Jump to content

Recommended Posts

Posted

De cateva saptamani, la scanarea pe unul din pc-urile din retea multifunctionala Xerox 3345 se tot restarteaza. In adress book sunt doar 4 inregistrari, toate cu aceleasi setari, verificate de n ori, am incercat n-variante, reinstalat softul multifunctionalei pe pc-ul cu problema, inlocuit host-name cu ip, schimbat port implicit 139 cu 445, fara rezultat. Cand scanez de pe alta multifunctionala ( Workcentre 5024) pe pc-ul respectiv, in acelasi folder, merge fara probleme....

Posted

Am facut un upgrade de firmware la Xerox 3345 de la versiunea 60.004.00.000 la 60.006,07.000 - ultimul de pe site-ul oficial Xerox, in mare problema a disparut, scanarea merge acum dar dureaza in jur de 1 minut la o rezolutie de 200 (sub 200 nu se vede asa clar ). Caut solutii pt reducerea timpului de scanare, cu naps2 merge instant, dar necesita o dubla deplasare la multifunctionala. odata pt incarcarea foilor de scanat , apoi inapoi la pc pt a da comanda de scanare, iar in final din nou deplas. la multif.dupa documente...+la scanarea cu naps2 pdf-ul rezultat are dimensiuni mult mai mari ca si cel rezultat la scanarea directa de la multifunctionala....

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.