Cristi Cristi Posted August 19, 2014 Report Posted August 19, 2014 Cine ma poate ajuta cu 2 hook-uri? 1.Latest post. 2.Recent status updates. Daca se poate si un tutorial de instalare daca se poate +1 si mark solved pentru cel ce ma ajuta! www.MAXers.ro/forum RPG.MAXERS.RO
Moderators Solution gadeas Posted August 19, 2014 Moderators Solution Report Posted August 19, 2014 1. http://webflake.sx/files/file/1572-latest-posts-in-sidebar/ 2. Recent status updates daca nu ma insel vine default cu IPB? EDIT: Recent status updates il gasesti la hook-urile dezactivate, doar trebuie sa apesi pe + in partea dreapta: 1 PHP Developer - Not available for freelancing right now Daca ai de gand sa postezi la categoria IPB, nu uita sa citesti regulamentul: Link regulament
MighT. Posted June 17, 2017 Report Posted June 17, 2017 Si eu aş avea nevoie de recent status update, dintr o greşeală l am sters, cănd i am dat enable nu mergea si m am gadint ca daca l dezidtalez va mergecdaca gasesc hook ul. Mi l puteti oferii?
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now