Jump to content

Recommended Posts

Posted

Cota de piata a producatorului finlandez de telefoane mobile Nokia a cunoscut o crestere dupa ce Motorola a anuntat investitorii despre pierderile de venituri si de vanzari survenite in acest al doilea trimestru.

Un motiv pentru pierderea clientilor de catre Motorola ar fi acela ca Nokia are o gama foarte variata si completa de produse, exista produse puternice incepand de la cel mai jos nivel (telefoane precum 1110 sau 1600), pana la modele high-end cu o multime de caracteristici deosebite (seria N, prin nava-amiral N95 de exemplu).

Nokia_N95.jpg

eprezentantii Motorola au declarat ca nu se mai asteapta la profit pentru anul in curs si au dat vina pe vanzarile scazute din Asia si Europa, iar ca situatia sa fie si mai neplacuta se pare ca, prin numarul de unitati vandute (35-36 de milioane de unitati in trimestrrul al doilea), Motorola va pierde locul doi in avantajul producatorului Samsung.

Inaintea anuntului facut de Motorola, Nokia vanduse un numar de 100 de milioane de aparate, de aproape trei ori mai mult decat compania americana, si in timp ce Motorola pierde cota de piata, Nokia vine si ocupa spatiile libere create, iar situatia nu pare a se imbunatati pe termen scurt in favoarea producatorului american de telefoane mobile.

Sursa:Reuters

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.