Adinaky

Members
  • Content count

    29
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Adinaky

  • Rank
    Ucenic
  • Birthday June 22

Profile Information

  • OS
    Windows 7 Ultimate x64
  • Location
    Targu Mures

Recent Profile Visitors

4,986 profile views
  1. Pai da, sau cel puțin înainte de 2013
  2. Acesta este primul meu review, am muncit mult la el, dar a meritat! Ce părere aveți? The Elder Scrolls V: Skyrim este continuarea îndrăzneață, mare și frumoasă de care ai sperat și sigur vă va vrăji pentru nenumărate ore. Pro: -O lume imensă umplută cu sarcini variate de îndeplinit; -Lupte cu dragoni; -Un design minunat limitat de unele atingeri frumoase, atmosferice; -Lupte plăcute pe care le poți aborda în diferite moduri; -O mulțime de povești de experimentat, pe lângă povestea principală. Contra: -Erori și bug-uri perturbă frecvent jocul; -Friendly AI-ul este de multe ori mai mult un obstacol decât un ajutor. Provincia Skyrim ar putea fi rece, dar jocul role-playing din ea arde cu o flacără pe care puține jocuri o posedă. În Elder Scrolls V: Skyrim, te ridici împotriva dragonilor. Întâlnirile ta cu ei sunt invariabile, dar interesante, în funcție de unde vă duce aventura. Este posibil ca aceste lupte să nu reprezinte punctul culminant al experienței dumneavoastră. O sarcină secundară care începe ca o distragere a atenției se poate transforma într-o poveste cu drepturi depline, care ar putea constitui în întregime un joc mai puțin ambițios. Da, Skyrim este un alt RPG fantasy enorm de la un dezvoltator care este specializat în ele, ți-ar putea lua sute de ore din timpul tău, deoarece tu crezi că va inspecta fiecare colț și crevasă pentru secretele din interior. Dacă știți jocurile anterioare Bethesda Softworks, s-ar putea să nu fiți surprinși că Skyrim nu este o țară fără cusur, ci mai degrabă găzduiește un număr de erori tehnice și bug-uri frustrante care rup vălul de gheață cu care este acoperit terenul. Multe dintre ele au fost prevăzute de fanii Elder Scrolls, dar până la urmă prețul este foarte mic pentru un joc așa de minunat și captivant. Pregătiți-vă pentru multe nopți nedormite. Acele nopți au fost petrecute călătorind prin aceste locuri minunate. Jocul ne întoarce în continentul Tamriel, unde explorăm domeniul de nord numit Skyrim, acasă la rasa Nord. În aceste regiuni nordice rafale de zăpadă îți înnourează privirea, și platforme de gheață plutesc pe apele reci. Pe timp de noapte aduce de multe ori versiunea Tamriel a aurorei boreală, cu superbe panglici albastre și verzi care se întind de-a lungul cerului. Predecesorul lui Skyrim, Oblivion, a prezentat tot medii de fantezie – frumoase, dar nu chiar așa de evocatoare. Skyrim cuprinde elementele sale întunecate. S-ar putea să simți un fior straniu când vezi o navă pe jumătate scufundată, prin ceață, sau când vezi un balaur care revine la viață chiar în fața ochilor tăi. Skyrim te poate duce cu gândul la The Elder Scrolls III: Morrowind, doar furtunile de praf din jocul anterior au fost înlocuite cu zăpada strălucitoare și ceața opacă. Aceste perspective frumoase sunt văzute cel mai bine de la distanță. Inspecția mai atentă dezvăluie marginile dure, simplu vopsite, precum și alte defecte vizuale. Dar, ca multe jocuri enorme, Skyrim face o impresie fantastică, nu pentru că elementele sale individuale sunt drastic rectificate, ci pentru că ele contribuie la un întreg măreț. Este atât de mult de făcut încât quest log-ul devine o plăcere, oferind zeci de opțiuni, fiecare mai ispititoare ca cealaltă. Ai putea urmări povestea, desigur, care țese o poveste convingătoare în care tu joci ca și un dragonborn, care este sufletul unui dragon care provine din interiorul vostru. Ca