
ldd.man25
Members-
Posts
86 -
Joined
-
Last visited
ldd.man25's Achievements
-
Am tema sa creez un filesystem ext2 intr-un fisier de tip bin, de dimensiune 10M, apoi sa-l montez intr-un folder. Am realizat asta, cu foarte mult ajutor din partea celui de sus. Acum trebuie sa creez doua foldere in interiorul acelui filesystem, si sa mi se arda procesorul daca stiu cum. Nici macar nu stiu cum sa intru in acel filesystem. In interior folderului in care am montat filesystemul, este alt folder denumit Lost and Found. Nu pot sa intru in ala orice as face. Daca creez folderele mele unde am montat filesystemul, nu este bine (am checker care imi zice cand am facut bine tema) Putin ajutor? nu vreau mura in gura, macar sa imi spuneti ce ar trebui sa caut sau sa imi explicati cum sta treaba cu astea. Va multumesc!
-
- 1
-
-
Primul topic din Clubul lui Courage
ldd.man25 replied to Courage's topic in Clubul lui Courage's Topics
ce facem aici? -
Salut tuturor, dupa foarte mult timp petrecut alaturi de Matematica si Fizica, am reusit sa intru la Automatica, CTI, Bucuresti. Problema e ca nu am mai scris un programel de foaaaaarte mult timp. Nu stiu ce ar trebui sa recapitulez mai intai. Vreau ca in astea doua luni, ce mi-au mai ramas pana incepe facultatea, sa invat cat mai multa programare. La ce m-am gandit eu: caractere arbori liste backtracking recursivitate subprograme sortare Astept sa imi mai dati voi idei de algoritmi / lectii pe care ar fi bine sa le descopar. De asemenea, as vrea sa invat sa lucrez in Unity, am inteles ca se fac jocuri pentru telefon in acel program. Daca aveti sfaturi si pentru asta (de unde ar trebui sa incep, ce asteptari sa am, etc) le primesc cu drag.
-
Si care e problema? Ai incercat sa faci si nu ti-a iesit? Arata-ne si noua! Eu as zice sa faci o functie pentru fiecare si sa le pui intr-un switch, de unde ai putea sa le accesezi frumos: apasati '1' pt permutari, '2' pt aranjamente, etc.
-
Am lipsit la scoala o zi si in ziua aia s-a gasit animala sa predea siruri de caractere, a doua zi a continuat sa predea si oricum nu am inteles mare lucru. Stiu cu ce se mananca asa dar am nevoie de niste linkuri cu tutoriale concrete ca pentru prosti, deja a inceput sa dea nebuna exercitii ca "se considera urmatoarele date de intrare: un caracter c si un sir de caractere, scrie un program care afiseaza nr de aparitii a caracterului c in sir" a predat niste functii din astea ca "strch" "strstr" , dar nu am apucat sa notez ce mama dreacu fac. Sunt din #include<fstring.h> sau ceva. Thx for reading.
-
Intrebari subfunctii din transmiterea parametrilor
ldd.man25 replied to ldd.man25's topic in C / C++ / C#
Am invatat in cele din urma si care e treaba cu transmiterea prin referinta si care e treaba cu adresele si valorile astea, are destul de multa logica, pacat ca nu are cine sa-mi explice calumea si la clasa Momentul ala cand mai bine statea acasa si ma uitam pe net la tutoriale de c++ decat sa fac cu profa... -
Intrebari subfunctii din transmiterea parametrilor
ldd.man25 replied to ldd.man25's topic in C / C++ / C#
ms mult courage deci daca folosesc o matrice X in main, si o modific intr-o subfunctie, matricea isi va pastra valoarea dupa ce a fost modificata? sa-mi bag banii, daca stiam asta nu ma apucam sa scriu programul asta: #include<iostream> using namespace std; int m,n,g, contor,contor2; void citire(float v[10][10]); void afisare(float v[10][10]); void suma(float v[10][10],float x); void diferenta(float v[10][10], float x); void produs(float v[10][10], float x); void cat(float v[10][10], float x); void suma2(float v[10][10],float p[10][10]); void diferenta2(float v[10][10],float p[10][10]); void produs2(float v[10][10],float p[10][10]); int main() {float