Jump to content

Recommended Posts

Posted

Prima campanie Facebook Logout Experience din Romania a fost realizata de catre Thinkdigital si agentia MEC Interaction, pentru BCR. Campania vizeaza utilizatorii retelei de socializare care se delogheaza zilnic, pentru ca, spun realizatorii, este cel mai vizibil si de impact vizual format existent de pe Facebook in momentul de fata.

Din totalul de 5,6 milioane de conturi active pana in prezent in Romania, circa 60% reprezinta utilizatorii care folosesc platforma zilnic iar, dintre acestia, aproximativ 1 milion de utilizatori unici, care genereaza 2,3 milioane de afisari, in medie, tin la confidentialitatea lor si se delogheaza la finalul sesiunii. Materialul poate fi urmarit mai jos:

 

 

Aceste fiind spuse, considerati ca aceste campanii vor avea succes? Din punctul meu de vedere, odata ce m-am delogat de pe un site, este clar ca vreau sa plec, nu? Oare voi mai pierde timp sa urmaresc o reclama?

Detalii despre campanie aici: http://www.dstanca.ro/2013/prima-campanie-facebook-lox-din-romania.html

Te-ai inregistrat? Ne-ar placea sa te prezinti.

Cum pot sustine forumul?
Cumpara de la eMag folosind acest link.
--------------------
oG2BN9d.gifse1WdXd.gifQG6MtmI.gifRHYjDzD.gifG5p1wui.gif

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.