Jump to content
Sign in to follow this  
gaby

Reguli In Generarea Link-Urilor Printr-O Campanie De Advertoriale

Recommended Posts

In momentul in care va decideti sa desfasurati o campanie de link building prin intermediul , este bine sa luati in seama urmatoarele reguli:

linkbuildingv.pngadvertorials.pnglinkbuilding.png

  1. Link-urile catre siteul dumneavoastra ar trebui sa fie dofollow astfel incat ele sa va ajute la pozitionarile in motoarele de cautare. Daca sint nofollow ele vor fi utile pentru traficul generat si mai putin pentru motoarele de cautare.
  2. Cuvintele cheie pe care le folositi in advertoriale trebuie sa fie relevante pentru pagina catre care se trimit linkurile. De aceea e bine sa aveti o planificare prealabila ptr linkurile pe care le veti trimite, fiecare cuvant cheie avand atribuit pagini specifice din siteul promovat.
  3. Linkul din advertorial ar trebui sa fie relevant textului caruia ii apartine dar si paginii catre care face legatura. Nu e o regula, dar relevanta ajuta siteurile la a urca la cautari.
  4. Cereti realizarea de texte relevante, pozitive, bogate in continut. Indicat ar fi ca aceste advertoriale sa fie scrise de persoane diferite, sa fie pe siteuri diferite si sa trimita linkuri cu cuvinte cheie variate dar relevante.
  5. Advertorialele nu trebuie sa apara in aceeasi zi, indicat e ca ele sa apara pe perioade de timp de 2-3 saptamani astfel incat linkurile sa vina natural, in cantitati acceptabile unui motor de cautare. Ideea e ca, 3000 de backlinkuri venite intr-o saptamana clar atrage un semnal de alarma robotilor si evaluatorilor pe care motoarele de cautare le au.
  6. Este indicat ca blogurile sa fie pe cat posibil pe IP-uri diferite, din tari diferite dar predominant romanesti. Linkurile de pe conutul englezesc ajuta site-urile la cautari, dar un advertorial in engleza cu link catre un site romanesc poate atrage atentia.
  7. Advertorialele ar trebui sa pastreze linkul catre site o perioada lunga de timp, unii bloggeri obisnuiesc sa scoata linkul dupa o perioada de timp. Pentru a identifica eventualele pierderi de linkuri e indicat sa faceti link management.

Numai bine :pct2: !

Share this post


Link to post
Share on other sites

As adauga si faptul ca trebuie sa se aiba grija si la numarul de link-uri care pleaca dintr-un advertorial catre site-ul web pentru care se face promovarea, se recomanda 2-3 la un articol de 300-450 de cuvinte, catre pagina principala a site-ului si pagini interioare relevante articolului si cuvintelor cheie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...