Cosmin Cumpat Posted January 27, 2015 Report Posted January 27, 2015 Salutare , Ma chinui de cateva ore bune sa instalez Steam ID login si nu reusesc . Sunt incepator in IPB am lucrat doar cu phpbb pana acum , insa am vazut ca ipb este putin mai diferit si incanta privirea vizitatorilor . Am vazut un tutorial in care imi cere sa urc fisierul zip in upload apoi sa intru la management si de acolo sa-l instalez insa nu-mi apare . Astept un raspuns pentru rezolvarea problemei , va multumesc .
Solution Alexandru C. Posted January 27, 2015 Solution Report Posted January 27, 2015 Iti recomand sa descarci hook-ul de pe www.webflake.sx Dupa ce la-i descarcat , dezarhiviezi tot pe desktop , si ar trebuii sa fi un folder numit "UPLOAD" si un fisier .xml intri in ftp si ce este in folderul upload il pui in ftp , iar apoi intri pe forum , admincpanel , manage hooks , install hooks , si dai upload la fisierul .xml , astepti sa se incarce , dupa ce s-a incarcat , pentru a-l modifica trebuie sa apesi pe acel creion maro langa numele hook-ului. Daca nu ma insel , dupa ce dezarhiviezi tot pe desktop din arhiva descarcata , ar trebuii sa fie si un fisier notepad numit readme sau ceva de genul unde iti explica ce si cum trebuie sa faci . Scuza-ma pentru erorile gramaticale dar nu mai stau in romania de mult timp , daca te-am ajutat te rog sa apesi pe butonul +1 si mark solved 1 a lot of bla bla bla...
Cosmin Cumpat Posted January 27, 2015 Author Report Posted January 27, 2015 Iti multumesc pentru ajutor , insa nu functioneaza apare imaginea insa nu are nici o actiune .
Alexandru C. Posted January 27, 2015 Report Posted January 27, 2015 Unde apare imaginea ? Fa-mi un screen la setarile hook-ului. a lot of bla bla bla...
Cosmin Cumpat Posted January 27, 2015 Author Report Posted January 27, 2015 http://postimg.org/image/nxidftxtx/ Am facut 3 printuri le-am unit pe toate .