x[10][10],y[10][10],z[10][10],k; cout<<"Introduceti numarul de linii: ";cin>>m; cout<<"Introduceti numarul de coloane: ";cin>>n; cout<<"Introduceti numarul de coloane pentru matricea produs: ";cin>>g; cout<<"Introduceti prima matrice: "; citire(x); cout<<"Introduceti a doua matrice: "; citire(y); cout<<"Introduceti a III-a matrice (cea care se va inmulti cu prima matrice): "; citire(z); cout<<"Introduceti scalarul cu care se vor aduna, scadea, inmulti, imparti matricile: "; cin>>k; cout<<" k + prima matrice = \n";suma(x,k); cout<<" k + a doua matrice = \n";suma(y,k); cout<<" k - prima matrice= \n";diferenta(x,k); cout<<" k - a doua matrice= \n";diferenta(y,k); cout<<" k X prima matrice= \n";produs(x,k); cout<<" k X a doua matrice= \n";produs(y,k); cout<<" prima matrice / k = \n";cat(x,k); cout<<"a doua matrice / k = \n";cat(x,k); cout<<"prima matrice + a doua matrice= \n";suma2(x,y); cout<<"prima matrice - a doua matrice= \n";diferenta2(x,y); cout<<"prima matrice X a doua matrice= \n";produs2(x,y); return 0;} void citire(float v[10][10]) { int i,j; contor++; if (contor!=3) { for(i=1;i<=m;i++) for(j=1;j<=n;j++) /*cout<<"v [ "<<i<<" ] [ "<<j<<" ] = ";*/cin>>v[i][j]; } else for(i=1;i<=n;i++) for(j=1;j<=g;j++) cin>>v[i][j]; } void afisare(float v[10][10]) { int i,j; for(i=1;i<=m;i++) { for(j=1;j<=n;j++) cout<<v[i][j]<<" "; cout<<"\n"; } } void suma(float v[10][10],float x) { int i,j; for(i=1;i<=m;i++) for(j=1;j<=n;j++) v[i][j]+=x; afisare(v); } void diferenta(float v[10][10], float x) { int i,j; for(i=1;i<=m;i++) for(j=1;j<=n;j++) v[i][j]-=x; afisare(v); } void produs(float v[10][10], float x) { contor2++; int i,j; for(i=1;i<=m;i++) for(j=1;j<=n;j++) v[i][j]*=x; if(contor2!=3)afisare(v); } void cat(float v[10][10], float x) { int i,j; for(i=1;i<=m;i++) for(j=1;j<=n;j++) v[i][j]/=x; afisare(v); } void suma2(float v[10][10],float p[10][10]) { int i,j; float c[10][10]; for(i=1;i<=m;i++) for(j=1;j<=n;j++) c[i][j]=v[i][j]+p[i][j]; afisare(c); } void diferenta2(float v[10][10],float p[10][10]) { produs(v,(-1)); int i,j; float c[10][10]; for(i=1;i<=m;i++) for(j=1;j<=n;j++) c[i][j]=v[i][j]+p[i][j]; afisare(c); } void produs2(float v[10][10],float p[10][10]) { int i,j,k; float c[10][10]; for(i=1;i<=m;i++) for(j=1;j<=g;j++) { c[i][j]=0; for(k=1;k<=n;k++) c[i][j]+=v[i][k]*p[k][j]; } afisare(c); } eu eram cu gandul ca matricea nu isi pastreaza valoarea daca o modific in subfunctie, ca orice alta variabila. Ba si cand dadeam cout imi venea sa pic de pe scaun :))))) -
Ne-a predat asta subfunctiile, am facut niste chestii micute pana acum. Acum ne-a predat "Transmiterea parametrilor" si din moment ce vorbeste cu noi doar in termeni stiintifici si nu explica nimic pe romaneste, va dati seama singuri de ce am deschis topicul asta a scris un programel in care la subfunctie a folosit void si nu pot sa-mi dau seama care e diferenta daca ar fi folosit void sau int de exemplu. Aici e programul. #include<iostream> using namespace std; void f(int a, int b); int main() {int x=2,y=4; cout<<"x ="<<x<<" ; "<<"y= "<<y; f(2+x, y+3); cout<<"x= "<<x<<" ; "<<"y= "<<y; return 0;} void f(int a, int b) { a++; b=b+4; cout<<"a= "<<a<<" ; "<<"b= "<<b; } cred ca a vrut sa ne demonstreze ca variabilele asta x si y din programul de mai sus, nu isi pastreaza valoarea din subprogram o data cu terminarea subprogramului si reiau valorile din int main. Am dreptate? si se foloseste void asta cand nu returnezi nimic? poti sa returnezi intr-un subprogram mai multe variabile? pentru un program simplu de calculat suma elemntelor unui vector de exemplu, e mai eficient sa fie creat cu o subfunctie care calculeaza suma, sau e mai eficient dc se scrie totul in main? sau e la fel de eficient? thx for reading.
