Cosmin Cumpat Posted January 27, 2015 Report Share Posted January 27, 2015 Salutare , Ma chinui de cateva ore bune sa instalez Steam ID login si nu reusesc . Sunt incepator in IPB am lucrat doar cu phpbb pana acum , insa am vazut ca ipb este putin mai diferit si incanta privirea vizitatorilor . Am vazut un tutorial in care imi cere sa urc fisierul zip in upload apoi sa intru la management si de acolo sa-l instalez insa nu-mi apare . Astept un raspuns pentru rezolvarea problemei , va multumesc . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solution Alexandru C. Posted January 27, 2015 Solution Report Share Posted January 27, 2015 Iti recomand sa descarci hook-ul de pe www.webflake.sx Dupa ce la-i descarcat , dezarhiviezi tot pe desktop , si ar trebuii sa fi un folder numit "UPLOAD" si un fisier .xml intri in ftp si ce este in folderul upload il pui in ftp , iar apoi intri pe forum , admincpanel , manage hooks , install hooks , si dai upload la fisierul .xml , astepti sa se incarce , dupa ce s-a incarcat , pentru a-l modifica trebuie sa apesi pe acel creion maro langa numele hook-ului. Daca nu ma insel , dupa ce dezarhiviezi tot pe desktop din arhiva descarcata , ar trebuii sa fie si un fisier notepad numit readme sau ceva de genul unde iti explica ce si cum trebuie sa faci . Scuza-ma pentru erorile gramaticale dar nu mai stau in romania de mult timp , daca te-am ajutat te rog sa apesi pe butonul +1 si mark solved 1 Quote a lot of bla bla bla... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosmin Cumpat Posted January 27, 2015 Author Report Share Posted January 27, 2015 Iti multumesc pentru ajutor , insa nu functioneaza apare imaginea insa nu are nici o actiune . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...