost aduse schimbari majore de design. S9 va arata similar cu S8, doar ca: marginea superioara pe care sunt pozitionati senzorii si camera frontala este mai ingusta; tipul aluminiului folosit pentru marginea dispozitivului este mai nou, mai rezistent, dar face ca telefonul sa fie putin mai greu; senzorul de amprenta a ramas tot pe spatele telefonului insa a fost mutat sub camera, pentru o deblocare mai naturala. Dimensiunile raman la fel, S9 avand 5.8 inch iar S9+ 6.2 inch. Ambele dispozitive vor incorpora sunet stereo si tehnologia Dolby Atmos. Sursa imagini: Evan Blass Camera: Camera principala a lui S9 va fi de 12MP avand apertura cu deschidere variabila: f/1.5 pana la f/2.4. S9+ va avea camera duala capabila sa filmeze in super slow-motion la 960 FPS. Camera secundara va afea 8MP si va putea crea avatare animate pe baza unui selfie. Stocare: Samsung Galaxy S9 si S9+ vor veni cu 64GB stocare (pentru Europa), 4GB de RAM in cazul primului terminal in timp ce versiunea plus va veni cu 6GB RAM. Sistem de operare: Android 8.0 Oreo. Securitate: Pe langa scanner-ul de amprenta, scannerul de iris si recunoasterea faciala deja disponibile pe Galaxy S8, S9 va avea si asa numitul "intelligent scan" ce va combina scannerul de iris cu recunoasterea faciala pentru deblocarea terminalului. Noua functie nu va mai putea fi pacalita cu o simpla imagine. Culori disponibile: Midnight Black, Lilac Purple, Titanium Gray si Coral Blue. Pret? Ne asteptam la un pret de lansare cuprins intre 4500 si 4700 lei.
  12. 3 points
    In acest tutorial vom afla ce este un model 3D in spatiu. Din ce este construit, cum functioneaza si care este diferenta dintre un obiect 3D si un Mesh 3D(obiect editabil la nivel sub-d) Din ce este creat un mesh/obiect 3D ? Obiectele /mesh-urile 3D sunt create din poligoane, care la randul lor sunt create din linii care linie are la fiecare capat cate un punct Poligon Linie Punct Orice lucru vedeti in 3d, chiar daca este editabil sau nu, oricat de fluent se misca sau cat rotund arata. Sa stiti ca este creat din poligoane. Obiect 3D Un obiect 3D este de cele mai multe ori creat si sustinut de un algoritm. Deseori vine cu anumiti parametri care se pierd odata ce devine mesh 3D. Un obiect 3D este de cele mai multe ori folosit pentru a incepe un proiect. Dintr-un cub putem incepe modela un zar, o sfera poate fi inceputul unui pahar de sampanie, etc. Programele 3D au tendinta de a lucra mai bine cu Obiecte 3D care au multe poligoane decat Mesh-uri 3D cu acelasi numar de poligoane. Deoarece poligoanele sunt create de un cod, care de cele mai multe ori este implementat in program si calculat de acolo. Mesh-urile au poligoane create de utilizator "haihui" cea inseamna ca programul 3d nu poate prezice la fel de bine pozitia acestora si trebuie sa faca mai multe calcule pentru a fi sigur ca ofera imaginea potrivita. Mai jos avem un Obiect 3D Putem observa ca are niste optiuni destul de interesante. Marime x y si z dar si segmente pentru x y si z. Adica noi avem optiunea de a alege cate segmente sa aiba pe lungime latime sau inaltime doar apasand niste sageti. Functia de fillet adauga o tesitura pe margini (bevel) si putem observa ca vine cu mai multe optiuni care ne lasa sa alegem marimea dar si calitatea prin numar de poligoane. Mesh 3D Un mesh 3d este de cele mai multe ori creat de utilizator. Este un obiect editabil la nivel de poligon/edge/punct. De cele mai multe ori nu putem creea un produs finit doar cu un Obiect 3D. Desi mesh-urile 3D sunt mai costisitoare pe poligon decat un obiect, puterea a de muta fiecare poligon individual este de nepretuit. Acela este modelarea subdizionala. Cand mutam fiecare poligon sau cream alte poligoane in asa fel incat sa obtinem forma dorita. Un mesh 3d isi pierde setarile "din fabrica" si ramane cu niste setari de baza pentru vizibilitate, pozitia sa in lume si marimea sa in lume. Atentie, marimea unui obiect 3D poate fi aleasa prin unitati (cm,m,km) dar a unui mesh 3D este relativa la marimea sa actuala (1.2, 0.5, 2.6) Phong tag /smooth groups/ smooth Etc. Phong tag este o "minciuna" treaba lui este sa ofere "finete" unui Mesh/obiect 3d. Din moment ce obiectele 3d sunt facute din poligoane (din cele mai multe ori patrate) normal ca ai avea nevoie de un numar exagerat de poligoane pentru a parea ca ai o forma rotunda. Phong tag este o setare de vizualizare a unui obiect care spune lumini sa nu fie afectata de marginea poligoanelor, ci sa actioneze ca si cum ar fi o suprafata fina. Phong tag este foarte important, in subtitlu apare smooth groups/smooth si etc deoarece fiecare program are alta denumire pentru phong tag, dar orice denumire are, face acelasi lucru. Ne ofere finetea unei suprafete fara a "ucide" procesorul prin 2mld de poligoane. Putem observa ca acelasi obiect cu acelasi numar de poligoane arata complet diferit dupa schimbarea unei singure setari. Orientarea unui poligon (fata / spate) Poligoanele au 2 fete. 1 fata numita pozitiv care apare in cinema 4d colorata galben . Si a doua fata numita negativ care apare in cinema 4d colorata albastru. Aceste fete deseori creaza probleme incepatorilor. Deoarece influenteaza phong tag-ul si pot creare arhifacte in model chiar si cand topologia arata foarte bine. Aceste erori sunt numite aliniere gresita a poligonului. De aceea este bine de verificat tot timpul alinierea poligoanelor. In mod normal toate poligoanele sunt aliniate cu fata 1 (pozitiva) spre exterior, catre spectatori. Aceste probleme pot fi rezolvate usor prin comanda de inversare a fetei poligoanelor (scurtatura U~R dupa selectia poligoanelor) Daca modelam o masina, orientarea poligoanelor in exterior va fi pozitiva iar in interior negativa. Mai ales ca in jocuri (unreal engine/unity/cry engine/half life engine/ aproape toate) fata negativa (albastra) apare ca fiind invizibila. Deoarece de cele mai multe ori fata negativa este orientate catre interiorul unui obiect si programul incearca sa reduca din resurse nealocand culoare si detalii acelei parti ale poligonului.
  13. 3 points
    uite in PM pe forumul tau
  14. 3 points
    Salutare PCT. De curând am terminat o temă începută acum ceva timp în stilul army ( generală ) pentru jocurile de tip "shooter", dar evident poate fi folosită pentru orice tip de comunitate de gaming. Poze: .1 https://image.ibb.co/iywZaS/Index.png - INDEX 2. https://image.ibb.co/d1orN7/Categorie.png - CATEGORIE / SUBFORUMURI .3 https://image.ibb.co/kCC7vS/Topic.png - TOPIC 4. https://image.ibb.co/nM4bpn/Profil_personal.png - PROFIL .5 https://image.ibb.co/mxxJ27/Profil.png - PROFIL 2 6. https://image.ibb.co/bwZ99n/hover_meniu.png - HOVER MENIU .7 https://image.ibb.co/mWqhUn/Hover_profil.png - HOVER PROFIL TOPIC 8. https://image.ibb.co/nq77vS/hover_footer.png - HOVER FOOTER .9 https://image.ibb.co/emf2vS/screencapture_localhost_2018_04_11_12_38_52.png - GUEST Info: - Tema are un meniu personalizat, nu este cel de la IPB. - Iconitele de la categorii / forumuri sunt perfect functionale, va puteti adauga font-awesome ( ofer support daca nu va descurcati ) - Ofer support pentru logo ( inclus in pretul temei ) - Ofer support pentru adaugarea altor imagini in sidebar / footer / header s.a.m.d - In arhiva temei aveti psd-urile tuturor imaginilor ( in caz ca vreti sa le editati ) Metode de contact: - PM PE FORUM - TEAMSPEAK ( TS IN PRIVAT ) - DISCORD ( dOc #4686 ) - FACEBOOK ( Florin.Dct ) Metode de plata: Paypal / Paysafe / Transfer Bancar. INFO 2: ~Acest topic este un topic pentru vanzare nu pentru a cere pareri si sugestii.Comentariile pe langa subiect vor fi trimise cu un report catre moderatori. ~Daca aveti intrebari suplimentare le astept intr-un reply aici sau ma puteti conctacta prin metodele de mai sus. ~Am folosit localhost pentru a nu face reclama la diferite site-uri / domenii s.a.m.d. ~TEMA O PUTETI CAUTA SI PE BEHANCE ( https://www.behance.net/gallery/63567453/ARMY-CAMO-IPB-THEME-BY-dOc ) PRETUL TEMEI ESTE DE 65E ( NU SE ACCEPTA OFERTE )
  15. 3 points
    Ai un buton prin care poti raporta un mesaj privat. Nu e nevoie de circ pe forum.