atare, sunteți cheia pentru a descoperi de ce dragonii s-au întors pe pământ, terorizând orașe, sau poate chiar distrugând lumea. Este o poveste bine elaborată, care face o bună utilizare a acestor creaturi de temut, care îngrozesc masele cu rafale furtunoase de foc și de gheață. S-ar putea să călătorești către un cătun ciudat doar pentru a descoperi că acesta este sub asediul unei bestii. Orășenii vi se vor alătura, trăgând cu săgeți și mingi de foc în sus, dar s-ar putea să nu supraviețuiască toți. Aceste lupte te vor impresiona prin teroarea în care trăiește populația, și, prin urmare vă oferă un motiv de a fi un erou pentru ei. Dar o mulțime de delicii narative nu au nimic de-a face cu dragonii, iar unele dintre ele ar putea forma povestea principală a unui RPG mai mic. Aventura vă va duce la o casă ocupată de un singur copil, cu o cerere tulburătoare. Povestea dezvăluită vă pune în rolul unui animal de pradă care ascultă dintr-un loc ascuns, inimaginabil de sinistru. Alte fire de poveste îmbrățișează elementul alegerii. Puteți lua parte la conflictul dintre forțele imperiale și rebelii Stormcloaks, apoi asaltați taberele inamice și eliberați prizonierii. Într-o sarcină secundară puteți omorî un canibal sau aderi la cultul lui și al slujitorilor săi. Destul de impresionant este faptul că există atât de multe lucruri de făcut, chiar mai impresionant este faptul că cea mai mare parte a acestora este minunată. Nu este o bucurie să explorezi chiar fiecare temniță. De exemplu, puzzle-uri de piatră complicate ar putea opri distracția. Dar, în general, fiecare acivitate are un excelent simț al contextului. Căutarea unui câine pierdut se transformă într-o misiune mai mare decât ați fi putut ghici – scrisul și vocile ciudate parcă luminează acestă lume sumbră. Chiar și un simplu „du-te acolo, ucide aia” pentru o recompensă poate fi un fior. Până la urmă, cât de des vă confruntați cu un gigant impozant sau niște mamuți lânoși? Este prea rău că pe măsură ce se apropie tabăra unui gigant, un mamut cade din cer și moare sau cade pe alt mamut care îl va plimba câteva secunde pe spate. Deci, nu fiecare surpriză este una binevenită. Dar de cele mai multe ori sunt, iar elementul de neașteptat este ceea ce vă atrage să explorați cât mai mult posibil. Recompensa ar putea fi o armă mare ascuns într-o ladă încuiată sau carte lore, care îmbunătățește unul din atributele tale. Sau poate vei descoperi cuvinte scrise în limba dragonilor – o descoperire importantă, într-adevăr. Găsirea acestor cuvinte este cheia pentru a folosi cele mai puternice vrăji ale Skyrim-ului, cunoscute sub numele de strigăte (shouts). Ei bine, ele sunt jumătate din cheie: trebuie, de asemenea, să învingeți dragoni și să le absorbiți sufletele pentru a activa strigătele. Strigătele au un cronometru cooldown propriu și nu sunt legate de bara magicka care guvernează spellcasting-ul standard. Cu un strigăt, puteți respira foc pe atacatori. Cu altul, puteți încetini timpul. Strigătele nu pot garanta succesul într-o luptă dificilă, dar ele pot înclina balanța în favoarea ta. În plus, efectele dramatice vizuale și de sunet aduc un bonus în timpul descoperirii cuvintelor sau absorbției sufletelor de dragon. În ceea ce privește vrăjile standard, ele vin în școlile obișnuite de magicka: distrugere (înfrânge scheleții cu scântei!), conjurație (convocă un gigant de gheață!), modificare (luminează calea pe care trebuie să o urmărești!), și așa mai departe. Puteți mânui două vrăji în același timp (dacă mergeți pe magician full), cu o minge strălucitoare de foc într-o mână și o vrajă de chemare în cealaltă. De altfel puteți folosi arme pentru o singură mână în ambele mâini, oferindu-vă mai multă flexibilitate în modul în