Jump to content

Recommended Posts

Posted

In primul rand, da, stiu ca am un webhost free, pentru ca momentan nu am de ce sa platesc webhost pentru o comunitate in lucru.
Bun, in al doilea rand, inteleg ca ma veti critica ca am luat tema de pe net, ca am luat index-ul de pe net. Momentan, sunt incepator, iar de aceea vreau sa invat mai multe.
In al treilea rand, astept critici, dar si sugestii pentru 'comunitate'. Momentan e in lucru, dar vreau sa va inregistrati ca s-o fac puuuutin cunoscuta :).

www.gaming-world.esy.es

Posted

1) Host free

2) Indexul imi place dar ar trebui dezvoltat

3) Chiar crezi ca iti faci reclama ??? aceasta nu este comunitate de reclama daca ai postat-o aici ai postat-o pentru a primi idei de design etc..

4) tema este plagiata si nici macar nu scoti reclamele

ine ai venit pe Gaming-World Community

Bine ați venit în Comunitatea RAII ROMANIA ! Pentru a beneficia pe deplin de facilităţile oferite de acest forum este necesară crearea unui cont. Înregistrarea este un proces simplu, după care aveți urmărtoarele beneficii:

iFwYryB.jpg

Posted

1) Host free

2) tema plagiata si nici macar nu scoti reclamele

Ti-am spus ca nu sunt pro ca unii din voi de pe aici. Eu inca invat. Nu am forum-ul de mult timp, deci inca nu stiu asa multe
Posted

Pe mine ma deranjeaza ca vii aici ca sa iti faci reclama ... ne intrebi de sugestiii si ne spui sa ne inregistram ... nu mi se pare normal ... deaia ai numit topicul 

Parere Si Sugestii (Www.gaming-World.esy.es)  si nu inregistrati-va pe www.gaming-world.esy.es 

De curiozitate cati ani ai ?

iFwYryB.jpg

Posted

Pe mine ma deranjeaza ca vii aici ca sa iti faci reclama ... ne intrebi de sugestiii si ne spui sa ne inregistram ... nu mi se pare normal ... deaia ai numit topicul 

Parere Si Sugestii (Www.gaming-World.esy.es)  si nu inregistrati-va pe www.gaming-world.esy.es 

De curiozitate cati ani ai ?

N-am venit cu scop de cearta, si mersi de intrebare, am 15 ani.
Posted