Jump to content

Recommended Posts

Posted

Salutari, obisnuiesc sa achizitionez diverse servicii prin SMS la numere scurte (premium), cum ar fi bilete de o zi la RATB, credit pentru jocuri pe STEAM, etc. De obicei, cand dadeam trimitere la SMS catre numarul scurt primeam o notificare care imi spunea ca voi fi taxat cu un tarif special. Confirmam si totul era ok. Acum, nu imi mai apare acea notificare ci un semnul exclamarii in dreptul mesajului si mi se spune ca mesajul nu a putut fi trimis. Pe semne ca am bifat ceva aiurea in graba cand mi-a aparut notificarea la ultimul SMS de acest gen (tin minte ca avea si ceva optiune "nu mai afisa") si acum ma mai lasa sa fac nimic. Am fost si la cei de la Vodafone si mi-au spus ca setarea e din telefon, nu de la ei.

Stie cineva ce pot face astfel incat sa pot trimite SMS la numere scurte din nou?
Multumesc!

Ultimul meu topic interesant: Ce este un laptop Nova?
Vizitez des sectiunea de Cerinte de Sistem.

Posted

Intra in: Setari -> Aplicatii -> Manager aplicatii -> Cele trei puncte din dreapta sus/Mai mult -> Arata aplicatiile de sistem -> Message Service -> optiunea "Trimite mesaje premium" sa fie pe "Intreaba" sau "Permite mereu".

Iata si un video:

Asta a fost?

  • Thanks 1

4Qn7oKL.gif cjZhNAh.gifsykL3n4.gif

  • 2 months later...
Posted

Buna seara,aceeași problemă o am si eu ...Am un samsung a8 2018....m am.uitat si eu in setări dar nu am dupa aplicații si manager aplicați si nu stiu ce sa ii mai fac Am.intrat în toate setariile lui sa activez mesaje premium.fara nici un rezultat ma poate ajuta cineva si pe.mine ...multumesc 

Screenshot_20181004-225227_Settings.jpg

Posted

Intri in setari aplicatii si dupa din fereastra de mai(poza pusa de tine) sus intri in acces special la optiunea utilizare serviciu mesaje premium de acolo alegi din cele trei optiuni intreabati,nu permiteti sau nu intrebati! Ceva de genul!

  • 1 year later...
Posted

Am si eu o problema cu al meu telefon. Am avut abonament la Telekom si de cateva zile m-am portat la Vodafone. Cand eram la Telekom, imi plateam toate facturile(Telekom, UPC, etc) direct din aplicatie. Dupa ce introduceam datele cardului, primeam sms de la banca cu un cod de verificare SMS Secure 3D care trebuia introdus in fereasta pay4u. De cand sunt la Vodafone, nu mai primesc nici un mesaj de la banca si implicit nu pot sa mai folosesc cardul online. Am sunat kla banca si problema nu este de la ei, acelasi lucru l-au spus si cei de la VDF. Am un Huawei Mate 10 Lite, m-am uitat prin toate setarile si nu gasesc nimic legat de premium sms :(. Si nici pe google nu gasesc nimic. Daca stie cineva cum pot rezolva problema aceasta ….

  • 3 years later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.