Jump to content

Kid Koder

Members
  • Content Count

    78
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

17 Good

About Kid Koder

  • Rank
    Junior
  • Birthday 07/05/1999

Contact Methods

  • Yahoo
    tpain32@yahoo.ro

Profile Information

  • OS
    Win 7 Pro
  • Location
    Iasi
  • Interests
    Programare
    Software

Recent Profile Visitors

2,694 profile views
  1. Misto platforma ! Congratz :D

  2. Nu stiu de ce, dar nu pot da EDIT la primul post. Am rezolvat: Click Sursa: Click Am modificat doar functia Fall() in felul urmator: void Fall(int App_nr) { for(int i = 1; i <= N; ++i) { if(App_nr != i && Fallen[i] == 0 && Apple[App_nr].z >= Apple[i].z) { if(Distance(Apple[i], Apple[App_nr]) <= (Apple[App_nr].r + Apple[i].r) * (Apple[App_nr].r + Apple[i].r)) { Fallen[i] = 1; Fall(i); } } } } Am facut abstractie de "z". Pur si simplu am verificat daca se ating atunci cand marul App_nr va ajunge la i (daca este posibil).
  3. Am incercat astazi sa rezolv o problema de pe .campion. Enuntul: Click Solutia mea: Click O idee a ce am facut eu acolo: Mai intai apelam functia Fall(1) (deoarece primul mar cade automat), iar apoi "simulam" caderea marului respectiv. Daca cumva pe drum lovea alt mar, apelam aceeasi functia, doar ca pentru marul care a fost atins. In Down retineam nivelul la care se afla ultimul mar (care l-am considerat ca fiind solul). In Fallen marcam cu 1 daca marul i a fost atins, respectiv 0 in caz contrar. Faza e ca solutia trebuie optimizata, astfel incat sa intre in 0.1 secunde Mentionez ca pe primul test gresit, rezultatul este corect (am verificat). Primul test gresit: Click Rezultatul corect (care imi da si mie) : 164
  4. E mai indicat. De exemplu, daca folosesti o variabila intr-o singura functie, n-are rost sa o declari global, pur si simplu local, in functia respectiva. Un alt plus e ca poti sa folosesti local aceeasi variabila in mai multe functii. Exemplu: void blabla() { int i; ... } void altblabla() { int i; ... }
  5. Hm, o complexitate de 9N Lejer
  6. Sau iei un vector cu N elemente (N - numarul de casute goale) si faci toate permutarile posibile cu valori din multimea {1, 2, ..., 9} Ca tot vorbeam de permutari.
  7. Ideea cu sudoku imi place :> Dar fara backtracking, se mai poate face ?
  8. Numarul lor sau/si toate posibilitatie ?
  9. Salutare !! Impreuna cu un coleg, ne-am gandit sa scriem un program care, printr-o simpla apelare a lui, sa-ti rezolve o cerinta de baza, gen cmmdc, cautare binara etc. Insa, n-avem prea multe idei... Lista arata cam asa: 1) CMMDC 2) CMMMC 3) Adunare a doua numere mari 4) Scaderea a doua numere mari 5) Cautarea binara 6) Palindrom 7) Inmultirea a doua numere mari 8) Inmultirea unui numar mare cu un numar mic 9) Ridicarea la putere in timp logaritmic 10) Sortarea crescatoare a unui vector 11) Combinari (cu N si K dat) 12) Permutari 13) Aranjamente 14) pana de idei... In general, subproblemele de mai sus ar trebui sa fie lucruri usoare, nu grafuri/arbori/heap-uri etc... Lucruri care se invata in clasa a V-a,a VI-a sau a IX-a. Mai are cineva idei ?
  10. 6-7 ore e deschis, insa la el stau doar 2-3 ore maxim. Prefer sa ies la patratica pe afara
  11. Film vazut: Fast & Furious 7 Nota acordata: 9, putin cam SF in unele momente, insa finalul il face si pe Courage sa planga
×
×
  • Create New...