+Al3xXys Posted September 16, 2008 Report Posted September 16, 2008 ei bine m-am apucat de photoshop ^^ , si as vrea sa va arat cateva din creatiile mele , si sa-mi spuneti cum sunt - sunt incepator primele 4 sunt facute dupa niste tutoriale iar asta e facut 100% de mine am facut si niste tutoriale de aici : fulger , text foc , text gheata , apa (sa nu credeti ca mi-am pus doar numele) + inca una facut numai din brushuri + filtere - nu e foarte reusit , mai ales cosul Nu-ti risca viata pentru niste fise Nici daca pare c-ai in fata usi inchise Tine doar de tine ca prin fapte si cuvinte zise Sa te-apropii de ce numesti acum vise.
gaby Posted September 20, 2008 Report Posted September 20, 2008 Sunt misto, toate. Tine-o tot asa Te-ai inregistrat? Ne-ar placea sa te prezinti. Cum pot sustine forumul? Cumpara de la eMag folosind acest link. --------------------
+icebird Posted September 20, 2008 Report Posted September 20, 2008 Cel cu Captain America imi place cel mai mult, good job, tine-o tot asa Intr-un sistem rudimentar ca inchizita, tratam fara respect politia !
+lolek Posted September 28, 2008 Report Posted September 28, 2008 Super tari ! Dar nu inteleg de ce la primele 4 ai scris "rophotoshop.com" ... I have been on this forum since 2007 Driving BMW 318i and Dacia 1310 Sport
+Al3xXys Posted September 28, 2008 Author Report Posted September 28, 2008 ti-am zis ca le-am facut dupa niste tutoriale trebuia sa pun .. daca mai aveam psdurile stergeam thx Nu-ti risca viata pentru niste fise Nici daca pare c-ai in fata usi inchise Tine doar de tine ca prin fapte si cuvinte zise Sa te-apropii de ce numesti acum vise.
+Al3xXys Posted October 1, 2008 Author Report Posted October 1, 2008 am mai facut una nu prea ma pricep sa ma semnez pe asta Nu-ti risca viata pentru niste fise Nici daca pare c-ai in fata usi inchise Tine doar de tine ca prin fapte si cuvinte zise Sa te-apropii de ce numesti acum vise.