Jump to content
robotboy

Nu pot trimite SMS la numere scurte pe Android

Recommended Posts

Salutari, obisnuiesc sa achizitionez diverse servicii prin SMS la numere scurte (premium), cum ar fi bilete de o zi la RATB, credit pentru jocuri pe STEAM, etc. De obicei, cand dadeam trimitere la SMS catre numarul scurt primeam o notificare care imi spunea ca voi fi taxat cu un tarif special. Confirmam si totul era ok. Acum, nu imi mai apare acea notificare ci un semnul exclamarii in dreptul mesajului si mi se spune ca mesajul nu a putut fi trimis. Pe semne ca am bifat ceva aiurea in graba cand mi-a aparut notificarea la ultimul SMS de acest gen (tin minte ca avea si ceva optiune "nu mai afisa") si acum ma mai lasa sa fac nimic. Am fost si la cei de la Vodafone si mi-au spus ca setarea e din telefon, nu de la ei.

Stie cineva ce pot face astfel incat sa pot trimite SMS la numere scurte din nou?
Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intra in: Setari -> Aplicatii -> Manager aplicatii -> Cele trei puncte din dreapta sus/Mai mult -> Arata aplicatiile de sistem -> Message Service -> optiunea "Trimite mesaje premium" sa fie pe "Intreaba" sau "Permite mereu".

Iata si un video:

Asta a fost?

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara,aceeași problemă o am si eu ...Am un samsung a8 2018....m am.uitat si eu in setări dar nu am dupa aplicații si manager aplicați si nu stiu ce sa ii mai fac Am.intrat în toate setariile lui sa activez mesaje premium.fara nici un rezultat ma poate ajuta cineva si pe.mine ...multumesc 

Screenshot_20181004-225227_Settings.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intri in setari aplicatii si dupa din fereastra de mai(poza pusa de tine) sus intri in acces special la optiunea utilizare serviciu mesaje premium de acolo alegi din cele trei optiuni intreabati,nu permiteti sau nu intrebati! Ceva de genul!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o problema cu al meu telefon. Am avut abonament la Telekom si de cateva zile m-am portat la Vodafone. Cand eram la Telekom, imi plateam toate facturile(Telekom, UPC, etc) direct din aplicatie. Dupa ce introduceam datele cardului, primeam sms de la banca cu un cod de verificare SMS Secure 3D care trebuia introdus in fereasta pay4u. De cand sunt la Vodafone, nu mai primesc nici un mesaj de la banca si implicit nu pot sa mai folosesc cardul online. Am sunat kla banca si problema nu este de la ei, acelasi lucru l-au spus si cei de la VDF. Am un Huawei Mate 10 Lite, m-am uitat prin toate setarile si nu gasesc nimic legat de premium sms :(. Si nici pe google nu gasesc nimic. Daca stie cineva cum pot rezolva problema aceasta ….

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×