Jump to content

Recommended Posts

Posted

Daca intrati pe site-ul oficial Blizzard, o sa vedeti in partea de jos a ecranului o lista cu succesele absolute ale companiei: de la primul Warcraft (Orcs&Humans) aparut in 1994, apoi Warcraft II: Tides of Darkness (1995), Diablo in 1996, Starcraft in 1998, superbul Diablo II (2000) si pana la Warcraft III: Reign of Chaos (2002) si World of Warcraft (2004). Fiecare joc a fost evidentiat pe rand, la finalul listei tronand un mare semn de intrebare.

Acelasi semn de intrebare il avem si noi. Ce pune la cale Blizzard? Poate singura companie care n-a dat-o niciodata in bara pana acum, furtunosii americani si-au dovedit talentul de a scoate bani dintr-un joc si la 10 ani dupa ce l-au lansat. Astfel ca avem la dispozitie patru variante:

1. Anuntul oficial pentru Diablo 3. Deja avem destule zvonuri si interpretari cum ca se lucreaza de zor la al treilea titlu al seriei diavolesti. Evident ca toti jucatorii care au cat de cat niste pretentii ar fi innebuniti macar sa vada Diablo 3, chiar daca nu sunt fani inraiti. Nici eu nu sunt, de exemplu, dar n-as ezita sa il incerc doar ca sa vad daca Blizzard va reusi sa faca mai mult si mai bine. Evident, cea mai mare schimbare pentru Diablo 3 ar fi trecerea la 3D si de-a lungul timpului au fost destule jocuri care au platit pretul adaugarii unei dimensiuni in plus, exemplul cel mai recent care imi vine in minte fiind Heroes of Might and Magic V.

2. Anuntul oficial pentru Warcraft IV. Aici nu avem nici macar un pui de zvon. Absolut nimic. De la Warcraft III: The Frozen Throne, add-on-ul lansat in 2003, Blizzard s-a axat pe MMO, lansand World of Warcraft. Desi plasat in acelasi univers, WoW nu este nicidecum strategie, ci multiplayer masiv online. Asa ca...cine stie, poate o sa fim unsi la suflet cu anuntul unui RPG Warcraft, cu parte single player; totusi, cred ca sansele sunt mici, pentru ca deja WoW a stors cam tot ce se putea stoarce in materie de componente si idei de role-play.

3. Starcraft 2? Uite-l, nu e... il facem, apoi il anulam, Starcraft Ghost a fost si el aruncat la gunoi, al doilea joc anulat de Blizzard in cei aproape 14 ani de existenta (primul a fost Warcraft Adventures, din care s-a pastrat doar eroul principal inclus apoi in strategia Warcraft). Avem si Starcraft MMO, dupa cum e moda; daca ne uitam la succesul WoW, n-ar fi de mirare ca intr-un an, doi, sa mai avem un hit masiv.

4. O franciza noua. O idee originala, o licenta cu potential succes adaugata panopliei de succese existente. Industria jocurilor duce lipsa de astfel de idei noi si n-ar fi foarte de mirare daca Blizzard ar pune piciorul in prag si si-ar face curaj sa lucreze la ceva inedit. Pana la urma, ei au facut revolutia Diablo II si tot ei au adus in lumina reflectoarelor genul MMORPG cu World of Warcraft. De ce n-ar fi si de data aceasta cu un pas inainte? Evident, o franciza noua implica un grad mai mare de risc si o perioada de dezvoltare destul de indelungata; totusi, Blizzard isi permite sa riste pentru ca are o reputatie fara pata. Da, dureaza enorm pana sa termine un joc, dar si cand il termina, succesul si aprecierile au fost pana acum garantate.

Oricare ar fi pana la urma anuntul surpriza, pentru jucatori nu poate fi decat de bine. Indiferent de genul preferat, trebuie sa recunoastem ca Blizzard are un renume in industria jocurilor. Raspunsul va veni pe 19 mai, atunci cand semnul de intrebare va fi inlocuit cu un nume. Personal, as vrea sa fie Diablo 3.

sursa : xtrempc

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.