care vă veți forma caracterul. Atunci când vă creați personajul, alegeți o rasă Elder Scrolls obișnuită (Dark Elf, Breton, Argonian, și așa mai departe), dar nu alegeți clasa. Mai degrabă, nivelul de calificare, cu anumite tipuri de arme, școli magicka, de vorbire, și așa mai departe este reglementată, în primul rând, de modul în care joci. Dacă porți armuri grele și iei multe lovituri îți va crește treptat competența de armură grea. Dacă loviți cu o armă pentru două mâini, veți obține o mai bună utilizare a lor. Asta nu înseamnă că ai control asupra modului în care progresezi. De fiecare dată când obții un nivel să îmbunătățești unul din cele trei atribute principale: sănătate, rezistență sau magicka. De asemenea, primești un punct cu care poți să crești daunele făcute de sabie sau să evoci o creatură la o distanță mai mare. Este un sistem de niveluri reușit, care se formează în jurul tău și al modului în care joci. Chiar și actul de nivelare poate fi o plăcere deoarece punctele sunt imaginate ca niște stele în constelații. Poate fi o durere să navighezi la un anumit punct, pentru că de multe ori jocul nu merge la steaua pe care o doriți, doar la cele care o înconjoară. Dar, având în vedere interfața greoaie a Oblivionului, Skyrim este o bestie mult îmbunătățită. Pe consolă (și dacă joci cu controller de pe PC), navigarea thumbstick reduce apăsările pe buton, și te poți deplasa cu ușurință între jurnal, quest log și harta principală. În plus, aveți posibilitatea de a marca arme, vrăji și item-uri ca favorite și apoi să le accesași rapid în timpul luptei. Anumite aspecte ar putea fi eronate, dar pe ansamblu, interfața Skyrim este o minune, având în vedere câte informații și inventar aveți la îndemână. Indiferent de modul în care vă croiți personajul, acțiunea este distractivă și variată. Trolii, draugrs strigoi, necromanții, bandiții, skeeverii (un fel de șobolani), și mulți alți dușmani vor să vă facă eroul un zero. Poate veți simți nevoia să vă conectați sabia ascuțită cu carnea unui vampir. Dar aceasta este cea mai strânsă luptă Elder Scrolls, sunetele și imaginile furnizând feedbackul adecvat cu loviturile și vrăjile tale. Veți întâlni, nu prea frecvent, scene în slow motion când omori un dușman. Mișcarea, de asemenea, a văzut îmbunătățiri: puteți juca acum la persoana a treia și simțiți că vă mișcați pe teren, nu deasupra lui. Ceea ce nu a fost îmbunătățit este friendly AI-ul. Este frumos să ai un companion de-a lungul aventurii și ți se dă unul chiar devreme în poveste. Dar, tovarășii sunt cretini. Vă încurcă când treceți pasaje înguste sau rămâ în urmă când ai nevoie cel mai mult de ei. Dacă ești sneaking type, te poți furișa mai ușor, poți fura din buzunare sau chiar să furi din case. Dacă vă place să stați în umbră, poate chiar doriți să contractați porphyric hemophilia – care este, vampirismul. Vampirii câștigă unele beneficii prin vrăji și anumite efecte de stare, dar trebuie să se hrănească cu sângele unui om, și asta în timp ce ei dorm. Lockpicking-ul nu mai funcționează ca în Oblivion, acum trebuie să rotești lockpick-ul pentru a determina poziția corectă. Ca și înainte, puteți culege flori și ingrediente și să creați poțiuni din ele la o masă de alchimie. (Acum puteți uita de ustensilele de alchimie din Oblivion.) Puteți impregna echipamentul cu diferite efecte – deși trebuie să le reîncărcați cu diferite pietre. Multe dintre deliciile Skyrim apar în afara acțiunii. Cetățenii vând diferite mărfuri în magazine în timpul zilei, iar noaptea se duc acasă pentru a se odihni. În anumite circumstanțe, pot comenta asupra respirației dumneavoastră râncede sau vă fac observații cu privire la cât de bolnav arăți. Copiii aleargă în sus și în jos pe