AngrY Posted August 15, 2014 Report Share Posted August 15, 2014 Salut, am si eu o comunitate (un forum) de gaming. Si sunt incepator. Si as vrea sa imi spuneti cum bag parteneriate + sa scriu deasupra Parteneriate ***** si dedesupt bannerele partenerilor. Cum am mai zis, sunt incepator si am nevoie de ajutor , Multumesc celor care vor sa ma ajute! . Nu am gasit tutorial pentru versiunea IPB 3.4.6 .... Quote Comunitatea IrealPlay.com s-a transformat în Gatherplay.com! Vă mulţumim că ne sunteţi aproape, în fiecare zi. REÎNTOARCE-TE PE IREALPLAY! GatherPlay România #fostul IrealPlay Link to comment Share on other sites More sharing options...
+Mixlight Posted August 15, 2014 Report Share Posted August 15, 2014 ACP - Look Fell - Tema - global Teamplate CTRL+F cauta : <!--DEBUG_STATS--> si adaugi dedesupt <b><h2><center>Parteneri</b></center></h2><br /> <marquee scrollamount="6" direction="left" onmouseover="this.setAttribute('scrollamount', 0, 0);" onmouseout="this.setAttribute('scrollamount', 6, 0);"> <span onmouseout="this.style.opacity=0.3;this.filters.alpha.opacity=30" onmouseover="this.style.opacity=1;this.filters.alpha.opacity=10" style="opacity: 0.3;"> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AngrY Posted August 15, 2014 Author Report Share Posted August 15, 2014 Am doua teme bagate default. Si doar una se vede. (nu este important). Dar pe cea care se vede.. nu imi gaseste <!--DEBUG_STATS--> si pe cealalta care este tot default dar nu se vede.. nu imi gaseste.. Quote Comunitatea IrealPlay.com s-a transformat în Gatherplay.com! Vă mulţumim că ne sunteţi aproape, în fiecare zi. REÎNTOARCE-TE PE IREALPLAY! GatherPlay România #fostul IrealPlay Link to comment Share on other sites More sharing options...