+PAUL-XX Posted August 26, 2007 Report Posted August 26, 2007 In prima zi a targului Games Convention 2007 din Leipzig a avut loc poate cea mai impresionanta prezentare cu usile inchise. Este vorba despre mult asteptatul Fallout 3, noul FPRPG de la Bethesda Softworks. Prezentarea a fost sustinuta in fata membrilor presei romanesti si internationale de catre Pete Hines, producator executiv la Bethesda Softworks. Prezentarea a durat aproape o ora, cu luminile stinse, fara a fi permise filmarea, fotografierea sau inregistrarea. Cu toate acestea, Pete Hines a stat de vorba cu jurnalistii romani la iesirea din sala de prezentare si a dat detalii specifice despre Fallout 3.Modul principal de management situational a ramas clasicul PIP Boy, iar producatorii au declarat ca s-a alocat mult timp pentru crearea acestuia. Pe ton de gluma, au spus chiar ca "sunt mai multe efecte grafice complexe in PIP Boy decat in tot restul jocului". Din PIP Boy iti poti selecta skill-urile, perk-urile, destinatia si altele. Personajul principal s-a nascut in Vault 101, despre care se spune ca nimeni nu l-a parasit de mai bine de 200 de ani. Sexul personajului este ales la inceputul jocului, skill-urile sunt alese cand personajul este inca un copil, iar la varsta de 16 ani trebuie sa faca analizele GOAT (Generalized Occupational Aptitude Test) pentru a defini principalele skill-uri. GOAT are loc intr-un laborator de analize, echipat cu un robot medical multifunctional (tatal personajului, a carui voce ii apartine actorului Liam Neeson, te anunta ca "cei mai multi supravietuiesc testului si ca nu ar trebui sa fie nicio problema"). Personajul principal paraseste Vault 101, in cautarea tatalui sau, intre timp disparut. Dupa ce deschide usa Vault-ului, chiar la iesire, jucatorul intalaneste un schelet... costeliv, care picheteaza de zor usa cu o pancarda pe care poti citi mesajul "Let us in, motherf*****s!" Jucatorul ajunge in primul oras - Megaton - absolut devastat, iar producatorii spun ca orice loc vizibil pe ecran poate fi explorat. Imaginile din Megaton sunt apocaliptice: sosele rupte, cladiri daramate, balti radioactive in care se reflecta "next gen" cruda realitate din afara Vault-ului. Inca inainte de a intra in Megaton, jucatorul poate obtine arme si mentat drugs din cutii postale ruginite, folosite pe vremuri de diferiti dealeri. Producatorii spun ca obiectele pot fi distruse, cu efecte colaterale, iar mediul ambiant poate fi modificat in mod dinamic. De exemplu, un proiectil bine tintit poate arunca in aer o masina, iar explozia afecteaza tot ce se afla in preajma (cu toate ca efectele exploziilor sunt in acest moment cam exagerate - toate seamana cu ciuperca atomica). Atmosfera "radioactiva" s-a pastrat intacta: jucatorul poate vedea pe strazi celebrele vaci bicefale, iar insecte uriase mutante isi fac aparitia inca de la inceput. In Megaton intalnesti si membri Brotherhood of Steel, iar conversatiile dintre personaje sunt realiste, in functie de relatiile interpersonale. Cu NPC-urile poti negocia diferitele oferte primite si poti alege sa rezolvi quest-urile in mai multe moduri.Printre inamicii intalniti in prezentarea facuta de Pete Hines apar Super Mutants, dar si un boss (Behemoth), foarte dur si rezistent la toate tipurile de arme pe care le detinea jucatorul in acel moment. Sistemul de tintire s-a pastrat, in ideea in care exista o anumita sansa procentuala de a nimeri diferitele parti ale corpului unui inamic. Daca este lovit in ochi, de exemplu, acesta nu va mai putea vedea. Un inamic care este ascuns dupa un zid nu va putea fi ochit in picior daca jucatorul nu vede piciorul. Se poate alege intre modul de lupta VAT ( VaultTech Assisted Targeting) care va consuma Action Points (afisate in dreapta ecranului) si modul de lupta specific shooter-elor (axat exclusiv pe reflexele jucatorului). Luptele sunt extrem de sangeroase, in conditiile in care trait-ul Bloody Mess, favorit al multor juni Fallout, a fost pastrat din jocurile anterioare. In urma unei confruntari podeaua s-a umplut de membrele si organele inamicilor macelariti. Jucatorul isi poate repara armele daca are skill-ul necesar, iar acestea, odata reparate cu piese luate de la arme de acelasi tip, vor trage mai rapid si cu o acuratete sporita (dupa cum am vazut in timpul prezentarii). Armele produc diferite efecte asupra tintei si variaza de la pistol la o arma care lanseaza mini bombe nucleare. In Fallout 3 vor exista si minijocuri, a caror rezolvare contribuie la terminarea altor quest-uri. Demonstratia de la Games Convention a oferit o imagine limitata asupra posibilitatilor jocului, insa a fost o prima prezentare live pentru presa europeana. Hit.ro va va oferi mai multe informatii pe masura ce devin disponibile. Sursa:HIT.ro Sursa:HIT.ro Sursa:HIT.ro
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now