MihneaCatalin Posted February 20, 2015 Report Posted February 20, 2015 Salut, am o problema cu Desktop Window Color, e avtivat dar la troubleshoot apare ca nu este activat. La Taskbar setez o culoare si se pune default imediat, in timp ce dau verificare cu troubleshooter revine la setarile prestabilite dar dupa cateva secunde revine la default.
+FML Posted February 20, 2015 Report Posted February 20, 2015 Ia pune - l pe Manual si dupa reincearca depanarea cu acel softulet preinstalat .
Moderators Dan O. Posted February 20, 2015 Moderators Report Posted February 20, 2015 Desktop windows manager, ca sa ruleze corect, e dependent de componenta 'Desktop Experience' si de drivere grafice compatibile. Asa spune wikipedia. Acum, se mai intampla din cand in cand sa crape. Windows nu e perfect. Da-i un restart la serviciu, restart la pc, si apoi fa troubleshooting din nou. Daca ai aceeasi problema si dupa operatiunea asta, fa o scanare a sistemului de operare. Revino cu reply si iti spun mai departe.
MihneaCatalin Posted February 20, 2015 Author Report Posted February 20, 2015 Am incercat si nimic... tin sa precizez ca windowsul e original
Moderators Dan O. Posted February 20, 2015 Moderators Report Posted February 20, 2015 Detii date importante in acest PC ? NU vreau sa aud ca ii raspunzi sa reinstaleze windows-ul ! Hai sa facem troubleshooting. Daca windowsul e original nu inseamna ca merge perfect, tot se defecteaza. Licentierea nu are nici o treaba cu functionalitatea (intr-o oarecare masura). Start-> run -> scrie CMD-> in fereastra scrie: chkdsk /r O sa-ti spuna ca nu poate sa inceapa scanarea pentru ca discul este in uz si te intreaba daca vrei sa faci scanarea dupa restart, Ii spui Yes. si dai restart. Lasi sa scaneze complet si incerci iar. ar mai fi optiunea cu 'sfc scannnow'.
+FML Posted February 20, 2015 Report Posted February 20, 2015 Propuneam un System Recovery , nicidecum o reinstalare ... In deosebi , pentru ca se prea poate ca , orice comanda - i dai , eroarea sa nu se rezolve pana la restaurarea sistemului la un moment dat , cand problema nu exista ...
Moderators Dan O. Posted February 20, 2015 Moderators Report Posted February 20, 2015 System recovery nu sterge fisiere cum sunt date personale, poze, filme, programele. Doar fisiere de sistem. LE: Pardon, soft-urile instalate dupa data de system recovery, le sterge, doar date nu sterge.
+FML Posted February 20, 2015 Report Posted February 20, 2015 Eu rareori recurg la fraze gen : '' Reinstaleaza OS - ul '' deorece nu poti face asta mereu ...
MihneaCatalin Posted February 20, 2015 Author Report Posted February 20, 2015 E instat ieri windousul
+FML Posted February 20, 2015 Report Posted February 20, 2015 Ne poti spune cam tot ce s - a efectuat de atunci pana in momentul de fata ? Sa inteleg ca deja incercasi metodele lui Dan si a mea [ cea cu Manual Service + Detect problem ] ?
Moderators Dan O. Posted February 20, 2015 Moderators Report Posted February 20, 2015 Aaa..o informatie importanta... windows-ul e fresh. Atunci problema cred ca o ai la driverul video. Iti recomand sa stergi driverul, complet, si sa-l reinstalezi. Vezi poate gasesti o versiune mai noua, mai updatata..
MihneaCatalin Posted February 20, 2015 Author Report Posted February 20, 2015 Buildul e nou, deci driverele sunt de pe cdul original
Moderators Dan O. Posted February 21, 2015 Moderators Report Posted February 21, 2015 Update the drivers.
+FML Posted February 21, 2015 Report Posted February 21, 2015 Drept exemplu , in cadrul NVIDIA , cu build - ul compatibil , ai acces la GeForce Experience , care la simpla ta dorinta , actualizeaza tot ce se poate in materie de drivere . Nu te - ai gandit sa incerci si asta ?
MihneaCatalin Posted February 21, 2015 Author Report Posted February 21, 2015 Am placa video Sapphire Radeon R7 260X OC 1GB DDR5 128-bit. Sincer nu stiu cum sa actualizez, din cate stiu AMD Catalyst se actualizeaza singur.
+FML Posted February 21, 2015 Report Posted February 21, 2015 Una e Catalyst - ul , alta e driver - ul ... Vezi ultimele versiuni pe site - ul producatorului .
MihneaCatalin Posted February 21, 2015 Author Report Posted February 21, 2015 Nu ma intelegi... Am AMD Catalyst autodetect si imi spune ca driverele sunt la ultima versiune.
+FML Posted February 22, 2015 Report Posted February 22, 2015 Ia reinstaleaza driver - ul , cum zicea Dan .
Moderators Dan O. Posted February 24, 2015 Moderators Report Posted February 24, 2015 Reinstalare nu inseamna, instalare peste ce ai acum. Sterge drvierul, restart, install din nou, restart. Eventual poti verifica in device manager ca a fost sters driverul. si sa fi sigur ca nu mai exista fisierele in folderul windows ( nu trebuie sa cauti prin fisierele de windows, poti sa dai 'remove' din device manager si bifezi optiunea de stergere fisiere driver). De preferabil instalare alt pachet. Nu cel care (cred eu ca) a cauzat problema. Da-ne modelul placii video poate putem sa gasim si s-ati dam un link.
+FML Posted February 24, 2015 Report Posted February 24, 2015 Zice ca detine o Sapphire Radeon R7 260X OC 1 GB DDR5 , 128 bit .
MihneaCatalin Posted February 28, 2015 Author Report Posted February 28, 2015 Am reinstalat si drivere si tot..
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now