Jump to content

Recommended Posts

Posted

Desi procedura a fost implementata cu mai mult timp in urma, exista persoane care inca nu stiu cum functineaza. Asadar, toti bucurestenii care au telefoane "destepte" si sunt clienti Orange pot plati calatoriile trimitand un SMS la numarul 1700. Validarea calatoriei se face la aparatele amplasate deja in statiile Universitate, Gara de Nord, Piata Victoriei, Petrache Poenaru, Timpuri Noi, Grozavesti si Politehnica.

Cum functioneaza? Ei bine, dupa ce ati trimis sms la numarul 1700, veti primi un mesaj care va confirma plata calatoriei si instructiunile care urmeaza: sunati gratuit la 1700 si veti primi un cod (), valabil sase luni, care va va permite accesul la metrou. Atingeti ecranul mobilului de partea rosie a validatorului. Biletul electronic e validat in circa cinci secunde, iar semnalul "LIBER" confirma ca puteti trece de turnicheti.

Cu noul sistem instalat la metrou o calatorie costa 50 de eurocenti. Daca vreti sa platiti doua calatorii trebuie sa trimiteti sms la numarul 1700 cu textul "2C" si va costa 90 de eurcenti. Daca aveti nevoie de zece calatorii, trimiteti sms la 1700 cu textul "10C" si urmati aceeasi procedura. In acest caz trebuie sa platiti 2,2 euro. Tariful aferent calatoriilor se va regasi in factura de telefon.

11282470.jpg

P.S: De acest serviciu nu pot beneficia decat abonatii Orange, posesori de telefoane care au tehnologia MMS si suporta coduri QR. Daca nu aveti MMS activat, puteti suna la 1818, selectati optiunea 3 si primiti un cod unic, ce trebuie tastat la dispozitivul de validare. Pentru a-l valida, apasati butonul cu patrat alb din partea stanga a tastaturii.

Te-ai inregistrat? Ne-ar placea sa te prezinti.

Cum pot sustine forumul?
Cumpara de la eMag folosind acest link.
--------------------
oG2BN9d.gifse1WdXd.gifQG6MtmI.gifRHYjDzD.gifG5p1wui.gif

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.