Jump to content

Recommended Posts

Posted

Cei de la Irrational au publicat pe site-ul lor ( http://irrationalgames.com/insider/from-the-vault-may/ ) documentarea originala utilizata pentru Bioshock. Pe atunci, mecanicile de joc esentale erau deja puse la punct (imbunatatirea armamentului, piratarea etc.), dar cateva caracteristici nu au prins faza finala a jocului. Intai de toate, povestea nu era aceeasi. La origine, trebuia sa jucam cu un tip pe nume Carlos Cuello, un deprogrammer care trebuia sa ajunga intr-un complex submarin plasat pe o insula pustie, nu intr-un oras aflat in mijlocul oceanului. Cuello trebuia sa mearga in complexul respectiv ca sa elibereze o mostenitoare bogata din ghearele unui cult misterios care crea orori biologice si tehnologice.

bioshockoriginal.png

O alta modificare esentiala tine de gameplay-ul jocului: alterarea mediului inconjurator. Producatorii doreau sa-i confere eroului puterea de a modifica cantitatea de oxigen dintr-o incapere, de a magnetiza solul, pentru a incetini robotii, si de a creste sau diminua temperatura.

Mai jos aveti cateva scanari cu documentarea rezumata mai sus:

BS_0011.jpg

BS_002.jpg

BS_003.jpg

BS_004.jpg

BS_005.jpg

BS_006.jpg

BS_007.jpg

BS_008.jpg

BS_009.jpg

  • Upvote 1

Te-ai inregistrat? Ne-ar placea sa te prezinti.

Cum pot sustine forumul?
Cumpara de la eMag folosind acest link.
--------------------
oG2BN9d.gifse1WdXd.gifQG6MtmI.gifRHYjDzD.gifG5p1wui.gif

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.