Jump to content

Recommended Posts

Posted

Toshiba lansează un call-center pentru clienţii din România. Va fi operat de către Sellbytel, o companie de top care oferă servicii moderne de management al relaţiilor cu clienţii.

header_callcentre.jpg

Utilizatorii români vor putea beneficia de suport profesionist din partea Toshiba prin apelarea numarului local 031.630.02.24, cu tarif normal. Apelurile vor fi redirecţionate prin VOIP la Praga unde un agent român va răspunde întrebărilor, va oferi soluţii pentru cererile post-vânzare sau posibilelor probleme pe care un utilizator le-ar putea avea. Call-center-ul va fi operațional de luni până vineri, între 9.00 am şi 18.00.

Posted

deci pentru cei din aproape intreaga Europa -La VOIP vb romanii la telefon in caz de nevoie asistenta telefonica,iara pentru Romanii pentru asistenta telefonica, vorbeste un romana din Praga?Vai doamne.Ce avea daca le facea aici birourile si callcenter-ul?Prescump domne - poate asa ar raspunde cei de la Tosiba / dincolo e mai ieftin. :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.