JUNE.2ND Posted August 17, 2011 Report Posted August 17, 2011 Salut, Ma numesc Florin, am 23 de ani si lucrez ca Server Support Analyst. Sunt destul de incantat de ceea ce se poate gasi la voi pe forum. Desi n-am avut asa mult timp sa "rasfoiesc" fiecare pagina, nu am putut sa nu observ faptul ca aici se gasesc o gramada de tutoriale, threaduri cu sfaturi benefice, utilizatori amabili & so on... Ma bucur sa ma aflu printre voi si sper sa avem ce invata unii de la altii! Numai bine! 2
+alex008 Posted August 17, 2011 Report Posted August 17, 2011 Salut si bine ai venit. Lamureste-ma ce faci mai exact? mai pe limba romana 1
JUNE.2ND Posted August 17, 2011 Author Report Posted August 17, 2011 Ma ocup de servere. Cand sunt probleme, lumea fluiera si eu apar... Cu intarziere, insa, dar apar . 1
JUNE.2ND Posted August 17, 2011 Author Report Posted August 17, 2011 Enjoy your time. Acum am observat. Avem si devianti printre noi : ). http://2ndOfJune.deviantart.com/gallery/ Dai un add daca vrei ! 1
+SoDas Posted August 17, 2011 Report Posted August 17, 2011 1 Bani sunt in stare sa te faca sa omori, cam de asta la noi pe timp de pace razboi.
+PAUL-XX Posted August 17, 2011 Report Posted August 17, 2011 Bun venit printre prieteni/bun venit printre cei vii! Ne bucuream sa avem printre noi un asemenea om si sper sa te adaptezi ,te vad destul de activ,desigur,mai ales ca esti atras si esti nou ! mult norok si cat mai multe topicuri 1
+Lus Posted August 17, 2011 Report Posted August 17, 2011 Acum am observat. Avem si devianti printre noi : ). http://2ndOfJune.deviantart.com/gallery/ Dai un add daca vrei ! Hehe, da dar nu prea il folosesc. Intru din cand in cand, am avut o perioada de 2ani+ cand foloseam photoshop 24/7, dar s-a cam dus pasiunea. Doar cand sunt foarte plictisit mai desenez cate ceva, cam acu cateva zile . 1