Jump to content
Sign in to follow this  
Will

Ce liceu aș putea urma?

Recommended Posts

Salut, am 15 ani și mai sunt doar câteva luni până la examen. Trebuie să mă hotărăsc din timp ce liceu voi alege și am nevoie de ajutorul vostru.
Eu ma pricep foarte bine la partea Hardware de la PC. De exemplu: Montare PC (cable management, componentele și design LED). Asta e pasiunea mea și aș vrea să merg pe asta ca într-o zi să nu mă trezesc zicând "Iar la muncă... Of". Vreau să fac asta din plăcere, deci... cam ce profil aș putea urma?
Mulțumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrei sa fii cel care repara PC-uri la coltul strazii? Nu stiu sa fie un profil de liceu pentru asa ceva :)) .

Ce materii iti plac, ce nu iti plac, ce chestii te pasioneaza in special, etc.?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Courage said:

Vrei sa fii cel care repara PC-uri la coltul strazii? Nu stiu sa fie un profil de liceu pentru asa ceva :)) .

Ce materii iti plac, ce nu iti plac, ce chestii te pasioneaza in special, etc.?

Vreau să ajung să lucrez pentru o firmă. Să ansamblez PC-urile, nu să le repar.

Asta mă pasionează

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic ... pare mai mult un hobby asta.

Daca nu ai probleme cu matematica poti urma mate-info. Poate te pasioneaza programarea (asa eram si eu cand eram ca tine. am terminat mate-info acum 2 ani).

De acolo poti vedea care e situatia si eventual te muti la alt profil simti ca nu e pentru tine. (am vazut cazuri care au fugit de mate si au dat la filologie apoi s-au trezit pe final ca vor la politehnica sau chestii).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×