Jump to content

Recommended Posts

Posted

Microsoft se ia de Google când vine vorba de confidențialitate. Campania lansată de gigantul din Redmond ar trebui să educe americanii în ceea ce privește practicile pe care le folosește Google „atunci când trece prin fiecare email din Gmail pentru a vinde și a targeta reclame”.

Conform unui studiu realizat de GFK pentru Microsoft, „70 de procente din consumatori nu știu că o mare parte din providerii de email le citesc mesajele pentru a vinde reclame.” Mai mult, 88% dintre aceștia nu țin cont de această informație.

 

scroogled-microsoft.jpg

 

Microsoft susține că, în contrast cu Gmail, Outlook nu se folosește de asemenea practici. Mai exact, nu „citește” conținutul email-ului pentru a oferi reclame. Astfel, Outlook lansează campania prin care vrea să informeze consumatorii vizavi de practicile Google și pentru a promova politica de confidențialitate Outlook.

 

Microsoft a lansat și o petiție prin care vrea „să facă vocea oamenilor auzită” și pentru a ajuta ca mesajul să ajungă la Google, mesaj care să spună că „trecerea prin email-urile personale pentru a vinde reclame este inacceptabilă”.
Outlook.com încurajează utilizatorii să semneze petiția de pe Scroogled.com.

SUCCESS.The only place you'll find success before work it's in the dictionary.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.