Jump to content

Recommended Posts

Posted

Salut , aş dorii şi eu un tutorial pentru creare unui site wordpress pentru urmărirea / descărcarea anime-urilor - desenelor - manga etc ,

Ştiu că sunt foarte multe site-uri de acest gen , dar nici unu nu au anime-urile / desenele / manga la zi , şi aş dorii să fac eu un asemenea site , deoarece am timp berechet şi pot fi cu tot la zi .

Sunt începător în arta wordpress-ului , de aceasta vă cer ajutorul vostru :(

Un model aş avea acest site deseneanime.ro

Sper să mă ajutaţi voi . :(

baNOO0H.png

Posted

Salut,ai un webhost/domeniu?

Unele webhosturi au Softaculous si decat accesezi Scriptul Wordpress si setezi niste date si ai aproape instant platforma instalata,de altfel poti descarca de aici

https://wordpress.org/platforma si sa o urci prin FTP,dupa accesezi siteul si iti va Cere sa bagi o baza de date pe care o creezi in CPANEL de la webhost in Mysql Wizard :)

Iar cu privire la tema..sunt o multime pe net! :)

Uite si un video ca sa iti faci idee cum sta treaba

Posted

Salut,ai un webhost/domeniu?

Unele webhosturi au Softaculous si decat accesezi Scriptul Wordpress si setezi niste date si ai aproape instant platforma instalata,de altfel poti descarca de aici

https://wordpress.org/platforma si sa o urci prin FTP,dupa accesezi siteul si iti va Cere sa bagi o baza de date pe care o creezi in CPANEL de la webhost in Mysql Wizard :)

Iar cu privire la tema..sunt o multime pe net! :)

Uite si un video ca sa iti faci idee cum sta treaba

Am un domeniu pentru teste . Şi am instalat wordpress-ul . Dar cel mai mult m-ar interesa , cum să fac ca acolo , adică nu posturi şi restul . Adică să fac categorii ca pe acel site , Să pun video-uri etc.

baNOO0H.png

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information