Jump to content

Recommended Posts

Posted

Pentru inceput, as spune ca termenul de "keywords" nu inseamna pentru toti utilizatorii acelasi lucru. Persoanale care stiu cate ceva despre SEO (in general), s-au cam indepartat de semnificatia reala a termenului.

decenuimicitestelumeaar.png

Spre exemplu, in momentul in care un vizitator citeste un articol despre "pantofi", se va astepta sa gaseasca keyword-uri precum: cele mai noi modele, Louboutin, elegant, toc inalt, calapod, tabel de marimi, cu ce asortam, tendintele anului.

Ei bine, un SEO-ist va pune in cele mai multe cazur keyword-uri precum: pantofi dama, pantofi senzationali, pantofi piele (si in cel mai bun caz sandale, slapi, papuci.

Avand in vedere cele 5 motive pentru care o persoana nu iti va citi atent CV-ul, le vom adapta la "cele 5 motive pentru care nu iti citeste cineva articolul":

1. You really aren’t qualified.

Daca scrieti un articol despre pantofi de dama, dar sunteti barbat si nu aveti nici cea mai vaga idee "cu ce se mananca", de multe ori se poate intampla ca persoana care urmeaza sa va citeasca articolul sa aibe o pasiune pentru pantofi si se va prinde din primele 2-3 propoziti ca tot ceea ce scrieti acolo despre pantofi, ea a invatat la gradinita. Sfatul este: Nu mai scrieti despre lucruri la care nu va pricepeti. Articolele de genul vor fi din start un esec.

2. You haven’t keyword-optimized your resume or application.

Atunci cand o persoana intentioneaza sa citeasca un articol, se uita in prealabil peste tot articolul, sa vada cat este de lung. Cuvintele cheie in cazul acesta sunt acele cuvinte care atrag atentia cititorului, adica cele relevante pentru subiect si nu repetarea aceluiasi cuvant/expresie gen "pantofi dama" de 4 ori in text, ca sa ajungeti la 3.5% densitate.

3. Your resume isn’t formatted properly

Pentru a atrage atentia si a-l face pe utilizator sa citeasca articolul, pe langa cuvintele introduse in puncte cheie, mai este nevoie sa faceti articolul "atragator". Sa il impartiti in paragrafe, sa puneti titluri la fiecare paragraf si sa evidentiati ideile principale. Cititul pe diagonala este din ce in ce mai raspandit, asa ca aveti fix 5 secunde sa il convingeti pe cititor ca articolul scris merita citit.

4. Your resume is substantially different from your online profile.

Daca site-ul dvs. este "funky-hot-girls.in", degeaba scrieti un articol desptept despre macroeconomie, pentru ca nimeni nu o sa il ia in serios. Daca ati scris un articol bun, un tutorial, cautati-i un loc potrivit. O sa ramaneti surprins ca, daca ii contactati pe cei cu blog-uri si site-uri din domeniu, acestia vor fi bucurosi sa publice la ei pe site un articol "beton", lasandu-va "call to action-ul" tau.

5. The company received 500 resumes for one job posting, and yours was 499th in.

Daca scrieti un articol cu titlul "Unde gasesti pantofi pentru grasute", iar la cautarea respectiva va aflati pe pagina 45 din Google, l-ati scris degeaba.

Mentionez ca acest articol a fost scris pe SeoPedia pentru prima oara, insa pentru ca mi-a atras atentia si l-am considerat foarte util, mai ales pentru incepatori, dar, nu numai, am decis sa il transcriu in maniera mea si aici, pe forum.

  • Upvote 1

Te-ai inregistrat? Ne-ar placea sa te prezinti.

Cum pot sustine forumul?
Cumpara de la eMag folosind acest link.
--------------------
oG2BN9d.gifse1WdXd.gifQG6MtmI.gifRHYjDzD.gifG5p1wui.gif

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.