Jump to content

Recommended Posts

Posted

Cred ca stiti de scandalul in care este implicata compania Volkswagen pentru ca masluia testele de noxe. Mai exact, "NOx absorber" sau "NOx trap" (care are rolul de a absoarbe monoxidul de azot pentru a nu fi eliminat in aer/polua) functioneaza cu motorina nearsa care ajunge pe evacuare si cu cat exista mai multa motorina cu atat este mai bine eliminat monoxidul. Totodata, multa motorina nearsa inseamna un consum mai mare de combustibil, lucru ce nu convine soferilor in general. Astfel, Volkswagen a creat un soft prin care facea masina sa arda mai multa motorina doar cand masina e in teste, noxele ieseau cum trebuie, si toata lumea era fericita. Atunci cand masina se afla pe drum insa, masina arde mai putina motorina iar noexele sunt mai mari.

Postez mai jos un filmulet care ar trebui sa explice mai bine decat mine:

Ultimul meu topic interesant: Ce este un laptop Nova?
Vizitez des sectiunea de Cerinte de Sistem.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.