Jump to content
Sign in to follow this  
Ionchy4K

Ajutor Iconite Forum

Recommended Posts

Salut, se poate sa scot ca atunci cand aduc cursorul pe o anumita categorie sa nu mai lumineze? Adica odata ce am pus ursorul pe 'Zona Administrativa' lumineaza fa fa-home, si as vrea sa scot asta.

Sunt la inceput cu IPB 3 ( 3.4.9 ) Tema - Destroy Romania, am dat down la la IPB 4 si e mult de lucru in .css si html, de aceea sper sa ma ajutati. Totodata as vrea sa adaug si ( Click ) in IPB 3, adica backgroundul ala la forum. Sper ca ma puteti ajuta, raman recunoscator. Toate cele bune!

Site ( Click ) Sper sa nu se ia drept promovare, nu asta incerc sa fac.

image.png.17b72f9aea615ce0a23652239c560340.png

Edited by Ionchy4K

Share this post


Link to post
Share on other sites

pur si simplu cauta in .css (sau unde o fii) si sterge (numele codului):hover 

dai un inspect element peste sa cauti codu, eu uitai cum se cheama, poate o sa te ajute cineva de aici mai bine

 

Edited by shadyfx

wokeuplikethis*

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Ionchy4K said:

Salut, se poate sa scot ca atunci cand aduc cursorul pe o anumita categorie sa nu mai lumineze? Adica odata ce am pus ursorul pe 'Zona Administrativa' lumineaza fa fa-home, si as vrea sa scot asta.

Sunt la inceput cu IPB 3 ( 3.4.9 ) Tema - Destroy Romania, am dat down la la IPB 4 si e mult de lucru in .css si html, de aceea sper sa ma ajutati. Totodata as vrea sa adaug si ( Click ) in IPB 3, adica backgroundul ala la forum. Sper ca ma puteti ajuta, raman recunoscator. Toate cele bune!

Site ( Click ) Sper sa nu se ia drept promovare, nu asta incerc sa fac.

image.png.17b72f9aea615ce0a23652239c560340.png

Pentru iconite:

table.ipb_table tr:hover .col_c_icon i {
    color: #282828;
}

Aici nu prea am inteles:

Quote

Sunt la inceput cu IPB 3 ( 3.4.9 ) Tema - Destroy Romania, am dat down la la IPB 4 si e mult de lucru in .css si html, de aceea sper sa ma ajutati. Totodata as vrea sa adaug si ( Click ) in IPB 3, adica backgroundul ala la forum. Sper ca ma puteti ajuta, raman recunoscator. Toate cele bune!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, HTML/CSS said:

Pentru iconite:


table.ipb_table tr:hover .col_c_icon i {
    color: #282828;
}

Aici nu prea am inteles:

 

Ma refeream la background ul in forma de cerc, care acopera sectiunea din spate, nu stiu cum sa ma exprim. 

image.png

8 hours ago, HTML/CSS said:

Pentru iconite:


table.ipb_table tr:hover .col_c_icon i {
    color: #282828;
}

Aici nu prea am inteles:

 

ma poti ajuta sa fac, ca atunci cand e un topic nou sa fac sa se arpinda?

8 hours ago, HTML/CSS said:

Pentru iconite:


table.ipb_table tr:hover .col_c_icon i {
    color: #282828;
}

Aici nu prea am inteles:

 

Eu foloseam urmatorul cod

.ipsItemStatus.ipsItemStatus_large.ipsItemStatus_read {
    background-image: linear-gradient(red, yellow);
    border-radius: 150px;
}

Si in caz ca vrei ca forumurile unread sa aiba un aspect diferit adaugi asta:

.ipsItemStatus.ipsItemStatus_large {
  background-image: linear-gradient(red, yellow);
}

Se poate sa facem sa mearga pt IPB 3, chiar n am idee.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, Ionchy4K said:

Ma refeream la background ul in forma de cerc, care acopera sectiunea din spate, nu stiu cum sa ma exprim. 

image.png

ma poti ajuta sa fac, ca atunci cand e un topic nou sa fac sa se arpinda?

