Jump to content
Sign in to follow this  
dragos2

intrebare router

Recommended Posts

Am un router wireless obisnuit, nu foarte performant.Este posibil sa il setez ca sa imi scaneze retelele wifi externe din afara locuintei mele?Care este procedura ca routerul sa caute alte semnale wifi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

43 minutes ago, dragos2 said:

Am un router wireless obisnuit, nu foarte performant.Este posibil sa il setez ca sa imi scaneze retelele wifi externe din afara locuintei mele?Care este procedura ca routerul sa caute alte semnale wifi?

Vrei sa spui ca routerul sa caute retele wifi, sa se conecteze la ele si sa le partajeze ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Hîra said:

Vrei sa spui ca routerul sa caute retele wifi, sa se conecteze la ele si sa le partajeze ? 

Da, e vorba de un hotspot gratuit de langa mine si nu stiu cum sa setez routerul meu pentru a scana semnalul hotspot si sa ma conectez.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea cred ca se poate, din cate cunosc eu. Ca sa folosesti routerul, trebuie sa tragi fir de internet in el.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/30/2018 at 8:59 PM, dragos2 said:

Da, e vorba de un hotspot gratuit de langa mine si nu stiu cum sa setez routerul meu pentru a scana semnalul hotspot si sa ma conectez.

Cred ca ce vrei tu de fapt e sa-l transformi intr-un repeater? Ce router ai? Marca? Model? Ar trebui sa poti recent si eu am facut asta cu reteaua din casa cu routerul cel vechi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×