Jump to content

Listă neplăceri/îmbunătățiri servicii hypermarketuri


Artanis

Recommended Posts

Salutări tuturor! Deschid acest topic mai mult din curiozitate, să văd experiențele voastre cu orice magazin super/hypermarket, indiferent plăcute sau nu. Lucrez şi eu în domeniu şi vreau să văd ce anume ați face să schimbați sau să îmbunătățiți calitatea serviciilor unui magazin, indiferent de ce are de oferit.

Puteți posta aici poveşti de ale voastre, chiar şi cele mai ridicole, sau ce anume v-ar plăcea să găsiți (în materie de personal, oferte, promoții, beneficii etc - orice). Sky is the limit.

Nu este vreun studiu de caz sau ceva, întreb mai mult din curiozitate, deoarece văd mai mereu în jur clienți care adresează o simplă întrebare (gen "unde pot găsi produsul x") şi nu primesc răspunsuri satisfăcătoare - un exemplu dintr-o mie.

Sper ca prin postarea asta să nu fi încălcat regulamentul, chiar şi aşa se poate şterge oricând.

Link to comment
Share on other sites

zilele trecute eram intr-un mag. Cora si voiam sa intreb de un anumit produs. era expus testerul si voiam sa intreb persoana responsabila de acel raion daca nu cumva este produsul in sine in vreun sertar. se pare ca fetele alea (doua la numar) erau in pauza. fac doi pasi si intreb paznicul daca stie de ele... imi raspunde ca " sunt in pauza, aia e"... mda, merci pt "amabilitate" (aia am vazut si eu). ma duc sa imi continui cumparaturile, dupa vreo 20 de minute revin.. fetele alea tot in pauza erau. pai, daca sunt doua fete acolo, chiar trebuie sa isi ia pauza in acelasi timp?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.