Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
TheTommy

Cum fac asta?

Question

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
6 hours ago, Portocala said:

Presupun ca e un grad, cel mai usor faci o imagine in photoshop si o pui grupului care vrei.

Nu este, e ceva mai special!

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Adaugi in userinfopanel;

<if test="$author['member_group_id']==1">

  <div class='importantprsn'>Important person</div>
  
</if>

Si in style.css

.importantprsn {
    padding: 12px 20px;
    font-size: 16px;
    background: linear-gradient(45deg, #ffb100, #fdf61f);
    box-shadow: inset 0px 0px 0 5px #feef1c;
    color: #fff
}

Va aparea in topic celui ce are id 1...  poti sa pui ce id ai tu sau a altui  utilizator.


 

Observ tot mai multe persoane care se dau drept mine!

Singura modalitate de a ma contact este pe steam sau in PM

NU ACTIVEZ PE VREUN FORUM/COMUNITATE!

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
6 hours ago, strongtaz said:

Adaugi in userinfopanel;


<if test="$author['member_group_id']==1">

  <div class='importantprsn'>Important person</div>
  
</if>

Si in style.css


.importantprsn {
    padding: 12px 20px;
    font-size: 16px;
    background: linear-gradient(45deg, #ffb100, #fdf61f);
    box-shadow: inset 0px 0px 0 5px #feef1c;
    color: #fff
}

Va aparea in topic celui ce are id 1...  poti sa pui ce id ai tu sau a altui  utilizator.

Vezi ca aceasta este pentru IPB3, omului ii trebuie pentru IPB4

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
1 hour ago, HTML/CSS said:

Vezi ca aceasta este pentru IPB3, omului ii trebuie pentru IPB4

mare chestie

{{if $comment->author()->member_id == 1}}
  <div class='importantprsn'>Important person</div>
{{endif}}
.importantprsn {
    padding: 12px 20px;
    font-size: 16px;
    background: linear-gradient(45deg, #ffb100, #fdf61f);
    box-shadow: inset 0px 0px 0 5px #feef1c;
    color: #fff
}

adaugi asta in postcontainer si member_id inseamna id-ul membrului si .importantprsn adaugi in css

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
6 hours ago, HTML/CSS said:

Vezi ca aceasta este pentru IPB3, omului ii trebuie pentru IPB4

nu mi-am dat seama din cauza pozei.


 

Observ tot mai multe persoane care se dau drept mine!

Singura modalitate de a ma contact este pe steam sau in PM

NU ACTIVEZ PE VREUN FORUM/COMUNITATE!

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
10 hours ago, Sn!k3rs said:

mare chestie


{{if $comment->author()->member_id == 1}}
  <div class='importantprsn'>Important person</div>
{{endif}}

.importantprsn {
    padding: 12px 20px;
    font-size: 16px;
    background: linear-gradient(45deg, #ffb100, #fdf61f);
    box-shadow: inset 0px 0px 0 5px #feef1c;
    color: #fff
}

adaugi asta in postcontainer si member_id inseamna id-ul membrului si .importantprsn adaugi in css

Mda.. la cat de mare e codul ala din postcontainer nu am idee unde sa-l bag...

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
23 minutes ago, TheTommy said:

Mda.. la cat de mare e codul ala din postcontainer nu am idee unde sa-l bag...

Cauta in postContainer

<li class='cAuthorPane_photo'>
				{template="userPhoto" app="core" group="global" params="$comment->author(), 'large', $comment->warningRef()"}
			</li>

Si dupa el adauga codul

{{if $comment->author()->member_id == 1}}
  <div class='importantprsn'>Important person</div>
{{endif}}

Mai departe vei vedea singur, il vei muta unde doresti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...