Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
Alexandru2k19

Problema Instalare Plugins

Question

9 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Pai vezi ca versiunea de plugin sa fie compatibila cu versiunea de platforma pe care o utilizezi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • 0

Inca o chestie vezi ca este diferenta intre plugin si aplicatie, in plugin ai nevoie de xml, in aplicatie ai nevoie de arhiva tip tar

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
1 minute ago, dOc MFX said:

Inca o chestie vezi ca este diferenta intre plugin si aplicatie, in plugin ai nevoie de xml, in aplicatie ai nevoie de arhiva tip tar

da,stiu,am verificat sa fie .xml si este

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

posibil sa fie de la webhost sau again versiunea php-ului folosita pe intreg website-ul, spune-mi te rog de unde ai webhostu si ce versiune folosesti php folosesti acum

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
9 hours ago, shadyfx said:

posibil sa fie de la webhost sau again versiunea php-ului folosita pe intreg website-ul, spune-mi te rog de unde ai webhostu si ce versiune folosesti php folosesti acum

Acuma folosesc versiunea PHP version 5.6.40

Si am de la gazduirejocuri

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
1 hour ago, Alexandru2k19 said:

Acuma folosesc versiunea PHP version 5.6.40

Si am de la gazduirejocuri

muta te rog versiunea de php la 7.1 (daca folosesti ips 4.3) sau la 7.2 (daca folosesti ips 4.4) si zi-mi daca eroarea aia se mai produce

Edited by shadyfx

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
On 7/21/2019 at 11:28 AM, shadyfx said:

muta te rog versiunea de php la 7.1 (daca folosesti ips 4.3) sau la 7.2 (daca folosesti ips 4.4) si zi-mi daca eroarea aia se mai produce

am schimbat versiunea,si tot asa imi apare

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
1 hour ago, Alexandru2k19 said:

am schimbat versiunea,si tot asa imi apare

Incearca reinstalarea platformei cu o alta baza, poate va merge nu stiu exact...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×