Jump to content

Recommended Posts

Posted

Inscrierea in directoare Web este un procedeu util promovarii unui site Web, prin crearea de back link-uri si (in cazul adaugarii in DMOZ) catalogare intr-un anumit domeniu in care detinatorul site-ului activeaza.

Dar, pentru inceput, ar fi bine sa definim ceea ce inseamna Director Web si ce ar trebui sa intelegem prin inscrierea in acest director Web.

Director Web: Un site Web ce contine o baza de date cu link-uri trimise de catre webmasteri, spre a fi adaugate in diferite categorii ce au legatura cu scopul sau domeniul lor de activitate.

Inscriere in directoare Web: Actiunea de trimitere a unor link-uri, in scopul adaugarii - inscrierii in directoare Web.

In mare, un director Web e un site ce aduna link-uri trimise de webmasteri in categorii structurate dupa diferite criterii si le catalogeaza in consecinta.

Raportul dintre motoarele de cautare si directoare.

Cele mai importante motoare de cautare detin propriul director Web, pentru a folosi baza proprie de date, astfel incat rezultatele la cautari sa fie unice si cu relevanta.

Google, Google Directory si ODP

Astfel, Google detine Google Directory si ODP, directoare Web ce au o relevanta speciala pentru cautarile din Google.

ODP sau DMOZ e un director Web ce se bazeaza pe editarea umana in care editorii selecteaza, dupa anumite criterii prestablite, site-uri Web ce pot fi inscrise in acest director. Editarea umana implica verificarea si evaluarea site-ului trimis spre inscriere - adaugare si catalogarea prin trimiterea in sectiuni specifice ale directorului, ce au relevanta pentru site-ul trimis. Inscrierea - adaugarea unui site in DMOZ este gratuita, dar necesita rabdare din partea dumneavoastra, editarile fiind facute de editori voluntari si nu de angajati ai firmei.

Incercati sa nu trimiteti site-ul spre inscriere in DMOZ in mai multe categorii. Alegeti o categorie relevanta si folositi sectiunea de inscriere - adaugare in director. In ODP trimiterea spre inscriere - adaugare repetata si in diferite categorii poate fi considerata ca fiind ODP Spam.

Google Directory preia baza de date din DMOZ dupa o perioada de timp definita de catre ei, astfel incat posibilele erori pe care unii editori le pot face sau functionabilitatea site-ului acceptat deja sa nu influenteze rezultatele pentru care aceste site-uri sint optimizate.

Yahoo! si Yahoo! Directory

Yahoo! detine un director propriu, ce catalogheaza site-urile prin intermediul unor editori. Site-urile comerciale spre a fi inscrise - adaugate trebuie sa plateasca o suma specificata de catre detinatorii directorului, iar cele necomerciale pot fi inscrise - adaugate prin intermediul unei sectiuni distincte.

MSN si directoarele Web

MSN preia de la diferite directoare "satelit" (pentru ca daca veti cauta un director specific MSN, probabil veti gasi vreo 3 astfel de directoare, plus ca de curand MSN a inceput sa utilizeze si baza de date ODP)din care isi preia resursele pentru cautarile efectuate.

(sursa: seo-point.com)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.