Jump to content
Sign in to follow this  
Dani.2304

Indexare si crestere vanzari magazin online

Recommended Posts

Salutare,

In primul rand, doresc sa-mi cer scuze in caz ca am gresit categoria in care postez. Am un magazin naturist online (nu doresc sa dau nume, imi pare rau), care a fost deschis in data 1 decembrie 2015. Momentan site-ul gazduieste 1000 de produse si numarul acestora este in continua crestere. Avem o gama larga de producatori si produse. Avem si produse unice, pe care doar noi le distribuim in Romania.

Problema cea mare, este ca nu prea avem comenzi. Numarul acestora este foarte scazut. Dorim sprijin din partea voastra cu idei, sfaturi cum am putea sa ne ridicam site-ul incat ca produsele sa fie vizibile pe site.

Ce am inteles de la alte persoane:

  • sa folosim descrieri unice (nu ai cum in acest domeniu, deoarece descrierea este si prospectul produsului)
  • sa adaugam keywords si meta description la fiecare produs (lucru care este implementat la fiecare produs)
  • sa inscriem site-ul in programe gen shopmania (lucru care nu este prea benefic pentru noi, datorita criterilor pe care cei de la shopmania ni impun)

Ce am folosit noi pana acum:

  • reclama la Adwords (am renuntat la acest serviciu, deoarece dorim ca site-ul sa mearga singur, sa se indexeze cat mai bine)
  • promovare pe Facebook (nu prea sunt persoane interesate de asemenea magazine, continut postat aproape saptamanal)
  • keywords si meta description cat mai complexe, cu toate combinarile cum ar putea cauta o persoana pe Google produsul.

Am apelat la voi pentru a imi sari in ajutor cu recomandari, sugestii cum as putea sa imi ridic magazinul, ce trebuie implementat, ce nu este bine sa fac, ce este bine sa fac.

Cu stima,

Dani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O adresa catre magazinul in cauza ar putea fi benefica.

Cati vizitatori unici pe zi are magazinul? Pe langa partea legata de SEO, pe tine te intereseaza sa cresti rata de conversie. In functie de raspunsul la intrebarea precedenta, ar trebui sa afli de ce pleaca vizitatorii de pe site fara sa cumpere, ce ar putea sa ii faca sa cumpere si cati dintre ei sunt interesati sa cumpere.

P.S: Pentru a spori unicitatea descrierii produselor ai putea scrie care sunt beneficiile acestora si pentru ce sunt recomandate (asta in cazul in care nu exista deja).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

Ce am inteles de la alte persoane:

  • sa folosim descrieri unice (nu ai cum in acest domeniu, deoarece descrierea este si prospectul produsului)

Punctul acesta este cel mai important, daca continutul publicarii nu este cat de cat unic, poti ajunge chiar sa fii penalizat in pozitile de la Google, descrierea poate contine si ce beneficii aduce produsul, nu ar trebui sa fie doar prospectul pentru ca e posibil ca alte magazine sa aiba la fel doar prospectul, dar poate au autoritatea domeniului mai mare decat altau si Google sa-i pozitioneze mai sus.

Poti verifica autoritatea domeniului tau aici: http://www.seoreviewtools.com/website-authority-checker/

Autoritatea domeniului creste cu cat mai vechi este domeniul, un domeniu nou este mai greu de pozitionat decat altul care este inregistrat de 4 ani.

Presupun ca urmatoarele puncte ce voi descrie in continuare is deja realizate:

  • Detii un domeniu personal (Asta inseamna sa nu ai numemagazin.wordpress.com, numemagazin.wix.com)
  • Numele domeniului contine cuvinte gen: naturist, online, magazin, etc. (Asta nu e chiar obligatoriu, dar ajuta la pozitionare)
  • Site-ul nu este foarte incarcat sau cu loading time mare, Google prefera site-urile care incarca mai rapid, daca site-ul tau incarca continutu la o pagina in 4 secunde, si alt site in 1 seconda, Google va prefera aldoilea site.

Verifica informatii despre site-ul tau si pozitia la keyworduri, exista multe site-uri care te pot ajuta cu asta, din pacate majoritatea costa bani, unele chiar costa foarte mult. Care is free nu-ti prea ofera atatea detalii, unele site-uri interesante:

Un punct destul de important daca nu prea is multe vanzari dar is vizite (Legat cu ce-a ce a spus Gaby sus):

  • Site-ul are un aspect placut care sa nu sperie lumea si increzator. Un design mai urat poate speria clientii pentru ca nu aduce incredere site-ul, un exemplu mai clar: http://www.saugagamers.com/ vs http://www.cdkeys.com/ Ambele site-uri is de incredere doar ca la prima vedere aldoilea site aduce mai multa incredere la ora de a cumpara ceva doar pentru aspectu oferit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca as fi in locul tau, as inscrie magazinul online pe emag.ro

On-page trebuie sa fie flawless. Pe urma se incepe partea de off-page.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×