Jump to content

Recommended Posts

Posted

In curand, Dell va oferi un serviciu de suport platit care va permite consumatorilor sa apeleze la o echipa de suport pentru a remedia problemele aparute in functionarea calculatoarelor, potrivit unui anunt al companiei.

In prezent, consumatorii care cer suport au de a face cu mai multi reprezentanti Dell, potrivit lui Bob Kaufman, un purtator de cuvant al Dell. Noul serviciu va oferi clientilor care platesc acces direct la o echipa de specialisti, cunoscatori in detaliu ai produselor brandului Dell. Compania va oferi informatii legate de preturi si caracteristicile serviciului in saptamanile urmatoare. Initial, serviciul va fi oferit in America de Nord, atat clientilor existenti cat si celor noi.

De asemenea, Dell va extinde serviciile sale pentru consumatorii care cumpara produsele prin magazine de retail. Va oferi servicii pentru a-i ajuta pe consumatori sa-si contruiasca stiluri de viata digitale, ceea ce include crearea unui sistem home theater sau conectarea de dispozitive digitale.

Serviciile au la baza feedback-ul primit in urma programelor pilot si nu au legatura cu programul de reorganizare a suportului anuntat la inceputul anului. In februarie, Dell a lansat ProSupport, care ofera companiilor mai multa flexibilitate pentru a customiza suportul primit.

sursa:.computerworld.ro

" N-am, pleacă ! "

 

 

 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.