  16. 3 points
  17. 3 points
    Heyo, Hai ca mai vin si eu cu ceva nou, in ultima vreme mi-am ocupat timpul studiind framework-ul de la IPB4, si asa ca o prima lucrare am scos asta: Dupa cum vedeti si voi e un widget pentru sidebar care afiseaza informatii despre grupul de steam. ( In schita sub nume apare tag-ul grupul de care nu am putut face rost din API-urile de la steam, deci va aprea doar numele *sad reactions only* ) dar arata la fel de bine din moment ce oricum e schitat de Shady. xD. Sus se vede tema default al widget-ului iar printr-un toggle din setarile acestuia se poate trece pe cea "light" care o vedeti jos. Iar tot prin niste toggle-uri se pot ascunde descrierea grupului si mini lista cu membrii. Pentru cei care doresc sa-l cumpere costa 25e si ma gasesc aici
  18. 3 points
    zice ca are doar 1 slot ram in care are deja 8 gb ram. daca vrei mai mult ram trb sa iei "bat" mai mare si-l inlocuiesti dar nu cred ca merita
  19. 3 points
    Hmm, poţi crea în baza de date un set de task-uri : Gen să zicem că vrei să adaugi task-urile cu ID 1, 2, 3 şi punctajele corespunzătoare 10, 20, 50 Tabela taskuri va fi ceva de genul: id_task | punctaj --------+-------- 1 | 10 2 | 20 3 | 50 Dacă membrul cu id-ul 132 va efectua sarcinile de la task-ul 1 de exemplu, se va adăuga o nouă înregistrare în tabela MembriTaskuri: perechea (132, 1) pentru câmpurile (id_membru, id_task). Deoarece perechea de chei anterioară e cheie primară, nu sunt permise dublurile (nu pot apărea duplicate: fiecare membru poate executa fiecare task o singură dată). Ca sa vezi evidenta cu punctajele membrilor: SELECT Membri.id_membru, SUM(Taskuri.punctaj) AS 'Punctaj' FROM Membri INNER JOIN MembriTaskuri ON MembriTaskuri.id_membru = Membri.id_membru INNER JOIN Taskuri ON MembriTaskuri.id_task = Taskuri.id_task GROUP BY Membri.id_membru sau al unui membru oarecare: SELECT SUM(Taskuri.punctaj) AS 'Punctaj' FROM Taskuri INNER JOIN MembriTaskuri ON MembriTaskuri.id_task = Taskuri.id_task WHERE MembriTaskuri.id_membru = @id_membru (L-am rulat in microsoft sql server. N-am mai lucrat cu mysql de ceva vreme.) Pentru simplitate în calcularea punctajului l-ai putea adăuga ca şi câmp în tabela membri (iniţial 0, aduni valorile corespunzătoare, verificând înainte datele din tabela MembriTaskuri).
  20. 3 points
    Am facut si schita pentru lista de servere, si am schimbat putin si culori care prea imi placea contrastul, nu era chiar ceea ce-mi doeam sa fie de la inceput.
  21. 3 points
  22. 3 points
    Abea ai inceput cu forumul si deja ai probleme? Nu e un start foarte buna dupa parerea mea, chestia asta se putea evita. Am mai zis-o de enspe mii de ori. In loc sa luati de la firma fantoma la care platiti foarte putin, luati de la firme bune si de incredere la care pretul e putin mai mare.
  23. 3 points
    Ai fost foarte bogat in detaliile pentru logo. Din ce ai scris tu acolo am dedus ca asta vrei:
  24. 3 points
    mai dam-i o reputatie - , ca na nu-s eu la nivelul tau .
  25. 3 points
    Ați uitat să îl ștergeți http://firstgame.ro/forum/validator.php Cât despre aspect pot spune că este interesant, din punctul meu de vedere totul este foarte bine încadrat și o temă foarte frumoasă. Totuși scrollbar thumb-ul ați putea să îl faceți puțin mai evidențiat, din câte am observat are aceeași culoare ca și track-ul și să schimbați statisticile categoriilor să scoateți font awesome-ul de la topics sau să îl adăugați și la replies ().
×