-
e dusa rau saraca. deci fii atent, a inceput la mate sa ne predea matricile si tot nu ne-a predat inmultirea unei matrici cu alta intr-o ora, a zis ca facem data viitoare. si ratata asta, ne-a "predat" toate operatiile cu matrici in 20 min. "asta cu asta si asta cu asta, acum faceti voi acasa programul" vreau sa stiu daca or sa se foloseasca inmultirile astea intre matrici la programare mai incolo, mie mi se pare ca nu prea au rost.
-
Ne-a schimbat profu' de informatica si nu inteleg nimic de la asta =]] Era surprinsa ca nu am facut in cls a X-a inmultirea unei matrice cu un scalar, alta matrice, etc. Asa ca ni le-a predat pe toate intr-o ora. Am reusit sa scriu in cod "inmultirea unei matrice cu un scalar" Din cate am inteles, se inmulteste scalarul cu fiecare element al matricei, si produsul se scrie intr-o matrice noua. Vreau sa stiu dc e bine. #include<iostream> using namespace std; int main() { float v[20][20],x,produs[20][20]; int i,j,n; cout<<"n= ";cin>>n; cout<<"Introduceti elementele vectorului: "; for(i=0;i<n;i++) for(j=0;j<n;j++) { cin>>v[i][j]; produs[i][j]=2*v[i][j]; } for(i=0;i<n;i++) { for(j=0;j<n;j++) cout<<produs[i][j]<<' '; cout<<"\n"; } return 0;} Si nu prea am inteles cum se inmulteste o matrice cu alta matrice, tot restul anului or sa invat informatica de pe pctroubleshooting ca e teroare. Or sa revin cu o incercare scrisa in cod de a inmulti o matrice cu alta matrice, daca ar putea cineva sa ma ajute cu niste explicatii ar fi bine. Multumesc!
-
Gata boss, system recovery si merge. (si la system recovery imi dadea eroare, dupa 30 min am reusit) Tot respectul.
-
Incerc cu un system restore ca mi se pare cel mai ideal, geniala treaba asta. De tinut minte sa creez puncte de restore inainte sa iasa inginerul IT din mine. Am avut restore fix inainte sa instalez tunnel bear. Daca tot nu merge inseamna ca nu a fost Tunnel Bear. Acum se incarca.
-
Link-ul pt xbox nu e ce imi trb mie. Localele sunt setate pe UK deja, dar asta e sa ai acces la marketplace. Eu vreau sa dau jos ceva de pe marketplace, si ca sa fac trb asta nu am voie sa fiu cu consola in Romania. Ideea este sa-i pacalesc ca ma aflu cu consola in America de exemplu, atunci cand dau download. Daca nu esti documentat in domeniu e ok...poate cunosti pe cnv care este? Si in legatura cu laptopul, a venit sora-mea cu el acasa dar a uitat cablul Maine incercam.
-
Or sa le incerc cand ajunge laptopul acasa, cred ca al doilea link ma va rezolva. Vad ca esti mai documentat decat mine, ai vreo idee cum sa trec de blocarea pe regiune la xbox live? Practic aia nu te lasa sa downloadezi jocul pe care il dau moca, daca esti din Romania. Si nu e chiar moca, pentru ca am platit pentru abonamentul Gold (trb sa ai abonament gold ca sa primesti jocurile astea) Ce am vazut pana acum e ca ar trebui sa faci rost de VPN de america, sa conectezi Xbox-ul la PC / laptop astfel incat internetul sa vina din laptop, si abia atunci sa dai download. Explicatia e de balta, dar sper ca ai inteles. Multumesc pentru raspuns apropo.
-
Am folosit de curand pe laptop programul Tunnelbear. Nu ma pricep prea bine, ideea este ca acest programel imi oferea un VPN de SUA, aveam nevoie de acest VPN pentru a trece de blocarea pe regiuni la Xbox-ul meu (oricum nu a functionat nici asta) Opresc Tunnelbear, mai stau ce stau pe net, inchid laptopul si cand il deschid iar, surpriza, nu mai merge netul. Am un router wireless TrendNet, pe laptop imi apare ca e conectat la reteaua mea wireless si ca are Internet Connection, dar cand deschid browserul Chrome, imi apare urmatoarea eroare: "Aceasta pagina web nu este disponibila DNS_PROBE_FINISHED_BAD_CONFIG " Pe Desktop-ul conectat la aceeasi retea wireless, pe xbox si pe telefon imi merge internetul. Am incercat niste chestii de pe google dar nu m-au ajutat prea mult, am nevoie urgenta de ajutor.