Jump to content

Recommended Posts

Posted

Buna! Am un Samsung Galaxy J3 (2016), l-am achizitionat acum 1 an jumatate, nu am avut absolut nici o problema cu el, pana acum 2 zile cand a inceput sa pice semnalul. Am crezut ca este de la cartela care era veche, am schimbat cartela, problema inca persista. Telefonul este dublu sim, am incercat sa bag cartela in ambele locasuri pentru SIM, aceeasi problema. 

In prima zi semnalul doar pica si isi revenea in cateva secunde, insa pe parcurs, problema a inceput sa se agraveze am stat fara semnal si o ora, e destul de deranjant mai ales pentru o persoana care vorbeste la telefon destul de mult.

Multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri! 

Posted
10 hours ago, andradiana4 said:

Pai locuiesc in Bucuresti, nu cred ca ar fi probleme tocmai aici. Mi.am intrebat prietenii, nimeni nu are probleme cu semnalul de la Telekom in perioada asta...

Incearca totusi o resetare din fabrica sau du-l direct la garantie daca mai ai. Sa iti salvezi pozele/muzica etc pe o memorie externa.

  • gaby changed the title to Probleme semnal telefon j3 2016
Posted

Daca nu este de la retea iar dupa schimbarea SIM-ului si resetarea din fabrica face la fel, este clar o problema hardware a telefonului. Poti merge cu el in service-urile autorizate Samsung (Bld. Iuliu Maniu nr. 7 - punct de referinta APACA sau Bld. Decebal nr .14) , iar reparatia se va face contra cost.

Te-ai inregistrat? Ne-ar placea sa te prezinti.

Cum pot sustine forumul?
Cumpara de la eMag folosind acest link.
--------------------
oG2BN9d.gifse1WdXd.gifQG6MtmI.gifRHYjDzD.gifG5p1wui.gif

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.