+VladOcs Posted June 26, 2014 Report Posted June 26, 2014 Un proiect mic de care ma ocup din cand in cand.
+VladOcs Posted June 27, 2014 Author Report Posted June 27, 2014 Ar fi fost culmea sa fie rotile de masina mai interesante decat el Dar ca sa-l fac am avut nevoie de 10-15 ore si inca mai am texturarea.Pentru o janta imi trebuia o ora cu tot cu post procesarea.
+VladOcs Posted June 29, 2014 Author Report Posted June 29, 2014 Update, 40% din texturi.Imi poate sterge cineva post-ul de la topicul cu janta Sunt obosit si n-am fost atent. "
+BlueSkiLLz Posted June 30, 2014 Report Posted June 30, 2014 Update. Cand e gata? Sa il vad in actiune
+VladOcs Posted July 1, 2014 Author Report Posted July 1, 2014 Deja e gata Ar dura ceva vreme sa-l animez, si daca ar fi sa incep, as vrea sa incep cu ceva ami simplu.
+Raziel Posted July 1, 2014 Report Posted July 1, 2014 Textura de suprafata metalica uzata nu arata bine / nu este distribuita a.i. sa para cat de cat realistic. Arata ca un contur de poligon dat cu fill color. Hai ca poti mai mult.
+VladOcs Posted July 2, 2014 Author Report Posted July 2, 2014 Despre ce vorbesti? Despre textura de baza sau cea care este deasupra ? In orice caz, textura de deasupra este de frostbite.Cum adica un contur de poligoane dat cu fill color, In ce program exista asa ceva?
+Raziel Posted July 2, 2014 Report Posted July 2, 2014 De deasupra. Arata a mana stangace / amatoriceasca / neprofesionista care deseneaza poligoane in Paint si aplica fill color.
+VladOcs Posted July 2, 2014 Author Report Posted July 2, 2014 Ok, eu tot nu inteleg cum adica deseneaza poligoane in paint si aplica fill color? Culoarea de deasupra este o textura pe care am pus-o cu UV mapping.Nu este o culoare solida.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now