Jump to content

Recommended Posts

Posted

Pepsi a folosit in reclamele de vara pe Mos Craciun si ursii polari, mascotele cunoscute ale rivalilor de la Coca Cola.

polar_bear_63605400.png

Pepsi e cunoscuta pentru strategia agresiva de marketing. Compania si-a obisnuit consumatorii, de-a lungul timpului, sa ironizeze principalul competitor, Coca Cola, in reclamele sale.

"De data aceasta, insa, parca au mers prea departe", a fost reactia internautilor in fata ultimelor reclame Pepsi. Cei de la Pepsi au folosit in reclamele de vara pe Mos Craciun si ursii polari, mascotele cunoscute ale rivalilor de la Coca Cola. Intr-una dintre ele, personajele stau la piscina si spun ca si-au luat vacanta de la Coca Cola.

"Ca in multe alte razboaie, exista momente de armistitiu si momente de lupta. Consumatorii apreciaza lupta si ne-am gandit ca acesta ar fi un moment potrivit pentru inca un episod", a declarat Massimo d’Amore, chief executive PepsiCo Americas.

Coca Cola l-a folosit prima data pe Mos Craciun in 1930, transformandu-l, de altfel, in iconul din prezent al sarbatorilor de iarna. Ursii polari au aparut prima data in reclamele lor in 1993.

Cei de la Coca Cola nu au comentat in niciun fel campania Pepsi.

Reclame Pepsi:

4Qn7oKL.gif cjZhNAh.gifsykL3n4.gif

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.