stradă; sau îți cer să oprești un bătăuș din a-i mai lovi. Cetățenii se mișcă oarecum rigid, dar cu mai multă grație decât în celelalte Elder Scrolls-uri. Înainte, conversațiile „stopau” lumea și imaginea se concentra pe fața celui cu care vorbești. În Skyrim, anumite diaolguri limitează camera și te „paralizează” temporar în același loc, dar, în general, conversațiile sunt mult mai naturale decât înainte – o îmbunătățire frumoasă, care îți sporește sentimentul de imersiune. Skyrim folosește, de asemenea, cărți și referințe pentru a te încânta. Poate nu ești un mare fan al cititului de cărți într-un joc role playing, dar chiar și așa, ar trebui să faci un efort aici. Dacă nu vreți să citiți istoria bogată a Tamrielului, de fiecare dată când găsiți un volum, luați-l și citiți-l mai târziu – există o mulțime de delicatese narative, care merită să fie citite. Fanii Elder Scrolls vor aprecia să vadă scrieri despre evenimentele petrecute în jocurile anterioare, și toată lumea se poate bucura de poveștile despre vampiri, eroi și zei, care revărsau binecuvântări peste urmașii lor. Skyrim are loc la sute de ani după evenimentele din Oblivion. Dar istoria Tamrielului se regăsește în țesătura Skyrimului, și unele quest-uri, cum ar fi una care începe cu o invitație la un muzeu îndepărtat, sunt memento-uri ale marilor nenorociri pe care lumea nu le-a uitat. Păcat că Skyrim întrerupe imersia pe care încearcă așa de greu să o creeze, pe ambele căi: minore și majore. Unele detalii bizare sunt pur și simplu enervante. Un personaj ar putea iniția o conversație prin tavan. Pălăvrăgeala caracterelor din apropiere ar putea îneca expunerea poveștii importante. Doi comercianți care stau unul lângă altul pot fi exprimați de același actor și repetă aceleași replici. Un schelet de dragon ar putea să dispară și să cadă mai târziu în alt loc. Un dragon ar rămâne blocat într-un loc și să i se multiplice aripile și coada. De altfel, ai putea rămâne blocat în mediul înconjurător din cauză că treci un colț, asta te forțeză să faci un quick-travel către o nouă locație (dacă ești destul de norocos ca să fi afară) sau, în cel mai rău caz, trebuie să dai load la o altă salvare. Jocul rulează elegant la cele mai înalte setări de pe un PC echipat corespunzător, dar tot poți să te confrunți cu un desktop crash sau două. Întrebarea nu este dacă vei experimenta acele anomalii. Întrebarea este: care și câte sunt? Dacă ați jucat și alte jocuri Elder Scrolls, erorile și ciudățeniile nu sunt o surpriză. Cu toate acestea, Skyrim vine într-un an înfrumusețat cu RPG-uri de calitate, care țin o luptă strânsă, mai puține bug-uri, animații mai bune, și așa mai departe. Dar pentru a fi corect, nicunul din aceste jocuri nu sunt dotate cu astfel de enormitate. Fie că vă luptați cu dragonii, ridicați morții la viață, sau experimentați masa de alchimie, Skyrim efectuează cea mai spectaculoasă vrăjitorie: una care face ca bucăți imense de timp să dispară înainte de a ști asta.
  3. *803,761,928 de vizualizări și să speram ca ajunge și la 1000000000; *5,357,832 de aprecieri; *3,173,270 de comentarii. Să vedem când se opresc
  4. Da da, multumim!!
  5. Foarte interesant, bravo
  6. Pai da dar defapt trebuie sa il protejezi pana acolo, nu mi s-a parut chiar asa greu.
  7. Skyrim l-am incercat si cu cheat-uri si parca te plictisesti ceva mai greu Cat despre Spec Ops... nimic deosebit, numai te ascunzi si tragi, doar pe la sfarsit devine ceva mai interesant, dar povestea tot este mai stralucita
  8. De acord cu alex, dar si Mafia II ar trebui incercat.
  9. Tare fain!!
  10. Ce bine, in sfarsit!!
  11. Cam multi pe TPU...
  12. Cam greu pana te obisnuiesti cu photoshop-u, dar mi-a reusit!
  13. Interesant... multumim!!