Jump to content

Recommended Posts

Posted

Tipurile de link-uri pe care trebuie sa le aveti in vedere atunci cand promovati un site sunt:

linkstx.pnggnomelink.png

1. Link-urile tematice – Daca site-ul respectiv are numai backlink-uri din domenii diferite de activitate, nu va avea o credibilitate prea mare. Importante sunt insa link-urile obtinute de pe site-uri din aceeasi nisa de activitate. Cu cat calitatea acestor link-uri este mai mare, cu atat mai mult site-ul respectiv va avea posibilitatea de a creste in SERPs. Link-urile tematice sunt foarte importante si pentru a ajuta motorul de cautare sa inteleaga care este domeniul de activitate al site-ului dvs.

Daca veti face link-exchange cu un site care nu este inca indexat sau daca va veti inscrie site-ul intr-un director web nelistat in Google, aceasta actiune nu va avea nici un fel de efect asupra site-ului dvs., pe de o parte, sau poate avea chiar un efect negativ asupra site-ului dvs. (putand fi considerat ca site generator de spam) daca site-ul partener a fost indexat in Google si apoi exclus pe motiv de incalcare a regulilor impuse de motorul de cautare, pe de alta parte.

2. Link-uri unidirectionale – Motoarele de cautare acorda o importanta mare link-urilor unidirectionale. Acestea se obtin atunci cand avem un continut deosebit (fie doarte bine scris, fie foarte controversat) si continutul este preluat prin trackback-uri in diferite bloguri, sau cand se creaza pe bloguri posture cu link spre site-ul dvs. Datorita acestei complexitati in obtinerea de link-uri unidirectional, se recurge foarte des la o alta sursa de obtinere a link-urilor, si anume la metode link-exchange 3 way sau link-exchange 4 way.

Link-exchange 3 way presupune ca:

x are doua site-uri A.com si B.com si y are un site C.com.

x pune link pe site-ul B.com pentru site-ul C.com si y pune link pe site-ul sau catre A.com.

Link exchange 4 way se descrie astfel:

x are doua site-uri A.com si B.com si y are tot doua site-uri C.com si D.com.

Se vor a fi promovate site-urile A.com si C.com; de aceea,

x pune link catre site-ul C.com pe site-ul B.com si y pune link catre site-ul A.com de pe site-ul lui, D.com.

3. Link-uri reciproce – Usor de obtinut, intrucat ambele site-uri au de castigat in urma link-exchange-ului, link-urile reciproce sunt considerate a fi mult mai putin calitative decat link-urile unidirectionale.

4. Link-uri autoritare – acele link-uri prezente pe site-uri cu un Page Rank foarte mare (5-10), si care, datorita importantei lor, pot trimite un link catre un site (care nu are acelasi domeniu de activitate) tocmai pentru a acorda acestuia un vot (foarte important) de incredere.

Link-urile de cea mai buna calitate vin din locatii care sunt considerate autoritati incontestabile in domeniul de activitate al site-ului sau de pe site-uri considerate portaluri majore de informatie in domeniul respectiv. Un site “autoritar”este un site de referinta in domeniu, avand informatii valoroase pentru vizitatori. De preferat este obtinerea de link-uri contextuale, incluse in text, dar si plasarea unui link la finalul unui articol sau chiar intr-o lista de referinta reprezinta deasemenea o solutie viabila.

Numai bine :pct2: !

Te-ai inregistrat? Ne-ar placea sa te prezinti.

Cum pot sustine forumul?
Cumpara de la eMag folosind acest link.
--------------------
oG2BN9d.gifse1WdXd.gifQG6MtmI.gifRHYjDzD.gifG5p1wui.gif

  • gaby unpinned this topic

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.