Jump to content
Sign in to follow this  
GodsOtherHand

Probleme Cu Editorul: Tagul Code Nu E Bun!?

Recommended Posts

Am bagat un cod de C in niste taguri code .. /code

 

prima oara cand am dat post, mi-a scris <dev><dev> peste tot, de parca ar fi fost cod html.. (eu nu am scris ala..codu luat a fost de pe un site, dar..)

 

dupa aceea am dat edit.

moment in care aparea normal, cum trebuia.

am dat ok.

tagul de /code sa mutat...

daca inainte era

[.   code   ]

blablabla

[  . /   code   ] 

acu era 

[ .       code       ]

[./code]

blablabla (am pus . sa nu apara aiurea..)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea am inteles faza cu [ .      code     ] :)), dar da, e buguit... de multe ori foloseam codul si nu-mi aparea ca atare, ci [.code]blabla

Share this post


Link to post
Share on other sites

adica am dat edit, arata bine, si cand am dat ok ( fara sa modific nimic) tot codul sa mutat inafara tagurilor..

 

gen in post aparea casutza cu fundal gri in care trebuia sa fie codul dar era goala. si codul era dupa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi s-a intamplat si mie ceea ce ai descris tu, si, dupa cateva insistente (editari), a mers cum trebuie.

Asa cum am mai spus-o in thread-ul cu actualizarea forumului editorul este functional, dar mai are mici probleme pe care astept si eu sa le rezolve cei de la Invision Power Board.

De asemenea, am observat ca problemele incep sa apara indeosebi la copierea si lipirea unui continut de undeva, in editor, si asta pentru ca editorul incearca sa pastreze stilul de unde este copiat textul, stil care de multe ori nu e compatibil in totalitate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×