Jump to content

Recommended Posts

Posted

Am uitat codul pin de la cartela si am introdus de 3 ori un pin gresit, acum cere codul PUK, si am pierdut si alea pe care scria pinul si PUK-ul. E a doua oara... ce sa fac acum sa aflu si pinul si pukul?

Posted

Ai face bine să mergi la un Orange Store (sau Vodafone, Cosmote etc, depinde la care operator ai numărul) și să le ceri lor codul PUK. Nu știu dacă o să te coste ceva sau nu, dar având în vedere că e a doua oară când se întâmplă, mai bine le ceri lor ajutorul. Dacă bagi codul PUK, te lasă să resetezi PIN-ul, dar să fii foarte atent, dacă l-ai băgat greșit se blochează definitiv și pierzi numărul. Dacă ești pe abonament, am impresia că-ți vor pune câteva întrebări de verificare să le demonstrezi că ție îți aparține acel număr.

Sau apelezi de pe un telefon *100# - Servicii și setări automate - Servicii și PUK - PUK - după care alegi Abonament sau PrePay și introduci numărul de telefon care e blocat (cel puțin așa e pe Orange).

Posted

Nu știu cum e pe Telekom, dar cel mai bine ai merge la o reprezentanță. Probabil cum ți-am sugerat eu să faci merge doar pe Orange (cu acel *100#).

Posted
23 minutes ago, MetadataX said:

am citit pe siteul la telekom ca pot afla cu 100 ala si la ei,vedem daca reusesc

de pe telefonu meu cu cartela aia nu pot apela nici 1234 nici 100# ca cica e blocata si sa o deblochez,daca sunt de pe altu pt puk cum fac sa mi-l dea pt telefonu meu?

Posted

am rezolvat,am sunat de pe alt telefon la 1234,am scris 1171 dupa am sters si am pus numaru meu de telefon urmat de # dupa am apasat 1 ca sa confirm si mi sa dat puk si am setat 1 nou pin

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.