Jump to content

Recommended Posts

Posted

big.jpg

Gen: RTS

Developer: Sega

Publisher: Codemasters

Anul Aparitiei: 2007 PC / 2008 Xbox 360

Compatibilitate: PC-Windows XP, Xbox 360

Multiplayer: Da

Website: www.universeatwargame.com

Universe at War este un joc de strategie produs de o echipa compusa din designeri plecati de la Westwood (creatorii seriei Command and Conquer). Motivul plecarii a fost crearea unui nou studio in Las Vegas. Astfel a luat nastere Petroglyph, locul unde a fost creat si Universe at War. Conceptul pentru a crea acest RTS a fost incorporarea multor elemente din filme si carti science fiction. Povestea unei invazii extraterestre poate parea destul de rasuflata dar are totusi un charm aparte. In acest fel s-au putut pune la dispozitia jucatorului trei rase complet diferite.

Conflict planetar

Universe at War este un RTS clasic pentru ca nu aduce nicio inovatie in ceea ce priveste gameplay-ul sau alte elemente. Practic ai resurse de adunat, trupe de creat, imbunatatiri de cercetat si inamici de distrus. Iti stau la dispozitie trei rase diferite, si anume Novus, Hierarchy si Masari. Exact acest lucru este punctul forte al jocului. Armata umana este prezenta, dar nu ca si rasa propriu zisa. Doar primele doua misiuni ii au ca si protagonisti pe oameni, dupa aceea ei ofera doar acoperire pentru aliatii lor. Diferentele intre rase permit aplicarea unor strategii foarte variate. Deasemenea fiecare rasa are acces la niste tehnologii puternice care pot fi folosite ca si avantaje tactice.

Scopul campaniei este invingerea completa a inamicului in cazurile Novus si Masari, iar in cazul Hierarchy este dominatia si teraformarea. Misiunile sunt cele de tip clasic cu mai multe obiective nu foarte greu de indeplinit. Abordarea fiecareia depinde foarte mult de rasa folosita din cauza diferentelor enorme in ceea ce priveste structura fiecareia.

Extraterestrii in prim plan

Rasele sunt prezentate in ordinea in care pot fi jucate. Novus sunt roboti creati pentru a lupta impotriva speciei Hierarchy. Creatorii lor au fost distrusi, singurul supravietuitor fiind Mirabel, o femeie erou aflata la bordul unei puternice armuri de lupta pe nume Viktor. Aceasta rasa dispune de unitati fragile, dar ele sunt disponibile in numar ridicat. Deasemenea resursele sunt adunate intr-un mod alert de catre muncitori, adaugand dinamism expansiunii. Un alt avantaj la Novus este reteaua de circuite prin care pot fi trimise liber toate unitatile rasei. In acest fel ele pot lua parte aproape instantaneu la conflicte in orice zona a hartii.

Inamicii principali sunt cei numiti Hierarchy. O rasa de distrugatori, ei doresc sa consume toate resursele de pe planeta, inclusiv oamenii. Dispun de baze mobile, sub forma unor roboti gigantici. Acestia pot fi echipati cu diverse componente care servesc la distrugerea inamicului sau la producerea de unitati. Spre deosebire de Novus, unitatile Hierarchy sunt rezistente si specializate pe ofensiva. O alta trasatura este capacitatea de a utiliza orice element de pe harta pe post de resursa. Inclusiv oamenii pot fi folositi pentru acest scop.

Ultima rasa pusa la dispozitie jucatorului este Masari. Un popor antic tradat de catre Hierarchy acestia doresc razbunare pentru un razboi care a avut loc cu mult timp in urma. Felul cum arata Masari a fost inspirat de catre vechi popoare pamantene. Bineinteles ca si aici vom avea parte de o tehnologie unica. Masari produc resurse nelimitate si au doua moduri pentru fiecare cladire si unitate. Modul ??€?

Te-ai inregistrat? Ne-ar placea sa te prezinti.

Cum pot sustine forumul?
Cumpara de la eMag folosind acest link.
--------------------
oG2BN9d.gifse1WdXd.gifQG6MtmI.gifRHYjDzD.gifG5p1wui.gif

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.