EvoluTioNN. Posted October 26, 2015 Report Posted October 26, 2015 Salut , am si eu o problema , am descoperit recent ca nimeni nu se mai poate conecta pe forum , cei ce deja si-au salvat parola in browser , se pot conecta , dar cei ce au fost deconectati nu au nici o sansa. La fel si eu , sunt conectat pe forum , dar nu ma pot conecta in IPBAcesta este textul care il primesc cand incerc sa ma loghez in ACP:Your login credentials were not valid
+Daniel H. Posted October 27, 2015 Report Posted October 27, 2015 Deci uitate la member permission sau daca ai un backup ar trebui sa-l pui ....
EvoluTioNN. Posted October 27, 2015 Author Report Posted October 27, 2015 Nu am cum sa ma uit la members permission pentru ca nu ma pot loga in ACPBackUp e singura solutie? Nu am unul asa recent si s-ar putea sa pierd "ceva"
+Daniel H. Posted October 27, 2015 Report Posted October 27, 2015 Intra in baza de date si modifica de acolo permisiile
EvoluTioNN. Posted October 27, 2015 Author Report Posted October 27, 2015 Intra in baza de date si modifica de acolo permisiileTe referi la cPanel, nu?
+BebeGFX Posted October 27, 2015 Report Posted October 27, 2015 Te referi la cPanel, nu?Phpmyadmin. Se face conectarea din cpanel.
EvoluTioNN. Posted October 27, 2015 Author Report Posted October 27, 2015 Imi cer scuze ca zic iar , dar tot nu inteleg , puteti fii mai expliciti unde trebuie sa caut si ce? Multumesc mult
+Daniel H. Posted October 27, 2015 Report Posted October 27, 2015 (edited) In cpanel intri la phpmyadmin si vei avea toate cele necesare ... Daca nu cautati numele pe acolo si modifica gradul Edited October 27, 2015 by Dang3r
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now