Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ajutor in problemele dumneavoastra cu dispozitivele periferice:

ajutorperiferice.png

In momentul in care un dispozitiv nu functioneaza:

Uneori, un dispozitiv, cum ar fi un scanner sau o placa de retea, sub Windows, se opreste misterios din lucru. Daca nu puteti rezolva repede problema (cablu deconectat, lipsa tensiune alimentare, etc.) copiati toate proprietatile acestui dispozitiv, cum sunt adresele IP si DNS in cazul placii de retea si convingeti-va ca aveti ultima versiune de drivere, fie de pe disc, fie descarcate de pe site-ul companiei producatoare. Stergeti apoi dispozitivul din: Control Panel -> System -> Device Manager selectati-l dupa care apasati butonul Remove. Apasati butonul Refresh sau resetati Windows-ul. Probabil Windows-ul va detecta si instala din nou dispozitivul. Deoarece Windows-ul analizeaza sistemul in astfel de ocazii, pentru a atribui resursele disponibile, este posibil ca dispozitivul sa primeasca o alta resursa si sa dispara orice problema.


Asistenta la problemele de imprimare:

Windows-ul contine fisiere de asistenta pentru multe probleme care pot aparea la tiparire. In directorul Windows puteti gasi fisierul Printers.txt, plin de informatii si sfaturi utile ce va pot ajuta sa depasiti multe din problemele de tiparire. O alta sursa de ajutor poate fi gasita in sectiunea Start -> Help -> Contents -> Troubleshooting -> "If you have trouble printing".


Tiparire mai rapida:

Implicit Windows-ul foloseste pentru tiparire un format intermediar. Print Spooler este un program de fundal, care scrie datele in fisiere temporare plasate in directorul C:/Windows/Temp. Desi acest mecanism permite realizarea si a altor activitati in timpul tiparirii, este destul de lent. Pentru majoritatea imprimantelor puteti invalida spooler-ul mergand in: Start -> Settings -> Printers -> selectati pictograma imprimantei si dati dublu click pe ea. Dati un click pe Properties -> fisa Details. Apasati butonul Spool Settings plasat in partea de jos a casetei de dialog. Selectati optiunea "Print directly to printer". De acum aplicatiile vor fi suspendate in timpul tiparirii, in schimb, veti termina de tiparit mult mai repede. Tiparirea directa la imprimanta mai este utila si atunci cand programul Spooler se blocheaza, dar va trebui sa tipariti inainte de reincarcarea sistemului.


Cand aveti probleme de tiparire doar intr-o aplicatie:

Incercati tiparirea din Notepad sau WordPad pentru a fi siguri ca problema apare doar in acea aplicatie si nu este o problema a Windows-ului.

Daca problema apare doar la un singur document, incercati sa tipariti o pagina goala din acea aplicatie. Daca merge, aplicatia ar putea avea probleme cu memoria sau setul de caractere.

Daca folositi o aplicatie Win3.1, problema ar putea fi un fisier .INI ce trebuie modificat pentru a adapta aplicatia. Trebuie sa reinstalati aplicatia si sa luati legatura cu furnizorul acesteia, pentru a va oferi setarile specifice care ar putea afecta tiparirea.

Articolul se bazeaza pe articole din revistele PC Magazine, PC World si CHIP.

Te-ai inregistrat? Ne-ar placea sa te prezinti.

Cum pot sustine forumul?
Cumpara de la eMag folosind acest link.
--------------------
oG2BN9d.gifse1WdXd.gifQG6MtmI.gifRHYjDzD.gifG5p1wui.gif

  • gaby unpinned this topic

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.