Jump to content
Stefannicolae

Telefon spart de companie în garantie

Recommended Posts

Buna ziua ! Am dus un telefon obținut din un abonament, la companie pentru a mi se remedia niște probleme tehnice ( nu erau din vina mea, telefonul se stingea la 30% si nu se mai aprindea până nu conectam încărcătorul) , iar după cele 15 zile lucrătoare în care mi s-a spus ca mi se vor remedia problemele, telefonul meu care nu avea nici măcar o mica spărtură pe ecran, mi s-a returnat cu ecranul " înflorat " . Am spus de cum am văzut telefonul ca aceasta problema nu o avea telefonul, iar cei de la magazinul de telefonie mi-au spus că a fost spart de cei de la garantie si ca-mi vor da unul nou. Mi s-a parut cam ciudat si am si impresia ca nu voi primi, din anumite motive. As vrea o parere, cum se procedează în astfel de situații.  Va multumesc anticipat !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Artanis    190

1. Dacă chiar ţi-au precizat 15 zile LUCRĂTOARE, te-au păcălit. Problemele de garanţie trebuiesc soluţionate în 15 zile CALENDARISTICE din punct de vedere legal

2. Dacă nu ai poze cu starea fizică a telefonului înainte de a-l trimite în garanţie, nu prea ai ce face. Poţi încerca o plângere la OPC, e undeva la 50-50 şanse de câştig

Share this post


Link to post
Share on other sites
gaby    2,885

In mod normal atunci cand lasi produsul pentru a fi trimis la garantie se completeaza o fisa pe care se scrie starea produsului la predare (daca si unde este zgariat, daca ecranul este spart sau nu, etc.). Au fost si probabil ca mai sunt foarte multe cazuri in care clientul aducea telefonul sub orice critica pentru a fi trimis catre service, iar cand telefonul se intorcea, de obicei respins de catre cei care acorda garantia, clientul spunea ca el nu a trimis telefonul in starea aia, ci ca magazinul unde l-a lasat sau cei de la service i l-au stricat.

Asadar, daca ti s-a completat fisa despre care am scris mai sus, si ai semnat pe ea, ii poti trage la raspundere pe cei de la magazin/service. Altfel, ei vor spune ca asa ai trimis telefonul si tu vei spune ca nu l-ai trimis asa, si cel mai probabil nu veti ajunge nicaieri. De asemenea, daca ai ridicat produsul spart ai facut o greseala, trebuia sa il refuzi, daca nu era spart cand l-ai trimis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×