Jump to content

Recommended Posts

Posted

Firma producatoare nu a putut proba cu documente veridicitatea mesajului publicitar de pe sticla.

apa-315x177.jpg

“Reclama este sufletul comertului” si pe acest principiu mizeaza toti vanzatorii. Etichetele si ambalajele frumos colorate, care iti iau ochii, contin insa, de multe ori, informatii neadevarate, sustine Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC) care a efectuat recent un control la producatorii si distribuitorii de ape minerale naturale.

Din aceasta cauza, comisarii ANPC ne sfatuiesc sa nu credem chiar tot ce scrie pe eticheta. Acestia au dat ca exemplu de reclama mincinoasa cea facuta de firma Carpathian Springs SA Vatra Dornei, care imbuteliaza apele “Aqua Carpatica”. Pe eticheta, societatea oferea consumatorilor “cea mai pura apa minerala din lume” desi, sustin inspectorii de control, producatorul nu a putut proba cu documente oficiale daca mesajul este adevarat sau nu.

“Consumatorii trebuie sa fie atenti cand achizitioneaza un produs si, in primul rand, sa cumpere din magazine autorizate, nu de la colt de strada, astfel incat sa se asigure ca produsul este sigur pentru consum”, a declarat Constantin Cerbulescu, presedintele ANPC.

4Qn7oKL.gif cjZhNAh.gifsykL3n4.gif

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.