Pentru background din spate:

.icon_awesome_forum_citit {
    border-radius: 100% !important;
    box-shadow: inset 0px -50px 50px -50px #444141;
    line-height: 50px;
    display: inline-block;
    text-align: center;
    font-size: 18px;
    -webkit-transition: 0.15s all linear;
    -moz-transition: 0.15s all linear;
    -ms-transition: 0.15s all linear;
    -o-transition: 0.15s all linear;
    transition: 0.15s all linear;
}
.col_c_icon i {
    transition-duration: 0.5s;
    font-size: 20px;
    display: block;
    width: 35px;
    height: 35px;
    line-height: 35px;
    text-align: center;
    color: rgb(86, 86, 86);
}

Pentru topic nou:

.icon_awesome_forum_necitit {
    border-radius: 100% !important;
    box-shadow: inset 0px -50px 50px -50px #bd4a33;
    line-height: 50px;
    display: inline-block;
    text-align: center;
    font-size: 18px;
    -webkit-transition: 0.15s all linear;
    -moz-transition: 0.15s all linear;
    -ms-transition: 0.15s all linear;
    -o-transition: 0.15s all linear;
    transition: 0.15s all linear;
}

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, HTML/CSS said:

Pentru background din spate:


.icon_awesome_forum_citit {
    border-radius: 100% !important;
    box-shadow: inset 0px -50px 50px -50px #444141;
    line-height: 50px;
    display: inline-block;
    text-align: center;
    font-size: 18px;
    -webkit-transition: 0.15s all linear;
    -moz-transition: 0.15s all linear;
    -ms-transition: 0.15s all linear;
    -o-transition: 0.15s all linear;
    transition: 0.15s all linear;
}
.col_c_icon i {
    transition-duration: 0.5s;
    font-size: 20px;
    display: block;
    width: 35px;
    height: 35px;
    line-height: 35px;
    text-align: center;
    color: rgb(86, 86, 86);
}

Pentru topic nou:


.icon_awesome_forum_necitit {
    border-radius: 100% !important;
    box-shadow: inset 0px -50px 50px -50px #bd4a33;
    line-height: 50px;
    display: inline-block;
    text-align: center;
    font-size: 18px;
    -webkit-transition: 0.15s all linear;
    -moz-transition: 0.15s all linear;
    -ms-transition: 0.15s all linear;
    -o-transition: 0.15s all linear;
    transition: 0.15s all linear;
}

 

Iti multumesc din tot sufletul, mai am niste topicuri deschise daca ai timp sa te uiti si peste ele, iti doresc o zi cat mai frumaosa si plina de fericire. Multumesc ca ti-ai acordat din timpul tau ca sa ma ajuti pe mine.

14 minutes ago, HTML/CSS said:

Pentru background din spate:


.icon_awesome_forum_citit {
    border-radius: 100% !important;
    box-shadow: inset 0px -50px 50px -50px #444141;
    line-height: 50px;
    display: inline-block;
    text-align: center;
    font-size: 18px;
    -webkit-transition: 0.15s all linear;
    -moz-transition: 0.15s all linear;
    -ms-transition: 0.15s all linear;
    -o-transition: 0.15s all linear;
    transition: 0.15s all linear;
}
.col_c_icon i {
    transition-duration: 0.5s;
    font-size: 20px;
    display: block;
    width: 35px;
    height: 35px;
    line-height: 35px;
    text-align: center;
    color: rgb(86, 86, 86);
}

Pentru topic nou:


.icon_awesome_forum_necitit {
    border-radius: 100% !important;
    box-shadow: inset 0px -50px 50px -50px #bd4a33;
    line-height: 50px;
    display: inline-block;
    text-align: center;
    font-size: 18px;
    -webkit-transition: 0.15s all linear;
    -moz-transition: 0.15s all linear;
    -ms-transition: 0.15s all linear;
    -o-transition: 0.15s all linear;
    transition: 0.15s all linear;
}

 

La link, nu s a pus image.thumb.png.3bd4a2de1130e5a0587e24b413547221.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...