Jump to content

Recommended Posts

Posted

Biblioteca necesara:

#include <vector>

Un lucru interesant la acesti vectori din STL este modul de alocare a memoriei (alocare dinamica) si modul foarte usor de folosire a acestora.

 

Initializare:

vector <type> MyVect;

Functii

 

Cele mai folositoare si interesante functii, dupa parerea mea, sunt:

 

* size ----------------> Returneaza dimensiunea vectorului:

* resize --------------> Schimba dimensiunea vectorului

* empty--------------> Verifica daca vectorul este gol

* front ---------------> Acceseaza primul element din vector

* back ---------------> Acceseaza ultimul element din vector

* push_back ------> Insereaza un element la finalul vectorului

* pop_back --------> Scoate un element de la finalul vectorului

* erase --------------> Sterge anumite elemente din vector

* clear ---------------> Sterge tot continutul vectorului

 

Pentru exemple, apasati pe numele fiecarei functii.

Daca aveti intrebari, dati reply la acest topic si voi incerca sa va raspund in cel mai scurt timp posibil.

Voi mai reveni si cu alte structuri de date din STL (deque, queue, stack etc) :)

  • Upvote 1

Daca iti iese un program din prima, inseamna ca ceva e gresit...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.